Regulacija free-to-play tržišta

Na Google Playju riječ "besplatno" će se koristiti samo za isključivo besplatne igre

Google Play Store

Free-to-play naslovi se na Google Playju na području Europske Unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske Unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Europska komisija je već u nekoliko navrata navela smjernice s naglaskom na zaštiti potrošača i djece, osobito kada je u pitanju kupovina aplikacijama i mobilnim igrama.

Naime, u nedavnom je izvješću za tisak navela kako vidi napredak na području kupovine unutar aplikacija u mrežnim i mobilnim igrama.

Temeljne se smjernice odnose na regulaciju free-to-play tržišta, a usmjerene su Appleu i Googleu.

Smjernice Europske komisije naveo je Bug.hr, a one glase:

"Igrama koje se oglašavaju kao „besplatne” - ne smije se zavaravati potrošače prikrivanjem stvarnih troškova koji su uključeni."

"Igrama se ne bi smjelo izravno navoditi djecu na kupnju proizvoda u igri ili na to da nagovaraju odrasle da im kupuju proizvode."

"Potrošače je potrebno na odgovarajući način informirati o načinu plaćanja, a kupnja se ne bi smjela naplaćivati po automatskim postavkama bez izričitog pristanka potrošača."

"Trgovci bi morali objaviti adresu elektroničke pošte kako bi im se potrošači mogli obratiti u slučaju upita ili pritužbe."

Iz izvješća Europske komisije, vidljivo je da je jedni Google ostvario napredak u provedbi smjernica. Promjene čija je provedba u tijeku, biti će završene do kraja rujna 2014. godine Tako će cijene biti transparentnije, a korisnicima će biti jasno koja je aplikacija isključivo besplatna.

Tako se u skoroj budućnosti riječ besplatno (free to play) više neće upotrebljavati za igre koje sadržavaju mogućnost kupnje unutar aplikacije, prenosi Bug.hr.

Sve u svemu , free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske Unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Osim toga, Europska komisija navodi kako Apple nije predstavio konkretna rješenja kojima bi se spriječilo navođenje potrošača na kupnju te istovremeno izrazila zabrinutost zbog neispunjavanja zahtjeva.

Komentari na članak

Vezani članci

Kino na Ribnjaku

Filmsko ljeto u Zagrebu

Kino pod zvijezdama na Ribnjaku

Višestruko nagrađivani hrvatski dugometražni film "Moram spavat, anđele" redatelja Dejana Aćimovića imate priliku pogledati u Centru mladih Ribnjak 1. srpnja u 21 sat uz besplatne kokice i piće.

Styria Scool

Interaktivna predavanja i rad na poslovnom projektu

Prijavite se na Styria: SCOOL akademiju i osvojite stipendiju ili priliku za rad

Akademija je namijenjena svim studentima bez obzira na studij i usmjerenje, a sudjelovanje je besplatno. 

Facebook logo

Internet ili Facebook svima?

Facebook dronovi, sateliti i laseri donose svima internet

Facebook planira spojiti dvije trećine populacije na svijetu koja nema pristup internetu koristeći dronove, satelite i lasere.

Google Chrome

Uz Chrome, baterija laptopa kraće traje

Google Chrome ubrzava trošenje baterije laptopa

Čini se kako popularni Googleov preglednik Chrome samo ubrzava trošenje baterije laptopa.

Radionica jezične manipulacije

Radionica jezične manipulacije

Naučite razlikovati informaciju od propagande

– Radionica je namijenjena studentima filologije, lingvistike, sociologije i novinarstva, ali i svima koji žele naučiti kako kritički pristupati informacijama i raspoznati informaciju od propagande. – poručuje lingvistica Ana Marković.