Novi projekt Roberta Knjaza

Koliko je vama brzina bitna?

Robert Knjaz

Knjazovu skrivenu kameru pogledalo je preko milijun ljudi.

Skrivena kamera se s velikim brojkama vratila u hrvatski medijski prostor. Četiri kratka videa koje je uredni Robert Knjaz sa svojom ekipom snimio za serijal Hrvatskog telekoma Brzina je bitna pogledalo je već više od milijun ljudi na YouTubeu i Facebooku. U Knjazovim komičnim spotovima sudjelovali su mnogi slučajni prolaznici, a neki od njih i sami su postali svojevrsne zvijezde.

Važnost brzine u svakodnevnom životu Knjaz je sa svojom ekipom pokazao kroz poučak brzog Branka, koji kupcima ispred nosa odnosi proizvod na akciji, potom mesara koji obećava najbolji komad mesa, a onda ostavlja kupce da ga dugo čekaju, te radnika koji prolaznicima ostavlja dasku da je pridržavaju.

Zvijezde ove skrivene kamere bili su i rasplesani umirovljenici na pješačkom prijelazu.

Iako je u svojoj bogatoj televizijskoj karijeri već radio mnoštvo različitih emisija, Robertu Knjazu je to bilo prvi put da je radio skrivenu kameru.

Koliko god to izgleda lako, zapravo ovisiš o ljudima koji će naići, pa nikad nisi siguran kako će ispasti. Zabezeknulo me koliko ima pristojnih ljudi u Hrvatskoj i to baš kad mi to ne odgovara. U prometu smo svi nabrundani, kad čekamo u redu ljudi se koškaju, a kad snimaš skrivenu kameru, ljudi instinktivno osjete zamku i postaju pristojni. Ali srećom, uvijek se nađe zabavnih likova koji te nasmiju, vrate vjeru u život i spontanost, a po reakcijama gledatelja izgleda da je ispalo dobro“, komentirao je Knjaz.

Za izradu svakog od četiri dvominutna videoisječka bilo je potrebno, kako tvrdi Knjaz, „49 sati, 18 minuta, pet sekundi i tri frejma“. Prava su, dodao je, već „prodana u DDR, USA i Slovencima“.

Robert Knjaz
 
FOTO: R.K.

Komentari na članak

Vezani članci

10 božićnih reklama 2015. godine

Reklame zbog kojih ne bi poželio promijeniti program

Deset najboljih božićnih reklama 2015. godine

Uskoro ulazimo u božićni mjesec - boje koje prevladavaju su crvene i zelene, debeli djedice nam postaju simpatični, a prilagodba se očekuje i od televizijskih reklama. Koje su najbolje i najsentimentalnije reklame ove božićne sezone u Europi?

Netflix u Hrvatskoj

Hrvatska postaje dio svjetske mreže Netflixa

Netflix dostupan i u Hrvatskoj!

Netflix je postao dostupan globalno! Među 190 zemaNetfu kojima će ovaj servis biti dostupan, našla se i Hrvatska.

Puna kuća

Na današnji dan

VIDEO: Dan kada se „Puna kuća“ zauvijek ispraznila

Nakon osam godina suza i smijeha ekipa omiljene serije na današnji dan snimila je posljednju epizodu.

Dražen Tomić

ICT Business TV

TV emisija za sve ljubitelje tehnologije

Pokrenuta ICT Business TV - emisija za sve zaljubljenike u nove tehnologije.

Sherlock

Sherlockmania

Sherlock se vraća na male ekrane!

BBC nam vraća nadu - Sherlocka čeka još mnogo misterija koje treba riješiti.