LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Dani komunikacija

„Young Lions”: natjecanje za mlade nade koje će predstavljati Hrvatsku u Cannesu

„Young Lions Croatia” natjecanje je za mlade profesionalce, a organizira se u okviru festivala Dani komunikacija. Ove godine, uz tri dobro poznate, uvedene su dvije nove kategorije – „Media” za mlade profesionalce iz medijskih agencija te „Print” za agencijske kreativce.

„Young Lions Croatia” natjecanje je za mlade profesionalce, a organizira se u okviru festivala Dani komunikacija. Ove godine, uz tri dobro poznate, uvedene su dvije nove kategorije – „Media” za mlade profesionalce iz medijskih agencija te „Print” za agencijske kreativce.

I ove godine mlade nade iz komunikacijske industrije, pobjednici natjecanja Young Lions Croatia, imaju mogućnost predstavljati Hrvatsku na međunarodnom festivalu u Cannesu gdje će snage odmjeriti s kolegama iz čitavog svijeta. Natjecanje se organizira u okviru festivala Dani komunikacija, a također je i humanitarna karaktera. Naime natjecateljski zadatak zapravo je rješenje za organizaciju civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički radovi. 

Održat će se u Zagrebu s početkom 6. travnja u 13 sati i trajat će 24 sata, a pobjednici kategorija i glavni pobjednik bit će proglašeni na Danima komunikacija u Rovinju. Pobjednički tim dobiva nagradu u vrijednosti od 40 000,00 kuna, odnosno troškove puta, smještaja i kotizacije za festival Cannes Lions 2018. Kako bi pokazali kako zaista cijene radove mladih profesionalca, organizatori festivala odlučili su u službeni program uvrstiti prezentaciju rješenja finalista natjecanja.

Ponosni je sponzor ovogodišnjeg natjecanja tvrtka Printera koja je odlučila podržati mlade nade industrije, ali i omogućiti jednoj neprofitnoj organizaciji izrazito kvalitetno i kreativno rješenje koje će dati doprinos ostvarenju plemenite misije za dobrobit društva u cijelosti.

– Iznimno nam je drago da ćemo biti dio priče koja ne podupire samo mlade talente već i društveno odgovorno poslovanje. Hvalevrijedne su inicijative poput Young Lionsa koje pružaju potporu organizacijama i institucijama čije je djelovanje najčešće usmjereno prema nezaštićenim skupinama ili ciljevima od općeg značaja. Želimo puno sreće svim mladim profesionalcima i profesionalkama koji će ove godine sudjelovati na natjecanju. – istaknuo je Robert Jurica Krajačić, CEO Printere.

Vrijednost natjecanja prepoznala je i tvrtka Shutterstock koja će natjecateljima omogućiti pristup bazi svojih podataka za izradu rješenja.

Young Lions od ove godine ima čak pet kategorija, uz dobro poznate tri: Design, Digital i PR, uvedene su dvije nove: Media i Print, prva za mlade profesionalce iz medijskih agencija te druga kategorija za agencijske kreativce.

Na natjecanju se testiraju vještine i znanja, a prije svega kreativnost mladih timova koji za kreiranje rješenja imaju 24 sata. Natjecateljski tim čine dvije osobe do 30 godina, kako zaposlenici agencija, tako i mladi nezavisni profesionalci. Timovi svih kategorija zajedno pristupaju briefu neposredno prije početka natjecanja, a identitet klijenta, u ovom slučaju neprofitne organizacije, nepoznat je sve do briefa

Pozivaju se svi zainteresirani mladi profesionalci da se prijave na natjecanje do 26. ožujka 2018. godine obrascem dostupnim na poveznici

FOTO: KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ