Novost za tviteraše

Twitterova analitika dostupna svima

Twitter analitika

Požurite i provjerite do koliko su osoba doprli vaši posljednji tvitovi, koliko je osoba reagiralo na njih i saznajte sve detalje o vašim pratiteljima.

Twitterova analitika do sada je  bila dostupna samo oglašivačima ili verificiranim korisnicima.

Međutim, stranica analytics.twitter.com sada je dostupna svim tviterašima, objavio je jedan od Twitterovih inženjera, Ian Chang, naravno, na svom Twitter profilu.

Facebook već godinama nudi detaljnu analitiku za poslovne korisnike, a čak su i druge manje društvene mreže, poput Instagrama, počele činiti isto.

Doduše, svi se oni fokusiraju samo na poslovne korisnike, a Twitter je odlučio ponuditi statistike svima.

TW analitika
 
Twitter Ian Chan, FOTO: Netokracija
 
 

Twitterova analitika pokazuje impresije, odnosno koliko su puta vaši tvitovi viđeni, te aktivnost publike, poput klikova na link unutar tvita, retvitanje, favoriziranje i odgovaranje. Statistike su vidljive za svaki tvit posebno, ali i za vremenski period koji se odredi (jedan dan, 28 dana…).

Također, upozorava i na trendove, odnosno koliko su trenutni rezultati bolji ili lošiji od onih u prethodnom razdoblju.

Vidljive su i zanimljive statistike o pratiteljima – koliko ih je, kojeg su spola, koji su njihovi interesi, odakle dolaze.  Tu su i informacije za one koji se bave oglašavanjem na ovoj društvenoj mreži, koji mogu aktivirati i Twitter kartice, a svi podatci mogu se preuzeti u .csv formatu. Oglašavanje putem ove društvene mreže u našoj regiji postalo je tek sada dostupno, gotovo u isto vrijeme kada su i analitike omogućene svima.

Ako ste znatiželjni, požurite  i provjerite do koliko su osoba doprli vaši posljednji tvitovi, koliko je osoba reagiralo na njih i saznajte sve detalje o vašim pratiteljima.

Komentari na članak

Vezani članci

iPhone i YouTube

Možete li se zamisliti bez ovih aplikacija?

7 tehnoloških inovacija koje nisu postojale prije 10 godina

Internet je sa sobom donio mnogo promjena i tehnoloških inovacija. U članku vam donosimo 7 tehnoloških inovacija koje nisu postojale prije deset godina, a danas ih većina ljudi svakodnevno koristi.

Internet

Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Aplikacija FB Newswire

Aplikacija za novinare

FB Newswire

Aplikacija olakšava život novinarima jer služi kao izvor relevantnih informacija koje su prikupili pojedinci i organizacije.

EWoB

Natjecanje strateškog promišljanja, analitike i logike

EWoB Business Hackathon: budite u 1% najboljih studenata osječkog sveučilišta

Ovo je studentsko natjecanje gdje se, u ograničenom vremenu, rješavaju zadaci s područja poslovno-ekonomskih problema. Namijenjeno je studentima Elektrotehničkog i Ekonomskog fakulteta, što naravno nije uvjet.

Facebook logo

Promjene u najvećoj društvenoj mreži

Što nam Facebook sprema u 2014.

Predviđa se daljnji trend porasta korisnika na mjesečnoj bazi, poglavito starije populacije. Mark Zuckerberg, glavni izvršni direktor kompanije, naglašava kako u budućnosti cilj Facebooka neće biti ˝cool˝ faktor, već će se priklanjati Googleovoj filozofiji formiranja online servisa koji će ljudima omogućavati umrežavanje po potrebi.