U samo nekoliko koraka

Postignite bolju koncentraciju i smanjite stres uz ove trikove

Bez sna

Zadržite koncentraciju još koji tjedan dok su ispitni rokovi, a onda ćemo vas pustiti da uživate.

Zadnji su tjedni ispitnih rokova, stres je na toliko visokom nivou da ga više ni ne osjetite, a količina kofeina zabranjuje da spavate i onda kada biste trebali.

Uz ovih nekoliko savjeta bolje ćete se koncentrirati na nadolazeće zadatke, a i smanjiti razinu stresa. 

Prvo i osnovno, naspavajte se. Ništa nećete postići ako izbjegavate san misleći da ćete tako nadoknaditi semestar proveden na kavama. Šest do devet sati sna dovoljno je da budete puni koncentracije cijeli dan, a i manjak sna deblja, a plaže su odmah iza ugla (zadnjeg ispita).

Vježbajte. Ne samo zbog plaže, već zbog toga što je istraživanje pokazalo kako vježbanje poboljšava pamćenje i koncentraciju.

Maknite se od svih smetnji, notifikacija, ugasite vibraciju i tonove na mobitelu i nemojte raditi više stvari odjednom. Ne provjeravate mail ili Facebook svako malo, samo nekoliko puta dnevno provjerite novosti.

Držite se rutine. Iako je rutina često dosadna, tijekom perioda kao što su ispitni rokovi, spavanje, učenje i vježbanje u isto vrijeme uštedjet će vam vrijeme jer nećete morati svaki dan planirati koju aktivnost kada obaviti.

Probudite se svaki dan u isto vrijeme jer tako hormoni uđu u ritam, a to rezultira s više energije, smirenosti i koncentracije u jutarnjim satima.

Koristite Pomodoro tehniku, što znači da namjestite štopericu/alarm na 25 minuta. Nakon što 25 minuta prođe, vrijeme je za petominutnu pauzu i zatim ponovo 25 minuta učenja.

Slušajte glazbu! Glazba pomaže da ostanemo koncentrirani na ono što radimo jer zvuk utječe na dio mozga koji je zaslužan za smetnje poput traženja hrane.

Ako želite nekome pokazati da vam trenutno ne može smetati, stavite slušalice kako bi oni bolje shvatili, a i kako ne biste čuli nepotrebne smetnje ili buku iz okruženja.

Učite ili radite s nekim, tako ćete oboje biti koncentirani na ono što radite i manja je šansa da ćete visjeti na mobitelu dok druga osoba kraj vas radi.

Veće zadatke ili poglavlja skratite na manje dijelove. Nakon toga, možete se nagraditi s nečim ili uzeti pauzu, ali tek kada odradite svaki dio!

Uzmite pauzu kada vam najbolje ide. Osjećat ćete se bolje i brže ćete se vratiti poslu, i to s puno više energije.

Komentari na članak

Vezani članci

Mobiteli

HTC Desire X, Sony Xperia P ili Huawai Ascend G300

Smartphone za božićni poklon

Praktičan, kvalitetan i povoljan poklon ispod bora.

Radiohead aplikacija

Maštovita, originalna i mistična aplikacija

Radiohead predstavio aplikaciju PolyFauna

Britanski rock bend predstavio je besplatnu aplikaciju koja prikazuje upečatljiv, prostrani svijet primitivnih života, zalaske sunca, planine i šume.

Gluma

Studentski.hr traži glumce za snimanje promo spotova

SAZNAJ KOLIKO TE KAMERE VOLE

Studentski.hr traži dobrovoljne glumice i glumce, amatere i amaterke i sve one koji se dobro osjećaju u ulozi studenta u velikom Zagrebu. Prijave su otvorene do 15. prosinca u ponoć, stoga požurite.

Maraschino party

Novi glazbeni program

ReFreshajte se ovog petka u Maraschinu

Ako se mislite gdje večeras vani, bacite đir do Maraschina jer vas očekuje jako dobra zabava!

Natali Dizdar

NATALI DIZDAR NOVA BRAND AMBASADORICA NOKIJE LUMIJE 925

Natali oduševila u Saxu

Natali Dizdar je na koncertu održanom u prepunom zagrebačkom klubu Sax predstavila svoj aktualni singl Grijeh te se publici pohvalila svojom novom Nokijom Lumijom 925. Natali je ovaj tjedan postala brand ambasadorica spomenutog Nokijinog modela te usput predstavila svoju suradnju s Mobis-electronicom i Nokijom.