Regulacija free-to-play tržišta

Na Google Playju riječ "besplatno" koristit će se isključivo za besplatne igre

Google Play Store

Free-to-play naslovi se na Google Playju na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Europska komisija je već u nekoliko navrata navela smjernice s naglaskom na zaštitu potrošača i djece, osobito kada je u pitanju kupovina aplikacijama i mobilnim igrama.

Naime, u nedavnom je izvješću za tisak navela kako vidi napredak na području kupovine unutar aplikacija u mrežnim i mobilnim igrama.

Temeljne se smjernice odnose na regulaciju free-to-play tržišta, a usmjerene su Appleu i Googleu.

Smjernice Europske komisije naveo je Bug.hr, a one glase:

"Igrama koje se oglašavaju kao „besplatne” - ne smije se zavaravati potrošače prikrivanjem stvarnih troškova koji su uključeni."

"Igrama se ne bi smjelo izravno navoditi djecu na kupnju proizvoda u igri ili na to da nagovaraju odrasle da im kupuju proizvode."

"Potrošače je potrebno na odgovarajući način informirati o načinu plaćanja, a kupnja se ne bi smjela naplaćivati po automatskim postavkama bez izričitog pristanka potrošača."

"Trgovci bi morali objaviti adresu elektroničke pošte kako bi im se potrošači mogli obratiti u slučaju upita ili pritužbe."

Iz izvješća Europske komisije vidljivo je da je jedini Google ostvario napredak u provedbi smjernica. Promjene čija je provedba u tijeku bit će završene do kraja rujna 2014. godine. tako će cijene biti transparentnije, a korisnicima će biti jasno koja je aplikacija isključivo besplatna.

Tako se u skoroj budućnosti riječ besplatno (free to play) više neće upotrebljavati za igre koje sadržavaju mogućnost kupnje unutar aplikacije, prenosi Bug.hr.

Sve u svemu, free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Osim toga, Europska komisija navodi kako Apple nije predstavio konkretna rješenja kojima bi se spriječilo navođenje potrošača na kupnju te istovremeno izrazila zabrinutost zbog neispunjavanja zahtjeva.

Komentari na članak

Vezani članci

Gmail

Nova ekstenzija Streaka u Google Chromeu

Saznajte kada vam je e-mail pročitan

Zahvaljujući startupu iz San Franciska pod imenom Streak, korisnici Gmaila mogu otkriti kada je pročitan e-mail koji su poslali.

Voogle konferencija 2016

Voogle konferencija 2016

Poslovne prilike za studente na konferenciji u Varaždinu

U sklopu teme konferencije „First sale to global scale“ održat će se predavanja, panel diskusije, natjecanje za najbolju poduzetničku ideju i poslovni sastanci namijenjeni poduzetničkoj, startup i akademskoj zajednici. Ulaznice za studente su besplatne.

No CAPTCHA reCAPTCHA

No CAPTCHA, reCAPTCHA

Nova Googleova zaštita za web-stranice: Zbogom CAPTCHA

Umjesto da dođe do toga da ćemo uskoro morati rješavati matematičke zadatke kako bi potvrdili svoju ljudskost, odsada će korisnici morati samo označiti da su „ljudske osobe“.

Srce

Međunarodni Tjedan otvorenog obrazovanja

Srce organizira besplatne tečajeve i tribinu

Sveučilišni računski centar (Srce) podiže svijest o važnosti besplatnog i otvorenog obrazovanja

Zajedništvo

Pomoć nije uvijek materijalna

Šest načina kako pomoći udrugama do kojih nam je stalo ako nemamo novca

Nemate novca, ali želite činiti dobra djela i pomoći drugima? To možete i bez ponude financijske injekcije udruzi kojoj želite pomoći. Mnogo je načina da činite dobro i to potpuno besplatno!