U samo nekoliko koraka

Postignite bolju koncentraciju i smanjite stres uz ove trikove

Bez sna

Zadržite koncentraciju još koji tjedan dok su ispitni rokovi, a onda ćemo vas pustiti da uživate.

Zadnji su tjedni ispitnih rokova, stres je na toliko visokom nivou da ga više ni ne osjetite, a količina kofeina zabranjuje da spavate i onda kada biste trebali.

Uz ovih nekoliko savjeta bolje ćete se koncentrirati na nadolazeće zadatke, a i smanjiti razinu stresa. 

Prvo i osnovno, naspavajte se. Ništa nećete postići ako izbjegavate san misleći da ćete tako nadoknaditi semestar proveden na kavama. Šest do devet sati sna dovoljno je da budete puni koncentracije cijeli dan, a i manjak sna deblja, a plaže su odmah iza ugla (zadnjeg ispita).

Vježbajte. Ne samo zbog plaže, već zbog toga što je istraživanje pokazalo kako vježbanje poboljšava pamćenje i koncentraciju.

Maknite se od svih smetnji, notifikacija, ugasite vibraciju i tonove na mobitelu i nemojte raditi više stvari odjednom. Ne provjeravate mail ili Facebook svako malo, samo nekoliko puta dnevno provjerite novosti.

Držite se rutine. Iako je rutina često dosadna, tijekom perioda kao što su ispitni rokovi, spavanje, učenje i vježbanje u isto vrijeme uštedjet će vam vrijeme jer nećete morati svaki dan planirati koju aktivnost kada obaviti.

Probudite se svaki dan u isto vrijeme jer tako hormoni uđu u ritam, a to rezultira s više energije, smirenosti i koncentracije u jutarnjim satima.

Koristite Pomodoro tehniku, što znači da namjestite štopericu/alarm na 25 minuta. Nakon što 25 minuta prođe, vrijeme je za petominutnu pauzu i zatim ponovo 25 minuta učenja.

Slušajte glazbu! Glazba pomaže da ostanemo koncentrirani na ono što radimo jer zvuk utječe na dio mozga koji je zaslužan za smetnje poput traženja hrane.

Ako želite nekome pokazati da vam trenutno ne može smetati, stavite slušalice kako bi oni bolje shvatili, a i kako ne biste čuli nepotrebne smetnje ili buku iz okruženja.

Učite ili radite s nekim, tako ćete oboje biti koncentirani na ono što radite i manja je šansa da ćete visjeti na mobitelu dok druga osoba kraj vas radi.

Veće zadatke ili poglavlja skratite na manje dijelove. Nakon toga, možete se nagraditi s nečim ili uzeti pauzu, ali tek kada odradite svaki dio!

Uzmite pauzu kada vam najbolje ide. Osjećat ćete se bolje i brže ćete se vratiti poslu, i to s puno više energije.

Komentari na članak

Vezani članci

OTP banka

Savjeti o štednji u božićno vrijeme

Budi studentski "Djed Mraz" i ne dopusti da čarape tvojih najdražih ostanu prazne

Do jučer ste bili u Vodicama na plaži i pijuckali koktele s ekipom, a već na treptaj oka prosinac nam je pokucao na vrata. Blještavilo, kuhano vino, kobasice i pokloni. Mnoštvo poklona. Već sada se pitate hoće li vaš, i tako opterećeni studentski budžet izdržati blagdansko ludilo? E pa, još uvijek stignete stati na loptu i pripremiti se za božićno trošenje.

Find job

Trikovi za zapošljavanje

Pogreške koje radimo pri pronalaženju posla

Ove će vam jednostavne smjernice povećati šansu za pronalaskom posla. Vaše će se prijave isticati između ostalih i poslodavci će vas percipirati kao ozbiljnog i zrelog kandidata za radno mjesto.

Prokrastiniranje naslovna

Prokrastiniraj i završi fakultet

Učinkoviti savjeti za stjecanje kontrole onda kada prokrastinacija preuzme

Prokrastinacija je imaginarna bolest naših generacija. Pobijedite ju uz našu malu pomoć!

Učenje

We can do it!

Savjeti za rješavanje predispitnog stresa

Ljetni ispitni rokovi puno su stresniji od zimskih, samim time što pred vama stoji cijelo ljeto koje potencijalno možete upropastiti ako se ne uhvatite knjige.

Guza

Povratak orgazma iz mrtvih

Mjesta za seks koja morate isprobati

Donosimo vam zanimljiva i kreativna mjesta na kojima možete uživati sa svojim partnerom ili slučajnim prolaznikom. Pustite mašti na volju i odaberite idealnu pozu.