Istraživanje Facebook Data Science iz 2014.

Kako parovi na Facebooku komuniciraju prije i za vrijeme veze

Relationship status

Prošle je godine ususret Valentinovu Facebook Data Science proveo zanimljivo istraživanje o ponašanju parova na Facebooku. Istraživanje je anonimno, a istraživao se način komunikacije među parovima na Facebooku, i to prije i za vrijeme trajanja veze.

Prošle je godine ususret Valentinovu Facebook Data Science proveo zanimljivo istraživanje o ponašanju parova na Facebooku.

Naime, samo je istraživanje provedeno anonimno, a istraživao se način komunikacije među parovima na Facebooku, i to prije i za vrijeme trajanja veze.

Prema podacima istraživanja početak odnosa između dvije osobe počinje udvaranjem. Točnije, osobe međusobno razmjenjuju poruke, posjećuju profile te dijele „postove“.

Iz navedenog grafikona vidljiv je prosječan broj Timeline postova koji razmjenjuju dvije osobe koje će tek postati par.

Nadalje, proučavali su skupinu ljudi koji su promijenili svoj status iz „slobodan” u „u vezi” te one koji su naveli datum obljetnice početka njihove veze. Prema podacima navedenim u istraživanju, u razdoblju od stotinu dana prije početka veze vidljiv je spor, ali stalan porast Timeline postova koje dijeli potencijalan par, a s danom početka veze, postovi se počinju smanjivati.

Broj Timeline postova prije i poslije veze
 
Broj Timeline postova prije i za vrijeme veze; FOTO: Facebook
 
 

Istraživači su došli do pretpostavke da parovi odlučuju provesti više vremena zajedno, dok online interakcija pada u drugi plan. Međutim, iako se online komunikacija smanjila, sam sadržaj postaje slađi i pozitivniji. Naime, prilikom svake interakcije novog para, izbrojili su omjer riječi koje izražavaju pozitivne emocije poput ljubav, sretan i lijepo te omjer riječi koje izražavaju negativne emocije poput mrzim, ozlijeđen i loše. Na grafu je vidljivo kako se najveći broj pozitivnih riječi javlja u razdoblju od početka veze „u vezi“ i u prvom danu veze.

Broj pozitivnih emocija prije i za vrijeme trajanja veze
 
Broj pozitivnih emocija prije i za vrijeme trajanja veze; FOTO: Facebook
 
 

Samo je istraživanje provedeno na uzorku anonimno prikupljenih Timeline postova koje su međusobno razmijenili parovi diljem svijeta. Međutim, istraživanje se ne može uopćavati na sve parove jer je prikupljeno samo za parove koji govore engleskim jezikom. Isto tako, treba uzeti u obzir činjenicu da ne objavljuju svi parovi na Facebooku da su „u vezi”, tako da se ne može ni na njih generalizirati. Nadalje, postoji mogućnost da parovi koji su u stvarnosti u vezi imaju drugačiji uzorak ponašanja na Facebooku upravo zbog toga što ne stavljaju sve javno.

Komentari na članak

Vezani članci

s.a.r.s.

11. Pozitivan koncert

IZVJEŠTAJ: Pozitivan vikend u Domu sportova

Pozitivan koncert ponovno se pokazao kao platforma s jakim imenima hrvatske glazbene scene. Iako je ove godine bilo manje ljudi nego na prošlogodišnjem Pozitivcu, dobra lista izvođača privukla je velik broj ljudi koji su zadovoljno, nakon dobre zabave, napuštali Veliku dvoranu Doma sportova.

Mashable ideas

Steelcase Brody - izvanredan izum

VIDEO: Nova stolica za skrivanje od kolega na poslu

Vodeća svjetska tvrtka za proizvodnju uredskog namještaja, Steelcase, oduševila je svijet izumom Brodya - uredskog stola i stolice koji omogućavaju privatnost bez obzira na to koliko osoba dijeli ured s vama. Proizvod nudi niz pogodnosti, no njegov, još uvijek, najveći nedostatak je iznimno visoka cijena.

Swarm-Foursquare

Brža i lakša pretraga prijatelja i lokacija

Dioba Foursquarea

Swarm je namijenjena ljudima koji žele najbrži i najlakši način za povezivanje sa svojim prijateljima, a Foursquare je za istraživače koji žele znati informacije o najboljim mjestima i žele podijeliti ono što su pronašli sa svojim prijateljima.

Najsmješnije krivotvorine - Like Nike

Bolji od originala

FOTO: Od iPhone tenisica do Binbows trgovine - smiješni krivotvoreni proizvodi!

Uspjeh tih velikih i vrlo bogatih tvrtki omogućuje i to da na njima zarade i spretni poduzetnici koji rade replike njihovih proizvoda. Tako na osnovu imena jednakih ili sličnih originalnom proizvodu mogu uvaliti niskokvalitetnu robu po razumnoj cijeni.

Favorite Words

Nova društvena mreža

Favorite Words

Nešto novo i nešto sasvim drugačije. Po čemu je ova društvena mreža osobita, saznajte u članku.