Regulacija free-to-play tržišta

Na Google Playju riječ "besplatno" će se koristiti samo za isključivo besplatne igre

Google Play Store

Free-to-play naslovi se na Google Playju na području Europske Unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske Unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Europska komisija je već u nekoliko navrata navela smjernice s naglaskom na zaštiti potrošača i djece, osobito kada je u pitanju kupovina aplikacijama i mobilnim igrama.

Naime, u nedavnom je izvješću za tisak navela kako vidi napredak na području kupovine unutar aplikacija u mrežnim i mobilnim igrama.

Temeljne se smjernice odnose na regulaciju free-to-play tržišta, a usmjerene su Appleu i Googleu.

Smjernice Europske komisije naveo je Bug.hr, a one glase:

"Igrama koje se oglašavaju kao „besplatne” - ne smije se zavaravati potrošače prikrivanjem stvarnih troškova koji su uključeni."

"Igrama se ne bi smjelo izravno navoditi djecu na kupnju proizvoda u igri ili na to da nagovaraju odrasle da im kupuju proizvode."

"Potrošače je potrebno na odgovarajući način informirati o načinu plaćanja, a kupnja se ne bi smjela naplaćivati po automatskim postavkama bez izričitog pristanka potrošača."

"Trgovci bi morali objaviti adresu elektroničke pošte kako bi im se potrošači mogli obratiti u slučaju upita ili pritužbe."

Iz izvješća Europske komisije, vidljivo je da je jedni Google ostvario napredak u provedbi smjernica. Promjene čija je provedba u tijeku, biti će završene do kraja rujna 2014. godine. Tako će cijene biti transparentnije, a korisnicima će biti jasno koja je aplikacija isključivo besplatna.

Tako se u skoroj budućnosti riječ besplatno (free to play) više neće upotrebljavati za igre koje sadržavaju mogućnost kupnje unutar aplikacije, prenosi Bug.hr.

Sve u svemu , free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske Unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Osim toga, Europska komisija navodi kako Apple nije predstavio konkretna rješenja kojima bi se spriječilo navođenje potrošača na kupnju te istovremeno izrazila zabrinutost zbog neispunjavanja zahtjeva.

Komentari na članak

Vezani članci

Super Mario Bros.

Suradnja s japanskom tvrtkom DeNA

Nintendo video igre napokon na pametnim mobitelima

Iako se neće raditi o originalnim video igrama kojih se sjećamo iz djetinjstva, Nintendo je napokon popustio te će omiljene junake dovesti na pametne mobitele.

Svjetski dan vida 2016

Svjetski dan vida

Optike širom zemlje uključile se u nacionalnu kampanju besplatne provjere vida

Povodom Svjetskog dana vida, besplatne će se provjere vršiti od 10. do 15. listopada u mnogim hrvatskim optikama. Obilježavanje upotpunjuje bogat zdravstveni i edukativni sadržaj.

Zimska škola stripa

Info zona

Prijavite se na Zimsku školu stripa

Kroz druženje, razgovor i crtanje, sudionici će razvijati ili usavršavati crtačke vještine u olovci i tušu. Predznanje i prethodno iskustvo nije potrebno, a rad će biti prilagođen i za početnike i za one nešto naprednije crtače stripova.

Škola održivog razvoja

Šesta škola održivog razvoja

Prijavite se na besplatnu edukaciju o održivom razvoju

Udruga za promicanje projektne kulture EU klub raspisala je natječaj za besplatnu edukaciju koja će se održati u Rijeci i Zagrebu. Na natječaj se mogu prijaviti studenti i mladi koji žele doprinijeti održivom razvoju zajednice.

36 urnebesnih prizora s Google Street Viewa - brzi vozači

Uhvaćeni nesvakidašnji trenutci na ulicama

FOTO: 36 urnebesnih prizora s Google Street Viewa

Googlova opcija pregleda ulica i prometnica u poznatim i manje poznatim nam gradovima odavno je izazvala odobravanja svih korisnika. Ipak, prikazi ponekad pokazuju i puno više, a u glavnim ulogama budu slučajni prolaznici.