LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Komunikacijska industrija

Proglašene pobjednice Young Lionsa, uručeno im 45 000 kn za odlazak u Cannes

Na natjecanju Young Lions Croatia za mlade profesionalce do 30 godina Grand Prix i zlatnu nagradu osvojile su Martina Ukić i Ana Tavić iz Studia Sonda koje odlaze na najveće svjetsko natjecanje kreativnosti gdje će predstavljati Hrvatsku.

Na natjecanju Young Lions Croatia za mlade profesionalce do 30 godina Grand Prix i zlatnu nagradu osvojile su Martina Ukić i Ana Tavić iz Studia Sonda koje odlaze na najveće svjetsko natjecanje kreativnosti gdje će predstavljati Hrvatsku.

Mlade nade komunikacijske industrije Martina Ukić i Ana Tavić iz Studia Sonda predstavljat će Hrvatsku na međunarodnom festivalu u Cannesu. Naime, sa svojim projektom Minimize osvojile su Grand Prix i zlatnu nagradu u kategoriji Design na natjecanju Young Lions Croatia.

Natjecanje Young Lions Croatia za mlade profesionalce do 30 godina organizira se u okviru festivala Dani komunikacija, a dodana mu je vrijednost humanitarni karakter. Naime, natjecateljski zadatak zapravo je rješenje za organizaciju civilnog društva kojoj će bez naknade biti ustupljeni pobjednički radovi. Ove godine riječ je međunarodnoj neprofitnoj organizaciji Zero Waste Europe.

Design, Digital, PR, Media i Print čini pet kategorija u kojima je bilo moguće natjecati se. Prvo mjesto u kategoriji Design osvojile su Martina Ukić i Ana Tavić iz Studia Sonda, u kategoriji Digital Matej Brnardić i Ana Žužić iz Degordiana, u PR kategoriji prvo mjesto zauzele su Mia Bušić i Anamarija Virant Sadiković, također iz Degordiana, dok su u kategoriji Media najbolje bile Tea Šubat i Barbara Sabo iz agencije Imago Ogilvy. U kategoriji Print nije dodijeljeno prvo mjesto, a drugo mjesto zauzele su Iva Pemper i Ana Pogačić iz agencije Imago Ogilvy.

Zero Waste Europe neprofitna je organizacija koja povezuje tvrtke, sveučilišta i udruge koje djeluju s ciljem smanjenja smeća u Europi. Osnovana je kako bi potaknula zajednice na promišljanje o korištenju resursa. Organizacija djeluje na dvije razine: podržava lokalne grupe koje mogu provesti promjenu efikasnije te ju predstaviti na razini Europske unije. Izvršni direktor Zero Waste Europea Joan Marc Simon rekao je:

– Zahvaljujem HURA-i za uključivanje u projekt Young Lions, ali i svim natjecateljima koji su uložili svoje vrijeme i trud kako bi riješili zadatak. Bili smo ugodno iznenađeni i počašćeni kada smo zaprimili upit za suradnju. Kvaliteta radova nas je iznenadila i bio je pravi užitak sudjelovati u glasovanju. Vjerujemo kako ovaj tip natjecanja koristi svim stranama: i mladim talentima i agencijama, ali i organizacijama koje žele da se proširi glas o njima.

Pobjednički tim osvojio je nagradu u vrijednosti od 45 000 kuna za odlazak na najveće svjetsko natjecanje kreativnosti u Cannes gdje će predstavljati Hrvatsku.

FOTO: KOMUNIKACIJSKI LABORATORIJ