Istraživanje EduCentra

Većina mladih ipak ne bira karijeru prema roditeljima

Djeca pitaju

Utječe li stupanj obrazovanja roditelja na odabir obrazovanja i zanimanja njihove djece i u kojem opsegu, istražio je portal EduCentar na 350 ispitanika.

Utječe li stupanj obrazovanja roditelja na odabir obrazovanja i zanimanja njihove djece i u kojem opsegu, istražio je portal EduCentar na 350 ispitanika.

Većina ispitanika (71%) odabrala drugačiji poslovni put od roditelja.

„Oba roditelja mi nisu imala priliku studirati, već rade teške poslove, zbog čega ja želim ispuniti ono što oni nisu imali priliku te dobiti bolji posao Što se tiče područja fakulteta, na moj odabir su utjecali samo moji afiniteti prema tom predmetu.“, ističe jedan ispitanik.

Ispitanici dodaju i da 'im roditelji nisu vršili pritisak te da su imali potpunu slobodu odabrati smjer svoje karijere'.

Također su svjesni da se danas traže nova znanja i da je ponuda poslova drugačija nego u vrijeme kada su njihovi roditelji birali vlastiti smjer obrazovanja.

Petina ispitanika (20%) potvrđuje djelomičan utjecaj roditelja na odabir zanimanja.

„Dobro mi je došla njihova radna etika, no nisam upisala fakultet tehničkog usmjerenja, već društveni koji je prikladniji mojoj osobnosti“, komentar je ispitanika, dok se drugi nadovezuje da je 'izgrađena osoba, no savjet roditelja je dobro došao'.

Samo 9% ispitanika krenulo putem svojih roditelja

„Njihova ljubav prema turizmu i pružanju jedinstvenog doživljaja svakom gostu usmjerila me na isti put“ navodi jedna ispitanica, dok druga ističe da 'su joj roditelji utabali put tako da je nastavila graditi ono što su stvorili, i nije požalila'.

Komentari na članak

Vezani članci

Gledanje letka

Anketa

Istraživanje o percepciji tržišta rada među mladima

Pitanja su jednostavna, pa ćete tako brzinski imati priliku dati svoje mišljenje o iseljavanju mladih, radu u državnoj firmi, koju brojku za prvu plaću očekujete, koliko ste sigurni da ćete se zaposliti i slično.

Happy Hour photo

Happy Hour

Aplikacija koja nudi sve akcije na jednom mjestu

Happy Hour je besplatna aplikacija koja korisnicima nudi informacije o popustima na razne usluge i proizvode.

Tim "SmartFood"

Intervju s voditeljem projekta "SmartFood"

"Bez stručnoga znanja koje smo prikupili tijekom studija ništa od ovoga ne bi bilo moguće"

Projekt "SmartFood" ideja je osmero riječkih studenata koja bi u budućnosti mogla pomoći u ranom otkrivanju raka debelog crijeva. S nama su odlučili podijeliti svoju priču.

Stevie Awards

Zahvaljujući provedenom natječaju za studente

Mol Grupa dobitnik brončane nagrade Stevie za program privlačenja i razvoj talenata studenata

Uz pomoć slogana „Priključi se! Ako se usudiš“, MOL Grupa tragala je za studentima geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel istraživanja i proizvodnje nafte i plina.

Istraživanje o prvom spoju

„Studentologija: zavodljive istine o ljubavnim navikama“

Priznajte nam koliko ste daleko spremni ići na prvom spoju

Odbacite vruće naslove s uputama za traženje savršenog partnera i priključite nam se u najvećem studentskom istraživanju o ljubavi.