Prihvatite povratne informacije o svom radu

Pravi način nošenja s kritikama na poslu

Ured

Kada se s njima nosimo na pravi način, kritike nam mogu pomoći da se poboljšamo na poslovnom planu.

Bez obzira na to je li se radilo o praksi ili o studentskom poslu, većina nas se u nekom trenutku suočila s primjedbama kolega i/ili nadređenih. Kritika ponekad može doći sasvim neočekivano, a na nas najsnažnije djeluju one od šefa ili kolege kojeg poštujemo. Važno je znati nositi se s povratnim informacijama o svom radu, kakve god one bile. donosimo vam nekoliko savjeta koji će vam pomoći da na kritiku reagirate na pravi način i iskoristite ju kao priliku za osobni rast i razvoj.

1. Ne shvaćajte sve osobno

U poslu je najvažnije odvojiti privatno od poslovnog. Vrlo lako nam se može dogoditi da nečiju kritiku shvatimo kao uvredu. Međutim, ako na posao dolazimo s jasnom predodžbom da se kritike koje dobivamo odnose na naš poslovni učinak, a ne na nas kao osobe, moći ćemo se pravilno nositi s njima. 

FOTO: Pixabay

2. Učite iz svojih pogrešaka

Ono što nam se na prvi pogled može učiniti kao kritika zapravo mogu biti šefove smjernice za poboljšanje. Razuman šef je onaj koji daje konstruktivne i korisne kritike koje nam mogu pomoći da se poboljšamo u budućnosti. Važno je i od koga dolaze kritike: ako poštujemo osobu koja nam je uputila kritiku, onda o njoj treba dobro razmisliti.

3. Ako vam nije jasno što se očekuje od vas, pitajte!

Teško je izvući nešto dobro iz kritike koja je nejasna i nespecifična. Ako nikako ne možete shvatiti što biste drugi put trebali napraviti bolje, ne ustručavajte se pitati u čemu je stvar. Pitajte šefa što je krenulo loše i što možete napraviti bolje idući put. Ne samo da će vam biti jasnije što se od vas traži nego ćete i pokazati da poštujete njegovo mišljenje i da se želite poboljšati.

FOTO: Flickr

4. O kritikama ne razmišljajte stalno

Postoji granica između prihvaćanja kritike i pretjeranog pridavanja pažnje mišljenjima drugih ljudi Vjerojatno vam se događalo da danima ili čak tjednima razmišljate o nekoj primjedbi. To je zaista nepotrebno i neće vam pomoći ni na koji način. Nakon što ste iskoristili kritiku kako biste se poboljšali, nemojte dopustiti da vas više zaokuplja. 

Ipak, imajte na umu da onaj koji kritizira nije uvijek u pravu. Postoje određeni  slučajevi u kojima kritiziranje nije nimalo konstruktivno. Ako ste, unatoč svojim naporima da iz kritika izvučete maksimum i poboljšate se, nemirni i uznemireni zbog učestalih kritika, nešto tu ne valja. Ako pak te kritike prelaze u vrijeđanja i situacija je neizdrživa, trebali biste razmisliti o promjeni poslodavca.

Komentari na članak

Vezani članci

CB

Završio prvi Career Booster Zagreb

Tri dana puna ideja, kreativnosti, zanimljivih predavanja i poslovnih slučajeva

Career Booster Zagreb odvijao se od 23. do 25. svibnja na Ekonomskom fakultetu. Sudionici su imali priliku rješavati pet poslovnih slučajeva različitih kompanija.

Studentsko spavanje

Kako brže zaspati

Trikovi za bolje spavanje

Znanstvenici su otkrili trikove koji će nam pomoći da spavamo, a samim time i izgledamo bolje

Pisanje e-maila

Vječni misterij

Kako napisati e-mail na koji ćete dobiti odgovor?

Dopisivanje mailom jedno je od najpopularnijih dopisivanja na svijetu. Unatoč tome, mnogo nam se puta dogodilo da na neke poruke odgovor jednostavno nismo dobili.

Studenti u učionici

Početak nove akademske godine

Sedam pravila koja morate usvojiti kada postanete studenti

Brucoši, ovo je članak za vas! Pročitajte koja pravila profesori očekuju da znate već u prvim danima faksa i uštedite si vrijeme!

Panel "Kako do (boljeg) posla?"

Udruga 3D za lokalni razvoj

Stručnjaci za tržište rada otkrivaju kako do posla

Panel je namijenjen svima koji razmišljaju o traženju (boljeg) posla, bilo da je riječ o srednjoškolcima, studentima, nezaposlenima ili zaposlenima. Sudjelovanje na panelu je besplatno.