Novost za tviteraše

Twitterova analitika dostupna svima

Twitter analitika

Požurite i provjerite do koliko su osoba doprli vaši posljednji tvitovi, koliko je osoba reagiralo na njih i saznajte sve detalje o vašim pratiteljima.

Twitterova analitika do sada je  bila dostupna samo oglašivačima ili verificiranim korisnicima.

Međutim, stranica analytics.twitter.com sada je dostupna svim tviterašima, objavio je jedan od Twitterovih inženjera, Ian Chang, naravno, na svom Twitter profilu.

Facebook već godinama nudi detaljnu analitiku za poslovne korisnike, a čak su i druge manje društvene mreže, poput Instagrama, počele činiti isto.

Doduše, svi se oni fokusiraju samo na poslovne korisnike, a Twitter je odlučio ponuditi statistike svima.

TW analitika
 
Twitter Ian Chan, FOTO: Netokracija
 
 

Twitterova analitika pokazuje impresije, odnosno koliko su puta vaši tvitovi viđeni, te aktivnost publike, poput klikova na link unutar tvita, retvitanje, favoriziranje i odgovaranje. Statistike su vidljive za svaki tvit posebno, ali i za vremenski period koji se odredi (jedan dan, 28 dana…).

Također, upozorava i na trendove, odnosno koliko su trenutni rezultati bolji ili lošiji od onih u prethodnom razdoblju.

Vidljive su i zanimljive statistike o pratiteljima – koliko ih je, kojeg su spola, koji su njihovi interesi, odakle dolaze.  Tu su i informacije za one koji se bave oglašavanjem na ovoj društvenoj mreži, koji mogu aktivirati i Twitter kartice, a svi podatci mogu se preuzeti u .csv formatu. Oglašavanje putem ove društvene mreže u našoj regiji postalo je tek sada dostupno, gotovo u isto vrijeme kada su i analitike omogućene svima.

Ako ste znatiželjni, požurite  i provjerite do koliko su osoba doprli vaši posljednji tvitovi, koliko je osoba reagiralo na njih i saznajte sve detalje o vašim pratiteljima.

Komentari na članak

Vezani članci

Možda je prestar za nju, ali za mali pogled nikada

Fotke koje će vas oduševiti

FOTO: Najveći "photobomb" majstori

Ukoliko ste ponekad htjeli nekome malo uništiti odličnu fotografiju, inspiraciju pronađite ovdje.

Infografika, koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi

Koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi?

Google u 1 sekundi zaradi 697 dolara

U ovoj infografici možete vidjeti koliko velike kompanije zarade u samo jednoj sekundi.

Ikone aplikacija Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest

Uvjeti korištenja

Stvari koje možda niste znali da ste ugovorili preko „Uvjeta korištenja”

Tko uopće čita Uvjete korištenja? Jesmo li dovoljno svjesni na što pristajemo? Ako još uvijek ne znate što se sve nalazi u Uvjetima korištenja, pročitajte u članku.

Društvene mreže

Umjesto Facebooka i Twittera

Sve poznatije društvene mreže

Svaka od ovih društvenih mreža nudi nešto novo i jedinstveno.

Twitter

Sveučilišta i društvene mreže

Sveučilišta bi trebala koristiti Twitter kako bi se povezala sa studentima

Hoće li se Sveučilišta povezivati sa studentima putem društvenih mreža?