U samo nekoliko koraka

Postignite bolju koncentraciju i smanjite stres uz ove trikove

Bez sna

Zadržite koncentraciju još koji tjedan dok su ispitni rokovi, a onda ćemo vas pustiti da uživate.

Zadnji su tjedni ispitnih rokova, stres je na toliko visokom nivou da ga više ni ne osjetite, a količina kofeina zabranjuje da spavate i onda kada biste trebali.

Uz ovih nekoliko savjeta bolje ćete se koncentrirati na nadolazeće zadatke, a i smanjiti razinu stresa. 

Prvo i osnovno, naspavajte se. Ništa nećete postići ako izbjegavate san misleći da ćete tako nadoknaditi semestar proveden na kavama. Šest do devet sati sna dovoljno je da budete puni koncentracije cijeli dan, a i manjak sna deblja, a plaže su odmah iza ugla (zadnjeg ispita).

Vježbajte. Ne samo zbog plaže, već zbog toga što je istraživanje pokazalo kako vježbanje poboljšava pamćenje i koncentraciju.

Maknite se od svih smetnji, notifikacija, ugasite vibraciju i tonove na mobitelu i nemojte raditi više stvari odjednom. Ne provjeravate mail ili Facebook svako malo, samo nekoliko puta dnevno provjerite novosti.

Držite se rutine. Iako je rutina često dosadna, tijekom perioda kao što su ispitni rokovi, spavanje, učenje i vježbanje u isto vrijeme uštedjet će vam vrijeme jer nećete morati svaki dan planirati koju aktivnost kada obaviti.

Probudite se svaki dan u isto vrijeme jer tako hormoni uđu u ritam, a to rezultira s više energije, smirenosti i koncentracije u jutarnjim satima.

Koristite Pomodoro tehniku, što znači da namjestite štopericu/alarm na 25 minuta. Nakon što 25 minuta prođe, vrijeme je za petominutnu pauzu i zatim ponovo 25 minuta učenja.

Slušajte glazbu! Glazba pomaže da ostanemo koncentrirani na ono što radimo jer zvuk utječe na dio mozga koji je zaslužan za smetnje poput traženja hrane.

Ako želite nekome pokazati da vam trenutno ne može smetati, stavite slušalice kako bi oni bolje shvatili, a i kako ne biste čuli nepotrebne smetnje ili buku iz okruženja.

Učite ili radite s nekim, tako ćete oboje biti koncentirani na ono što radite i manja je šansa da ćete visjeti na mobitelu dok druga osoba kraj vas radi.

Veće zadatke ili poglavlja skratite na manje dijelove. Nakon toga, možete se nagraditi s nečim ili uzeti pauzu, ali tek kada odradite svaki dio!

Uzmite pauzu kada vam najbolje ide. Osjećat ćete se bolje i brže ćete se vratiti poslu, i to s puno više energije.

Komentari na članak

Vezani članci

Vještice

NOĆ VJEŠTICA

Oprostite, Vaši zubi su na mom vratu

Povijesno, Noć vještica traje već jako dugo. Prije 2 000 godina, Kelti su živjeli na područjima današnjeg Ujedinjenog Kraljevstva, Irske i Francuske. Novu godinu su slavili 1. studenog, ali su vjerovali da se posljednjeg dana, 31. listopada, svjetovi mrtvih i živih isprepletu te da duše mrtvih hodaju zemljom.

Wake up Jarun

Wake Park Jarun

Nagrađen najkreativniji dizajn wakeboarda

Državno prvenstvo u wakeboardu i wakeskateu održano protekli vikend na Jarunu nisu obilježile samo adrenalinske vratolomije natjecatelja, već i dodjela nagrada pobjednicima kreativnog natječaja „Oslikaj svoj wakeboard!“.

Dobre vibracije

Good Vibrations u Vintage Industrial Baru

Zagrijavanje za MetalDays u Vintage Industrial Baru

Bit će to prilika i da čujete neke bendove koji će nastupiti u 4. sezoni Good Vibrationsa, koja počinje 16. rujna. Majstor ceremenije po dobrom starom običaju bit će DJ Kneža, a ulaz je besplatan.

Djevojka uz bolnički krevet

Nešto drugačije

Najsnažnije tri reklamne minute koje ste ikada vidjeli

Iako većina telekomunikacijskih kompanija reklamira nove mobilne uređaje, na Tajlandu su se odlučili za nešto potpuno drugačije...

Rock

Odvrnuti na 11!

Ultimativna rock playlista za doček nove 2015.

Okupite svoje prijatelje, maknite sav namještaj i oboružajte se hranom i cugom. Mi vam donosimo deset pjesama izdanih ove godine koje se moraju naći na vašoj novogodišnjoj playlisti.