U samo nekoliko koraka

Postignite bolju koncentraciju i smanjite stres uz ove trikove

Bez sna

Zadržite koncentraciju još koji tjedan dok su ispitni rokovi, a onda ćemo vas pustiti da uživate.

Zadnji su tjedni ispitnih rokova, stres je na toliko visokom nivou da ga više ni ne osjetite, a količina kofeina zabranjuje da spavate i onda kada biste trebali.

Uz ovih nekoliko savjeta bolje ćete se koncentrirati na nadolazeće zadatke, a i smanjiti razinu stresa. 

Prvo i osnovno, naspavajte se. Ništa nećete postići ako izbjegavate san misleći da ćete tako nadoknaditi semestar proveden na kavama. Šest do devet sati sna dovoljno je da budete puni koncentracije cijeli dan, a i manjak sna deblja, a plaže su odmah iza ugla (zadnjeg ispita).

Vježbajte. Ne samo zbog plaže, već zbog toga što je istraživanje pokazalo kako vježbanje poboljšava pamćenje i koncentraciju.

Maknite se od svih smetnji, notifikacija, ugasite vibraciju i tonove na mobitelu i nemojte raditi više stvari odjednom. Ne provjeravate mail ili Facebook svako malo, samo nekoliko puta dnevno provjerite novosti.

Držite se rutine. Iako je rutina često dosadna, tijekom perioda kao što su ispitni rokovi, spavanje, učenje i vježbanje u isto vrijeme uštedjet će vam vrijeme jer nećete morati svaki dan planirati koju aktivnost kada obaviti.

Probudite se svaki dan u isto vrijeme jer tako hormoni uđu u ritam, a to rezultira s više energije, smirenosti i koncentracije u jutarnjim satima.

Koristite Pomodoro tehniku, što znači da namjestite štopericu/alarm na 25 minuta. Nakon što 25 minuta prođe, vrijeme je za petominutnu pauzu i zatim ponovo 25 minuta učenja.

Slušajte glazbu! Glazba pomaže da ostanemo koncentrirani na ono što radimo jer zvuk utječe na dio mozga koji je zaslužan za smetnje poput traženja hrane.

Ako želite nekome pokazati da vam trenutno ne može smetati, stavite slušalice kako bi oni bolje shvatili, a i kako ne biste čuli nepotrebne smetnje ili buku iz okruženja.

Učite ili radite s nekim, tako ćete oboje biti koncentirani na ono što radite i manja je šansa da ćete visjeti na mobitelu dok druga osoba kraj vas radi.

Veće zadatke ili poglavlja skratite na manje dijelove. Nakon toga, možete se nagraditi s nečim ili uzeti pauzu, ali tek kada odradite svaki dio!

Uzmite pauzu kada vam najbolje ide. Osjećat ćete se bolje i brže ćete se vratiti poslu, i to s puno više energije.

Komentari na članak

Vezani članci

Krvavo dobri savijeti

I muškarci će uživati

VIDEO: „Krvavo dobri" savjeti za one dane u mjesecu

Kako Internet svakodnevno donosi hrpu savjeta za sve i svašta, tako nudi rješenje i za neke teže, ženske probleme.

Očuvanje okoliša

Klimatske promjene

Osam načina kako i vi možete spasiti planet

Savjetujemo vam kako recikliranjem, ispravnom prehranom, odabirom odjeće i općenito načinom života možemo pomoći zaštititi okoliš i svoje zdravlje.

šrilanka dijana

Intervju s Dijanom Habjan

„Svima koji žele povoljno putovati, internet je najbolji prijatelj“

Portugal, Turska, Šri Lanka, Hong Kong – za sve nas to su samo zemlje na geografskoj karti, ali za Dijanu Habjan to su mjesta kroz koja je jeftino proputovala. Saznali smo kako joj je to pošlo za rukom.

Kako sačuvati 21 dan brzin tipkanjem

Za vješte prste

Brzim tipkanjem možete „sačuvati“ 21 dan u godini

Želite li ubrzati pisanje vaših seminarskih radova? Ubrzajte tipkanje!

Što pušta na sve strane

12 „kulturnih“ savjeta

Kako se ne ponašati kao seljak na moru

Kako ne biti jedan od nekulturnih turista i kako izbjeći sve nevolje koje može izroditi ljetovanje na Jadranu? Evo nekoliko savjeta.