It Broke the Internet

Koje je boje ova haljina: zlatno-bijela ili plavo-crna?

Haljina

Žustre rasprave na društvenim mrežama dovele su do toga da jedna naizgled obična haljina postane viralni hit. Zašto? Svatko je vidi drugačije.

Nakon svih mogućih političkih, socioloških i kojekakvih podjela, ova najnovija pokorila je internet.

Žustre rasprave na društvenim mrežama – kao posljedica posta na Tumblru – dovele su do toga da jedna naizgled obična haljina postane viralni hit, i to zato što je došlo do diobe mišljenja o njezinoj boji.

Tako je neki vide zlatno-bijelom, a neki plavo-crnom.

Ono što je potvrdio proizvođač jest da je haljina plavo-crna. No nema onih koji su u pravu ili u krivu. Na boju koju vidimo utječu mnogi drugi faktori...

Nije sve u spomenutim podjelama ili optičkim varkama, iluzijama i sljepoći za boje… Osvrnimo se na znanstveni dokaz koji objašnjava zašto se nitko ne može složiti oko boje. Dakle, u ljudskom oku imamo čunjiće i štapiće. Čunjići služe za gledanje u uvjetima normalne rasvjete, a štapići za gledanje u lošim svjetlosnim uvjetima.

Ako vidite plavo-crnu haljinu, funkcionalniji su vam štapići oka. Ako je haljina bijelo-zlatna, oči su vam manje osjetljive na svjetlost, to jest u tamnijim i osjenčanim okruženjima oči vam rade nešto slabije.

Poigramo li se bojama, odnosno balansom bijele, vjerojatno ćemo se svi složiti – haljina zaista jest plavo-crna.

Haljina 2

FOTO: wired.com
 

Na društvenim mrežama oglasili su se i poznati, koji su svi začuđeni haljinom. Kim Kardashian West vidi crno-plavu haljinu, a s njom se ne slažu njezin suprug Kanye i Taylor Swift. Ellen Degeneres zaključuje da se svijet podijelio u dvije boje – u one zlatno-bijele i one plavo-crne.

Pri dnu članka možete riješiti anketu i saznati kakvu haljinu vide naši čitatelji!

Ono u čemu se svi možemo složiti jest to da će proizvođač haljine biti sretan zbog besplatne promidžbe. Za kraj, donosimo vam kratak video u kojem ASAPScience sve izrečeno objašnjava još detaljnije: 

Komentari na članak

Vezani članci

Seksi donje rublje

Rezultati istraživanja

Svako deseto dijete u svijetu rodi tinejdžerica

Prema podacima WHO-a, čak 41 posto od 208 milijuna slučajeva trudnoće u svijetu nisu bile planirane, a čak 11 posto novorođenčadi na svijet su donijele mlade djevojke u dobi između 15 i 19 godina.

Ispunjavanje obrasca

Analiza portala MojPosao

Najtraženiji konobari, prodavači i programeri; studenti traženi tek u 4% oglasa

Najtraženija zanimanja u prvoj polovici 2014. bila su konobar/barmen, prodavač, kuhar, prodajni predstavnik, programer, knjigovođa, frizer, komercijalist, administrator, terenski komercijalist, vozač kamiona, recepcioner.

Rezultati ankete o MŽ prijateljstvima

„Studentologija: zavodljive istine o ljubavnim navikama“

Tek svako deseto prijateljstvo s povlasticama završava uspješnom vezom

Donosimo vam rezultate druge ankete našeg ljubavnog istraživanja. Pročitajte što kolegice i kolege kažu o muško-ženskim prijateljstvima, s povlasticama i bez njih.

Hej, imamo li rok trajanja?

„Studentologija: zavodljive istine o ljubavnim navikama”

„Lito ide mala”, a mi se pitamo koga vi ljubite

Romantična šetnja plažom ili seks u moru? Još je ostalo malo vremena da nam otkrijete svoja ljubavna iskustva s ljetovanja!

Istraživanje o prvom spoju

„Studentologija: zavodljive istine o ljubavnim navikama“

Priznajte nam koliko ste daleko spremni ići na prvom spoju

Odbacite vruće naslove s uputama za traženje savršenog partnera i priključite nam se u najvećem studentskom istraživanju o ljubavi.