LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
EduCentar istraživanje o hrvatskom školstvu

„Davanje instrukcija iz matematike i fizike omogućilo mi je tjedan dana ljetovanja“

EduCentar je proveo istraživanje na gotovo 300 građana o potrebi instrukcija.

EduCentar je proveo istraživanje na gotovo 300 građana o potrebi instrukcija.

Jesu li instrukcije zaista nužno zlo ili je u pitanju lijenost pojedinaca, istražio je portal EduCentar na uzorku od gotovo 300 građana. 

Velika većina ispitanika, 74%, nema potrebu za uzimanjem instrukcija. Od toga 53% ispitanika tvrdi da su im instrukcije posve nepotrebne, dok 21% ispitanika zarađuje na davanju instrukcija. – Ako imalo paziš na satu, instrukcije su potpuno nepotrebne. Ako si lijen i ne slušaš, onda ti niti instrukcije neće pomoći da shvatiš gradivo. – kaže jedan od ispitanika koji nikada nije koristio instrukcije.   

Ispitanici koje su unovčili svoje znanje, najčešće daju instrukcije iz matematike, fizike, kemije, ali i stranih jezika. – Davanje instrukcija iz matematike i fizike omogućilo mi je tjedan dana ljetovanja. – zanimljiv je komentar jednog ispitanika.

S druge strane, 26% ispitanika priznaje da su instrukcije za njih nužno zlo. Ispitanici najčešće navode matematiku kao izvor problema i razlog odlaska na instrukcije.

Jedan od ispitanika osvrće se na status učitelja i profesora u društvu komentarom kako učitelji nemaju želju prenijeti znanje jer su previše ogorčeni malom plaćom i situacijom u državi te je stoga primoran potražiti pomoć u obliku instrukcija.