U samo nekoliko koraka

Postignite bolju koncentraciju i smanjite stres uz ove trikove

Bez sna

Zadržite koncentraciju još koji tjedan dok su ispitni rokovi, a onda ćemo vas pustiti da uživate.

Zadnji su tjedni ispitnih rokova, stres je na toliko visokom nivou da ga više ni ne osjetite, a količina kofeina zabranjuje da spavate i onda kada biste trebali.

Uz ovih nekoliko savjeta bolje ćete se koncentrirati na nadolazeće zadatke, a i smanjiti razinu stresa. 

Prvo i osnovno, naspavajte se. Ništa nećete postići ako izbjegavate san misleći da ćete tako nadoknaditi semestar proveden na kavama. Šest do devet sati sna dovoljno je da budete puni koncentracije cijeli dan, a i manjak sna deblja, a plaže su odmah iza ugla (zadnjeg ispita).

Vježbajte. Ne samo zbog plaže, već zbog toga što je istraživanje pokazalo kako vježbanje poboljšava pamćenje i koncentraciju.

Maknite se od svih smetnji, notifikacija, ugasite vibraciju i tonove na mobitelu i nemojte raditi više stvari odjednom. Ne provjeravate mail ili Facebook svako malo, samo nekoliko puta dnevno provjerite novosti.

Držite se rutine. Iako je rutina često dosadna, tijekom perioda kao što su ispitni rokovi, spavanje, učenje i vježbanje u isto vrijeme uštedjet će vam vrijeme jer nećete morati svaki dan planirati koju aktivnost kada obaviti.

Probudite se svaki dan u isto vrijeme jer tako hormoni uđu u ritam, a to rezultira s više energije, smirenosti i koncentracije u jutarnjim satima.

Koristite Pomodoro tehniku, što znači da namjestite štopericu/alarm na 25 minuta. Nakon što 25 minuta prođe, vrijeme je za petominutnu pauzu i zatim ponovo 25 minuta učenja.

Slušajte glazbu! Glazba pomaže da ostanemo koncentrirani na ono što radimo jer zvuk utječe na dio mozga koji je zaslužan za smetnje poput traženja hrane.

Ako želite nekome pokazati da vam trenutno ne može smetati, stavite slušalice kako bi oni bolje shvatili, a i kako ne biste čuli nepotrebne smetnje ili buku iz okruženja.

Učite ili radite s nekim, tako ćete oboje biti koncentirani na ono što radite i manja je šansa da ćete visjeti na mobitelu dok druga osoba kraj vas radi.

Veće zadatke ili poglavlja skratite na manje dijelove. Nakon toga, možete se nagraditi s nečim ili uzeti pauzu, ali tek kada odradite svaki dio!

Uzmite pauzu kada vam najbolje ide. Osjećat ćete se bolje i brže ćete se vratiti poslu, i to s puno više energije.

Komentari na članak

Vezani članci

urkel

Od svemirskih katastrofa do pada Berlinskog zida

Pogreške koje su promijenile svijet

Katastrofe poput potonuća Titanica ili bombardiranja Hiroshime možda su mogle biti izbjegnute da se nisu dogodile male greške i propusti.

Kokteli

Brzo i jednostavno osvježenje

10 recepata za vaše omiljene koktele

Ako koktel majstore gledate jedino u spotovima novih ljetnih hitova, a morske radosti vidite samo na fotkama svojih Facebook frendova, dašak ljetnog ugođaja lako možete ostvariti pripremom finih koktela.

Vipnet i Viber

Vipster stickeri koje moraš imati

Priključi se Viber grupi s više od 75 tisuća pratitelja!

Širi i ti Super vibre uz do 4000MB i 16 simpatičnih Vipster stickera!

Radiohead aplikacija

Maštovita, originalna i mistična aplikacija

Radiohead predstavio aplikaciju PolyFauna

Britanski rock bend predstavio je besplatnu aplikaciju koja prikazuje upečatljiv, prostrani svijet primitivnih života, zalaske sunca, planine i šume.

whitesnake

Purple turneja

IZVJEŠTAJ: Coverdale i momci iz Whitesnakea odradili dobar posao

Whitesnake je održao vrhunsku svirku u koncertnoj dvorani Dražena Petrovića, unatoč tome što legendarni pjevač David Coverdale ima već 64 godine.