LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Samoinicijativno poslovanje

Popis vještina koje posjeduju inspirativni poduzetnici

Sve je češća praksa samoinicijativnosti u poslovnom svijetu. Nadahnuti mladi sami pokreću vlastite poslove, no većina njih ne ugleda svijetlo dana. Kako vaš bi, savladajte ovih nekoliko vještina.

Sve je češća praksa samoinicijativnosti u poslovnom svijetu. Nadahnuti mladi sami pokreću vlastite poslove, no većina njih ne ugleda svijetlo dana. Kako vaš bi, savladajte ovih nekoliko vještina.

Samoinicijativni pothvati u poslovnom svijetu danas su česta pojava. Nadahnuti mladi žele preskočiti životnu fazu potrage za poslom te tako preuzimaju ulogu poslodavca u svoje ruke. Zbog porasta interdisciplinarnosti struka, što zahtjeva sve veći obuhvat znanja, kao i vještine poput multitaskinga, budući poduzetnici moraju se odlikovati u ovih nekoliko područja.

Digitalna pismenost

Utilizacija interneta i društvenih mreža neizbježan je korak do probijanja na visoko takmičarski svijet poduzetništva. Zahvaljujući mnogobrojnim online platformama, svatko može samog sebe prezentirati ostalim potencijalnim poslovnim partnerima ili kupcima. No kako bi se što uspješnije uspostavio profesionalni imidž, potrebno je vješto digitalno baratanje.

Financijsko planiranje i prognoziranje

Jasno je da su novčani plan i strategija obavezni za pokretanje bilo kakvog biznisa. Uz to, predviđanje troškova, kupnje i prodaje, kretanje cijena te potencijalnih anomalija na tržištu od jednake je važnosti, pošto time budućnost vašeg posla postaje kristaliziranija. Tako svaki šok, koji usput može biti poražavajući, doći će kao manje iznenađenje.

Mreža povezanosti

Tržište je puno novonastalih, samostalnih poduzetnika. Rađe nego konkuriranja s njima, isplativije je udružiti se. Što je vaša baza kontakata veća, šanse da će netko tko želi ulagati u vas čuti za vas povećavaju se. Dobar glas brzo se širi, stoga je bitno izgraditi povjerljivo partnerstvo – nikad ne znate tko se sve poznaje.

Elokventnost

Snažno artikuliran govor neophodna je sastavnica persuazije. Potencijalni partner ili kupac obraća se vama jednako kao što može i stotinama drugih koji nude iste resurse ili usluge kao i vi. Vaš je zadatak uvjeriti ih da su došli na pravo mjesto i da ste vrijedni njihova vremena, a takvo što nije moguće bez visoke rječitosti.

Upornost

Neuspjeh u strpljivosti i upornosti najčešći je razlog odustajanja od poslovnog svijeta. Gotovo nitko nije postao magnat ili izgradio poslovno carstvo preko noći. U ovom poslu praksa je najbolji učitelj. Što više iskustva imate iza sebe, to ćete bolje biti upoznati s pravilima igre te biti svjesni što trebate napraviti da biste pobijedili. 

FOTO: PIXABAY