Regulacija free-to-play tržišta

Na Google Playju riječ "besplatno" koristit će se isključivo za besplatne igre

Google Play Store

Free-to-play naslovi se na Google Playju na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Europska komisija je već u nekoliko navrata navela smjernice s naglaskom na zaštitu potrošača i djece, osobito kada je u pitanju kupovina aplikacijama i mobilnim igrama.

Naime, u nedavnom je izvješću za tisak navela kako vidi napredak na području kupovine unutar aplikacija u mrežnim i mobilnim igrama.

Temeljne se smjernice odnose na regulaciju free-to-play tržišta, a usmjerene su Appleu i Googleu.

Smjernice Europske komisije naveo je Bug.hr, a one glase:

"Igrama koje se oglašavaju kao „besplatne” - ne smije se zavaravati potrošače prikrivanjem stvarnih troškova koji su uključeni."

"Igrama se ne bi smjelo izravno navoditi djecu na kupnju proizvoda u igri ili na to da nagovaraju odrasle da im kupuju proizvode."

"Potrošače je potrebno na odgovarajući način informirati o načinu plaćanja, a kupnja se ne bi smjela naplaćivati po automatskim postavkama bez izričitog pristanka potrošača."

"Trgovci bi morali objaviti adresu elektroničke pošte kako bi im se potrošači mogli obratiti u slučaju upita ili pritužbe."

Iz izvješća Europske komisije vidljivo je da je jedini Google ostvario napredak u provedbi smjernica. Promjene čija je provedba u tijeku bit će završene do kraja rujna 2014. godine Tako će cijene biti transparentnije, a korisnicima će biti jasno koja je aplikacija isključivo besplatna.

Tako se u skoroj budućnosti riječ besplatno (free to play) više neće upotrebljavati za igre koje sadržavaju mogućnost kupnje unutar aplikacije, prenosi Bug.hr.

Sve u svemu, free-to-play naslovi se na Google Playu na području Europske unije uskoro više neće oglašavati kao besplatni.

Osim toga, Europska komisija navodi kako Apple nije predstavio konkretna rješenja kojima bi se spriječilo navođenje potrošača na kupnju te istovremeno izrazila zabrinutost zbog neispunjavanja zahtjeva.

Komentari na članak

Vezani članci

Kino na Ribnjaku

Filmsko ljeto u Zagrebu

Kino pod zvijezdama na Ribnjaku

Višestruko nagrađivani hrvatski dugometražni film "Moram spavat, anđele" redatelja Dejana Aćimovića imate priliku pogledati u Centru mladih Ribnjak 1. srpnja u 21 sat uz besplatne kokice i piće.

Google Logo

Pristupite svojoj prošlosti

Pogledajte što ste sve ikad googlali!

U par koraka, pogledajte što sve ikada googleali kada ste bili logirani u vaš Gmail račun.

Muzej iluzija pretvara se u Muzej realnosti

Suradnja Muzeja iluzija i UNICEF-a

Odvažite se iskusiti realnost u Muzeju iluzija

Muzej iluzija danas i sutra pretvara se u Muzej realnosti, i to prvi u svijetu. Ulaz je besplatan za sve posjetitelje!

Kupa Open Air

Festival u Mošćenici

Tri dana ludog ljetnog provoda na Kupa Open Air-u

Ukupno 13 izvođača nastupat će od 1. do 3. srpnja na festivalu Kupa Open Air u Mošćenici. Osigurana su mjesta za roštiljanje, a kamp Kutac spreman je za sve koji se odluče na kampiranje.

Tramvaj: vožnja

Zagrebački električni tramvaj

Vikendom besplatan javni prijevoz u Zagrebu, preporučeni i dijelovi grada za besplatno parkiranje

Od 1. prosinca javni gradski prijevoz bit će besplatan na području I. tarifne zone petkom od 12 sati do nedjelje u ponoć, a besplatno parkiranje automobila moguće je pokraj Velesajma i na Aveniji Gojka Šuška.