Društvene mreže

Messenger ima novu opciju!

Foto: Pinterest

Nakon WhatsAppa i Facebook uveo opciju citiranja poruka za Android i iOS te olakšao komuniciranje u grupnim razgovorima.

Aplikacija Messenger, Facebook-ova platforma za razmjenu poruka, odnedavno je dobila još jednu u nizu opcija koje nudi korisnicima. Naime, po uzoru na aplikaciju WhatsApp, na Messengeru od sada imate mogućnost citiranja nečije poruke, odnosno odgovaranja na nju.

Potrebno je duže držati poruku na koju želite poslati odgovor pa će Vam se, uz već prihvaćenu mogućnost reagiranja s emojima, prikazati i strelica Reply ili Odgovori. Citirati možete i ako željenu poruku povučete u desnu stranu.

Novitet na Messengeru posebice je koristan u grupnim razgovorima, u kojima se poruke lako izmiješaju. Novu mogućnost Facebook uvodi na obje velike platforme – Android i iOS.

Komentari na članak

Vezani članci

unseen

Za sve postoji rješenje

Facebook: kako onemogućiti „Seen”?

Više ne morate strahovati nakon što otvorite poruke na koje ne želite odgovoriti.

Facebook

Facebook opcija

Sve s Facea na jednom mjestu!

Ova Facebook opcija omogućuje skidanje osobnih informacija, statusa, fotografija i videa koji su godinama dijeljeni na vašem Facebook profilu.

Slikanje - selfie (fail)

Say: „Cheese!“

Kako izgledati bolje na fotkama?

Vrijeme je kada se sve mora objaviti na društvenoj mreži. Niste pobornik slikanja ili jednostavno ne izgledate dobro na njima? Ne brinite! Kako biste izbjegli da na slikama koje je netko drugi uslikao ispadnete kao strašilo, najbitnija je poza. Iz ovog razloga donosimo super lagane trikove za vašu pozu koja će (na slikama) izraziti vaše divne strane na najljepši mogući način.

EUSA

Krajnji rok za prijavu je 1. studenog 2015.

Europsko studentsko sportsko udruženje otvara fotografski natječaj

EUSA foto natječaj otvoren je za sve one koji su fotografirali ili će fotografirati na Europskim sveučilišnim igrama, koje traju diljem Europe od 16. lipnja do 13. studenog 2015. godine.

Privatnost

Budućnost računalstva

Velike tvrtke sve više zadiru u privatnost korisnika

Velike tvrtke poput Facebooka i Googlea uspješnost svog poslovanja vide u oglasima, što s jedne strane i ne čudi, a s druge strane znači da će sve više zadirati u privatnost korisnika.