Vizualizacija tragedije

Novi pogled na razmjere stradanja u Drugom svjetskom ratu

Novi pogled

Dokumentarist Neil Halloran u kratkom je videu predstavio statističke podatke o milijunima poginulih u Drugom svjetskom ratu.

Iako je ljudski rod prošao kroz razne katastrofe, ni jedna tragedija prije, a ni poslije Drugog svjetskog rata nije ravna događajima u periodu od 1939. do 1945. godine Početak sukoba koji će u smrt odvesti preko 70 milijuna ljudi označio je napad nacističke Njemačke na Poljsku.

Ljudskom mozgu nije lako pojmiti iznimno velike brojke, posebno kad su vezane za tako velike tragedije. U tome nam može pomoći video Neila Hallorana, animirana vizualizacija koja predstavlja razmjere stradanja na drugi način.

Video „Pali Drugog svjetskog rata“ podijeljen je u tri dijela. U prvom dijelu analizira broj poginulih vojnika po nacijama, drugi se bavi civilnim žrtvama, a u posljednjem su stradanja Drugog svjetskog rata stavljena u kontekst drugih sukoba tijekom povijesti. Svaka figurica u animaciji predstavlja 1.000 smrtnih slučajeva.

Vojske Sovjetskog saveza, Njemačke, Velike Britanije, Francuske, SAD-a, Japana i mnogih drugih sila su se borile u krvavim bitkama širom svijeta. Najveći broj žrtava obuhvaća „obične“ vojnike, a statistika pokazuje da je na svakih 1000 ubijenih vojnika dolazilo i 1000 ranjenih. Većina svjetskih zemalja je izgubila vojnike i civile uključujući i tadašnju Jugoslaviju koja je obuhvaćala i teritorij današnje Hrvatske. Smrtni slučajevi u Jugoslaviji su također prikazani u videu.

U svom je uratku Halloran statistiku prikazao kao istinsku tragediju i podsjetio svijet na činjenicu da su rat i ubijanje najgore što se može dogoditi.

Komentari na članak

Vezani članci

Wake up Jarun

Wake Park Jarun

Nagrađen najkreativniji dizajn wakeboarda

Državno prvenstvo u wakeboardu i wakeskateu održano protekli vikend na Jarunu nisu obilježile samo adrenalinske vratolomije natjecatelja, već i dodjela nagrada pobjednicima kreativnog natječaja „Oslikaj svoj wakeboard!“.

Djevojka uz bolnički krevet

Nešto drugačije

Najsnažnije tri reklamne minute koje ste ikada vidjeli

Iako većina telekomunikacijskih kompanija reklamira nove mobilne uređaje, na Tajlandu su se odlučili za nešto potpuno drugačije...

Stupid Cupid

Amnesia tulum u Tvornici kulture

Kakvo Valentinovo, ne propusti Stupid Cupid tulum by Amnesia!

Ne budi stupid kao Kupid i dočekaj Valentinovo na predobrom tulumu!

Vipnet i Viber

Vipster stickeri koje moraš imati

Priključi se Viber grupi s više od 75 tisuća pratitelja!

Širi i ti Super vibre uz do 4000MB i 16 simpatičnih Vipster stickera!

Dobre vibracije

Good Vibrations u Vintage Industrial Baru

Zagrijavanje za MetalDays u Vintage Industrial Baru

Bit će to prilika i da čujete neke bendove koji će nastupiti u 4. sezoni Good Vibrationsa, koja počinje 16. rujna. Majstor ceremenije po dobrom starom običaju bit će DJ Kneža, a ulaz je besplatan.