U samo nekoliko koraka

Postignite bolju koncentraciju i smanjite stres uz ove trikove

Bez sna

Zadržite koncentraciju još koji tjedan dok su ispitni rokovi, a onda ćemo vas pustiti da uživate.

Zadnji su tjedni ispitnih rokova, stres je na toliko visokom nivou da ga više ni ne osjetite, a količina kofeina zabranjuje da spavate i onda kada biste trebali.

Uz ovih nekoliko savjeta bolje ćete se koncentrirati na nadolazeće zadatke, a i smanjiti razinu stresa. 

Prvo i osnovno, naspavajte se. Ništa nećete postići ako izbjegavate san misleći da ćete tako nadoknaditi semestar proveden na kavama. Šest do devet sati sna dovoljno je da budete puni koncentracije cijeli dan, a i manjak sna deblja, a plaže su odmah iza ugla (zadnjeg ispita).

Vježbajte. Ne samo zbog plaže, već zbog toga što je istraživanje pokazalo kako vježbanje poboljšava pamćenje i koncentraciju.

Maknite se od svih smetnji, notifikacija, ugasite vibraciju i tonove na mobitelu i nemojte raditi više stvari odjednom. Ne provjeravate mail ili Facebook svako malo, samo nekoliko puta dnevno provjerite novosti.

Držite se rutine. Iako je rutina često dosadna, tijekom perioda kao što su ispitni rokovi, spavanje, učenje i vježbanje u isto vrijeme uštedjet će vam vrijeme jer nećete morati svaki dan planirati koju aktivnost kada obaviti.

Probudite se svaki dan u isto vrijeme jer tako hormoni uđu u ritam, a to rezultira s više energije, smirenosti i koncentracije u jutarnjim satima.

Koristite Pomodoro tehniku, što znači da namjestite štopericu/alarm na 25 minuta. Nakon što 25 minuta prođe, vrijeme je za petominutnu pauzu i zatim ponovo 25 minuta učenja.

Slušajte glazbu! Glazba pomaže da ostanemo koncentrirani na ono što radimo jer zvuk utječe na dio mozga koji je zaslužan za smetnje poput traženja hrane.

Ako želite nekome pokazati da vam trenutno ne može smetati, stavite slušalice kako bi oni bolje shvatili, a i kako ne biste čuli nepotrebne smetnje ili buku iz okruženja.

Učite ili radite s nekim, tako ćete oboje biti koncentirani na ono što radite i manja je šansa da ćete visjeti na mobitelu dok druga osoba kraj vas radi.

Veće zadatke ili poglavlja skratite na manje dijelove. Nakon toga, možete se nagraditi s nečim ili uzeti pauzu, ali tek kada odradite svaki dio!

Uzmite pauzu kada vam najbolje ide. Osjećat ćete se bolje i brže ćete se vratiti poslu, i to s puno više energije.

Komentari na članak

Vezani članci

Najsmješnije krivotvorine - Like Nike

Bolji od originala

FOTO: Od iPhone tenisica do Binbows trgovine - smiješni krivotvoreni proizvodi!

Uspjeh tih velikih i vrlo bogatih tvrtki omogućuje i to da na njima zarade i spretni poduzetnici koji rade replike njihovih proizvoda. Tako na osnovu imena jednakih ili sličnih originalnom proizvodu mogu uvaliti niskokvalitetnu robu po razumnoj cijeni.

google_music

Googleova poslastica za ljubitelje glazbe

Music Timeline – vizualizacija popularnosti glazbenih žanrova kroz desetljeća

Pomoću Music Timelinea može se pratiti popularnost određenih izvođača i glazbenih žanrova tijekom desetljeća, kao i preslušati odabrane naslove koristeći usluge Google Play Music.

urkel

Od svemirskih katastrofa do pada Berlinskog zida

Pogreške koje su promijenile svijet

Katastrofe poput potonuća Titanica ili bombardiranja Hiroshime možda su mogle biti izbjegnute da se nisu dogodile male greške i propusti.

Besplatni programi

7 programa koju vam mogu biti korisni

Besplatni programi koji vam mogu olakšati život

Teško da postoji čovjek koji ima vlastito računalo, a da ne zna za programe kao što su VLC Media Player, Google Chrome, Windows Media Player, Adobe Reader itd. No, za one koje žele znati više, donosimo nekoliko programa koje bi ste mogli pronaći korisnima, ali za koje možda niste čuli. 

Studentski.hr

Studentski.hr nagrađuje

Zaigraj igricu i ugrabi super poklon!

Što kažete na to da za Božić dobijete poklon bon od 1000 kuna ili ulaznice za najplesniji novogodišnji doček?