Društvene mreže

Znate li za novu opciju na Instagramu? Mi smo je testirali!

https://pixabay.com/en/smartphone-notebook-social-media-1701096/

Instagram nas je ugodno iznenadio uvođenjem nove opcije „Focus”; otkrivamo vam kako do nje i što vam omogućava, a za vas smo je i testirali.

Kakav bi to bio dan da nas ekipa koja vrijedno radi na novim značajkama Instagrama ne obraduje nekom novom opcijom koja će ovu aplikaciju učiniti još zabavnijom i inspirativnijom? Otkako je ova popularna platforma plasirana na tržište, svoje korisnike ne prestaje iznenađivati novim i zanimljivim opcijama kako bismo što više izoštrili svoje fotografske sposobnosti.

Najnovija koja je ugledala svjetlost dana zove se Focus. Nalazi se u okviru Instagram fotoaparata ispod gumba za snimanje, uz opciju Superzoom. Za korištenje je, kao i sve ostalo na ovoj društvenoj mreži, jako jednostavna!

Smještaj opcije Focus; foto: Luka Basa / Studentski.hr

Opciju možete koristiti za snimanje fotografskih portreta ili videoportreta sebe i drugih prednjom ili stražnjom kamerom. Nakon što otvorite fotoaparat u okviru Instagrama, dovoljna su dva poteza prstom udesno kako biste došli do Focusa. Na koji način funkcionira? Naime, ova opcija u središte stavlja ljudsko lice i tijelo, a sve iza ili oko njega baca u zamagljenu Instagram sjenu. Primijetit ćete da kada je netko u okviru, ta osoba će ostati usredotočena, a pozadina će se lagano zamagliti. Vrijedno smo se odlučili uhvatiti mobitela i pogledati kako to zaista funkcionira u praksi. Možemo potvrditi kako opcija zasad funkcionira solidno. Postoje možda male neravnopravnosti kod zamagljivanja po rubovima lica i tijela, no ne sumnjamo kako će se to s vremenom popraviti. Što se tiče kvalitete fotografije, to naravno ovisi o samoj kameri na mobilnom uređaju i njenoj rezoluciji i kvaliteti. Sve navedeno potkrepljujemo fotografijama uhvaćenim prednjom i stražnjom kamerom! 

Selfie prednjom kamerom; foto: Luka Basa / Studentski.hr

Intenzitet zamagljenosti još uvijek nije moguće podesiti. Možda bi bilo dobro da jest, ili da možemo birati koje objekte ili dijelove slike želimo zamagliti. Ovako smo prepušteni intenzitetu koji je već definiran i možda će to nekima smetati. 
 

Selfie stražnjom kamerom; foto: Luka Basa / Studentski.hr
 
Ako ste perfekcionist oštrog oka i želite da svaki detalj na fotografiji izgleda savršeno, zasmetat će vam mala doza neravnomjernog zamagljivanja. Možete je uočiti na slici broj jedan (selfiju prednjom kamerom) u predjelu kose i uha. Naravno, jednostavnije je da imate opciju koja će zamagliti pozadinu za vas, umjesto da kasnije sami u nekom programu maglite detalje koji bi vam smetali. Stickere, filtere i gifove i dalje možete dodavati u priče za koje ste koristili opciju Focus. Ako vam je i zasmetao neki detalj na fotografiji, sada će biti zamagljen, a sticker nećete morati koristiti da ga prekrijete. 
 

Selfie s filterom; foto: Luka Basa / Studentski.hr
 
Moramo još jednom napomenuti kako opcija funkcionira samo za portrete. Ako poželite fotografirati neki vama zanimljiv objekt, koji mora biti u središtu, tu vam, nažalost, Focus neće biti od pomoći. Prilikom fotografiranja dobit ćete obavijest pronađite lice. Ovo se nekima koji ne vole pretjerano selfije možda neće sviđati. Svakako vjerujemo da će Instagram kao i dosad slušati želje svojih korisnika te proširiti ovlasti ove opcije. 
 

Pronađite lice; foto: Luka Basa / Studentski.hr
 
Cijenimo kreativnost Instagramovog tima kada su u pitanju nove funkcionalnosti unutar aplikacije. S vremenom su se okrenuli poboljšanju iskustva fotografiranja uvođenjem raznih opcija unutar njihovog fotoaparata među kojima su Superzoom i Boomerang. Superzoom je, naravno, tu kada želite pokazati svijetu određeni objekt ili sebe na jedan malo dramatičniji način, a Boomerang je opcija koja pomalo služi za razonodu. Focus je sada tu kako bi vam omogućio još jedan profesionalniji i zanimljiviji pristup fotografiranju.
 
Uz ovu opciju vrijedan Instagramov tim donio nam je još jednu malu novost u obliku lakšeg označavanja prijatelja u svojim pričama. Nakon što kreirate svoju priču, otvorite karticu s naljepnicama te odaberite naljepnicu @mention u koju ćete upisati ime svog prijatelja kojeg želite označiti. Kada odaberete ime, možete ga rotirati, smanjivati, povećavati i premještati u okviru vaše priče. 
 
Instagram je oduvijek imao uho za želje svojih korisnika. Focus je svakako odgovor na mnoge zahtjeve korisnika kojima je nedostajala opcija ovakvog tipa. Također, ne sumnjamo kako je ovim potezom zadao jak udarac svom konkurentu Snapchatu. Kako će se Snapchat oporaviti, ostaje nam da vidimo. Vama ostavljamo da isprobate novu opciju i uživate. Ne morate se više brinuti oko prijatelja koji će iza vas raditi grimase dok vi tražite savršen kut za selfie. Jednostavno ga zamaglite uz opciju Focus

Komentari na članak

Vezani članci

IFTTT

Automatizacija na dohvat ruke

IFTTT - povezivanje popularnih internet servisa

IFTTT (If This Then That) je besplatan i sve popularniji alat za međusobno povezivanje i automatizaciju svih popularnih društvenih servisa koji nudi brojne mogućnosti, a iznimno je jednostavan za korištenje.

Antonia

Intervju s Antonijom Glavan

„CM je dinamičan i daje ti odlične temelje za snalaženje u digitalnom svijetu”

Brojni timovi najvećeg studentskog portala u Hrvatskoj i ove jeseni otvaraju svoja vrata svima željnima prakse i novih iskustava. Bivša voditeljica CM tima podijelila je s nama iskustva volontiranja na portalu.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.

Facebook logo

Facebook

Uskoro dolaze poveznice na članke i vijesti

U posljednjih se godinu dana gotovo utrostručila potraga za vijestima na Facebooku.

Društvene mreže

Društvene mreže mogu vam pomoći u vlastitoj promociji

Društvene mreže mogu pomoći u potrazi za poslom

Studenti danas većinu vremena provode na mobitelu i koriste aplikacije kao što su WhatsApp, Viber, Facebook i Twitter. Sve te aplikacije sjajna su podloga za vlastitu promociju.