U samo nekoliko koraka

Postignite bolju koncentraciju i smanjite stres uz ove trikove

Bez sna

Zadržite koncentraciju još koji tjedan dok su ispitni rokovi, a onda ćemo vas pustiti da uživate.

Zadnji su tjedni ispitnih rokova, stres je na toliko visokom nivou da ga više ni ne osjetite, a količina kofeina zabranjuje da spavate i onda kada biste trebali.

Uz ovih nekoliko savjeta bolje ćete se koncentrirati na nadolazeće zadatke, a i smanjiti razinu stresa. 

Prvo i osnovno, naspavajte se. Ništa nećete postići ako izbjegavate san misleći da ćete tako nadoknaditi semestar proveden na kavama. Šest do devet sati sna dovoljno je da budete puni koncentracije cijeli dan, a i manjak sna deblja, a plaže su odmah iza ugla (zadnjeg ispita).

Vježbajte. Ne samo zbog plaže, već zbog toga što je istraživanje pokazalo kako vježbanje poboljšava pamćenje i koncentraciju.

Maknite se od svih smetnji, notifikacija, ugasite vibraciju i tonove na mobitelu i nemojte raditi više stvari odjednom. Ne provjeravate mail ili Facebook svako malo, samo nekoliko puta dnevno provjerite novosti.

Držite se rutine. Iako je rutina često dosadna, tijekom perioda kao što su ispitni rokovi, spavanje, učenje i vježbanje u isto vrijeme uštedjet će vam vrijeme jer nećete morati svaki dan planirati koju aktivnost kada obaviti.

Probudite se svaki dan u isto vrijeme jer tako hormoni uđu u ritam, a to rezultira s više energije, smirenosti i koncentracije u jutarnjim satima.

Koristite Pomodoro tehniku, što znači da namjestite štopericu/alarm na 25 minuta. Nakon što 25 minuta prođe, vrijeme je za petominutnu pauzu i zatim ponovo 25 minuta učenja.

Slušajte glazbu! Glazba pomaže da ostanemo koncentrirani na ono što radimo jer zvuk utječe na dio mozga koji je zaslužan za smetnje poput traženja hrane.

Ako želite nekome pokazati da vam trenutno ne može smetati, stavite slušalice kako bi oni bolje shvatili, a i kako ne biste čuli nepotrebne smetnje ili buku iz okruženja.

Učite ili radite s nekim, tako ćete oboje biti koncentirani na ono što radite i manja je šansa da ćete visjeti na mobitelu dok druga osoba kraj vas radi.

Veće zadatke ili poglavlja skratite na manje dijelove. Nakon toga, možete se nagraditi s nečim ili uzeti pauzu, ali tek kada odradite svaki dio!

Uzmite pauzu kada vam najbolje ide. Osjećat ćete se bolje i brže ćete se vratiti poslu, i to s puno više energije.

Komentari na članak

Vezani članci

Let avionom

Na današnji dan

Na dan braće Wright donosimo vam savjete za bezbrižan prvi let

Prvi let ne bi trebao biti traumatično iskustvo, nego uvod u novu avanturu. Neka vam naši savjeti budu početna točka ohrabrivanja i informiranja o putovanju među oblacima.

Yolo

Sve čari mladosti

Iskoristite dvadesete najbolje što možete

Donosimo vam popis svega što morate napraviti u svojim dvadesetima kako ne biste žalili poslije tridesete.

Brz mobitel

Smanjite nervozu

Jednostavni načini kako ubrzati rad vašeg mobitela

Ažuriranje operacijskih sustava i automatsko čišćenje poruka samo su neke opcije kojima korisnici iOS-a i androida mogu ubrzati svoje mobitele i koristiti ih bez nervoze.

Vježbanje

Rekreacija bez bolova

Učinkovite metode za izbjegavanje ozljeda od trčanja

Trčanje je popularan oblik rekreacije. Osim što nam pomaže da se na kratko riješimo svih briga i uz to povećamo kondiciju, trčanje može dovesti do mnogih ozljeda, kako kod novih, tako i kod iskusnijih trkača. Kako biste ih izbjegli, važno je znati ih prepoznati i ukloniti uzroke ozljeda.

Kako sastaviti računalo?

Kako sastaviti savršeno računalo?

Naučite sastaviti svoje računalo

Želite sastaviti savršeno računalo, a ne znate kako? Ne brinite, Assemblio.hr ima rješenje. Detalje donosimo u nastavku.