Društvene mreže

Messenger ima novu opciju!

Foto: Pinterest

Nakon WhatsAppa i Facebook uveo opciju citiranja poruka za Android i iOS te olakšao komuniciranje u grupnim razgovorima.

Aplikacija Messenger, Facebook-ova platforma za razmjenu poruka, odnedavno je dobila još jednu u nizu opcija koje nudi korisnicima. Naime, po uzoru na aplikaciju WhatsApp, na Messengeru od sada imate mogućnost citiranja nečije poruke, odnosno odgovaranja na nju.

Potrebno je duže držati poruku na koju želite poslati odgovor pa će Vam se, uz već prihvaćenu mogućnost reagiranja s emojima, prikazati i strelica Reply ili Odgovori. Citirati možete i ako željenu poruku povučete u desnu stranu.

Novitet na Messengeru posebice je koristan u grupnim razgovorima, u kojima se poruke lako izmiješaju. Novu mogućnost Facebook uvodi na obje velike platforme – Android i iOS.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook logo

Novost na Facebooku

Isključivanje automatskog reproduciranja video oglasa na Facebooku

Facebook je ovih dana uveo opciju automatskog reproduciranja video oglasa. Ukoliko vam se ne sviđa ova novina donosimo načine kako je isključiti.

Cropartyjanka.com

Intervju: Siniša Panjević

Cropartyjanka.com

Što je Cropartyjanka.com, kako je krenula te što danas predstavlja pročitajte u intervjuu s pokretačem projekta Sinišom Panjevićem

Seks

Studija Sveučilišta u Alberti

Seks preko poruka prakticira više od 50% studenata

„Sextati“ ili ne „sextati“, pitanje je oko kojeg su studenti podijeljeni. Donosimo vam njihova mišljenja iznesena u anketi koju je provelo kanadsko sveučilište.

Facebook

Facebook zna kakve ljude želi u svom timu

Otkriveno pitanje koje najviše vole postavljati na intervjuu za posao u Facebooku

Facebook je jedno od najpoželjnijih mjesta na svijetu za zapošljavanje. Sada imaju oko 13 000 zaposlenih, a da biste došli do posla u Facebooku, morate zadovoljiti odgovorom na jedno jednostavno pitanje.

Mobitel

Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.