Regulacija free-to-play tržišta

Na Google Playju riječ "besplatno" će se koristiti samo za isključivo besplatne igre

Google Play Store

Free-to-play naslovi se na Google Playju na području Europske Unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske Unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Europska komisija je već u nekoliko navrata navela smjernice s naglaskom na zaštiti potrošača i djece, osobito kada je u pitanju kupovina aplikacijama i mobilnim igrama.

Naime, u nedavnom je izvješću za tisak navela kako vidi napredak na području kupovine unutar aplikacija u mrežnim i mobilnim igrama.

Temeljne se smjernice odnose na regulaciju free-to-play tržišta, a usmjerene su Appleu i Googleu.

Smjernice Europske komisije naveo je Bug.hr, a one glase:

"Igrama koje se oglašavaju kao „besplatne” - ne smije se zavaravati potrošače prikrivanjem stvarnih troškova koji su uključeni."

"Igrama se ne bi smjelo izravno navoditi djecu na kupnju proizvoda u igri ili na to da nagovaraju odrasle da im kupuju proizvode."

"Potrošače je potrebno na odgovarajući način informirati o načinu plaćanja, a kupnja se ne bi smjela naplaćivati po automatskim postavkama bez izričitog pristanka potrošača."

"Trgovci bi morali objaviti adresu elektroničke pošte kako bi im se potrošači mogli obratiti u slučaju upita ili pritužbe."

Iz izvješća Europske komisije, vidljivo je da je jedni Google ostvario napredak u provedbi smjernica. Promjene čija je provedba u tijeku, biti će završene do kraja rujna 2014. godine Tako će cijene biti transparentnije, a korisnicima će biti jasno koja je aplikacija isključivo besplatna.

Tako se u skoroj budućnosti riječ besplatno (free to play) više neće upotrebljavati za igre koje sadržavaju mogućnost kupnje unutar aplikacije, prenosi Bug.hr.

Sve u svemu , free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske Unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Osim toga, Europska komisija navodi kako Apple nije predstavio konkretna rješenja kojima bi se spriječilo navođenje potrošača na kupnju te istovremeno izrazila zabrinutost zbog neispunjavanja zahtjeva.

Komentari na članak

Vezani članci

Najvelikodušnije zemlje svijeta

Obrazovanje u inozemstvu

Besplatno predavanje o mogućnostima studiranja u SAD-u

Želite se obrazovati u inozemstvu? Uskoro ćete imati priliku saznati zanimljive i korisne informacije o mogućnostima studiranja u SAD-u.

Kineski jezik

Sveučilište u Rijeci

Studenti u Opatiji imaju priliku besplatno naučiti kineski jezik

Kao i prošle godine, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Opatija Sveučilišta u Rijeci odgovoran je za ovaj projekt. 

Božićna radionica u Udruzi Cinaz

Udruga CINAZ

Na kreativnoj božićnoj radionici izradite prigodne poklone za vaše najmilije

U Udruzi CINAZ naučite izraditi božićne ukrase i dekor za vaš dom uz recikliranje i korištenje prirodnih materijala. Radionica je besplatna i svi materijali su osigurani, na vama je samo da dođete!

Europski projekt „Izgradi svoju budućnost"

Europski projekt „Izgradi svoju budućnost"

Sudjelujte u besplatnom programu poduzetništva za mlade

U Zagrebu se provodi europski projekt osnaživanja mladih za poduzetništvo u kojem mogu sudjelovati mladi između 18 i 29 godina.

Infografika, koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi

Koliko velike kompanije zarade u 1 sekundi?

Google u 1 sekundi zaradi 697 dolara

U ovoj infografici možete vidjeti koliko velike kompanije zarade u samo jednoj sekundi.