Umjetna inteligencija zna

Pijani korisnici Facebooka više neće moći objavljivati slike i statuse

Nova tehnologija Facebooka

Softver će prepoznati kada su korisnici Facebooka pijani te, shodno tomu, zabraniti objavljivanje ikakvog sadržaja na njihovom profilu.

Facebook je objavio da će uvesti još jedan dodatak sigurnosti privatnih podataka svojih korisnika. Naime, često kada se napijemo poželimo objaviti neprikladne fotografije iz izlaska ili pak objaviti statuse sa zanimljivim sadržajem. Nakon toga mnogi imaju problema na fakultetu, poslu i sl. te je Zuckerberg odlučio takvim neugodnostima stati na kraj.

Facebookov tim trenutno razvija softver koji će biti u mogućnosti to omogućiti. Kako prenosi BBC, softver bi radio uz umjetnu inteligenciju i prepoznavanje fotografija kako bi korisnici, prije nego što objave te fotografije na Facebooku, dobili pitanje "Želite li doista da ovo vidi vaš šef ili vaša majka?".

Nadaju se da će na taj način pijani korisnici, iako u alkoholiziranom stanju, dobiti na neki način obavijest koja će ih ponukati da dobro promisle prije nego što odluče dopunjavati sadržaj na svom Facebook profilu.

Uz ovo, Yann LeCun koji je zadužen za umjetnu inteligenciju na Facebooku, ima još jedan projekt. Želi napraviti takvu postavku koja može, kroz analiziranje podataka na vašem profilu, indentificirati kada neko bez vašeg odobrenja postavlja vaše slike. Takva postavka radila bi uz prijašnju postavku prepoznavanja lica, koja je Facebooku donijela mnoge pravne probleme.

Oni koji među prijateljima imaju rodbinu, šefove, kolege s posla ili pak profesore s fakulteta, definitivno će odahnuti uz ovakvo poboljšanje rada Facebooka. Možda će sada mamurluk biti manje težak, ako uz glavobolju nećemo imati i sramotne statuse te fotografije od prethodne večeri. 

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube logo

10 najviralnijih Youtube videa

Youtubeovih top deset videa u 2014. godini

Prvi na popisu ima 122 milijuna pogleda, dok posljednji broji nešto više od 38 milijuna. Pogledajte koji su to.

Social networks

Patricija Panić

Svako Instagram iskustvo je novo iskustvo, svaka prepirka je novi Story

Zašto očekujemo od djece da se znaju snalaziti na internetu, da znaju razlučiti dobro od lošeg i da znaju razvijati svoj stav, a ne slijepo pratiti sve što vide i čuju, kada to ne možemo ni sami?

Društvene mreže protiv stvarnog mišljenja

Kada bi sve bilo iskreno

Društvene mreže vs. stvarnost

„Lajkate” nešto, ali to vam ipak i nije toliko drago? Zavidni ste prijatelju na 146 fotografija iz Pariza, ali sve ste komentirali s „predivno”? Dosta vam je svih tih idiličnih života na društvenim mrežama? Ne brinite, većina toga zbilja nije tako kako se čini.

Yahoo

Od Facebooka i Intela do Hewlett-Packarda

10 najbolje ocijenjenih kompanija za stjecanje iskustva

Facebook je ocijenjen kao najbolja kompanija za stjecanje iskustva. Do rezultata istraživanja Glassdoor je došao prikupljajući povratne informacije zaposlenih pripravnika.

Aplikacije

Regrutacija u „community management” timu

Prijavi se za dinamičnu praksu u području CM-a i uplovi u svijet društvenih mreža

Središnji studentski portal u potrazi je za novim studentima koji će obavljati svoju volontersku praksu u timu za upravljanje društvenim mrežama. U nastavku saznaj što sve dinamični posao CM-a obuhvaća i pošalji svoju prijavu do 15. ožujka.