Inovativno prijevozno sredstvo

Japanski inženjeri predstavili WalkCar

Izum

Zabavno prijevozno sredstvo koje stane u torbu.

Ukoliko ste se zasitili hodanja, a rješenje poput električnog skateboarda ili Segwaya vam ne odgovara, japanski inženjeri iz kompanije Cocoa Motors izradili su WalkCar.

Riječ je o prijevoznom sredstvu koje može postići brzinu do gotovo 10 kilometara na sat, a teži oko tri kilograma. Njime se upravlja laganim njihanjem tijela, a bez obzira na to što izgledom podsjeća na laptop i što je napravljen od aluminija, može podnijeti težinu do čak 120 kilograma.

Nakon što ste završili s vožnjom, uređaj se zahvaljujući malim dimenzijama bez problema može pospremiti u torbu. Naravno, ako imate torbu takve veličine. Također, potrebna su mu tri sata da se napuni.

„WalkCar je totalno novi proizvod na kojem sam radio od njegovog temelja. Htio sam pokazati svijetu koliko je Japan zapravo inovativan,“ navodi Kuniako Satio, dizajner WalkCara.

Japanci u listopadu planiraju Kickstarter kampanju za svoj izum.U njoj će za osnovni model WalkCara tražiti oko 800 američkih dolara koji bi kupcima trebao biti isporučen najranije u proljeće sljedeće godine

Komentari na članak

Vezani članci

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

Četkica za zube

Spoj tehnologije i svakodnevnih predmeta

Nova generacija četkica za zube

Ako ste se ikada pitali može li vas što iznenaditi na polju tehnologije, sigurno nikada niste pomislili da će se izumiti The Smart Series četkice za zube.

Slingshot

Slingshot

Facebook predstavio potencijalnog ''ubojicu'' Snapchata

Iz Facebooka dolazi Slingshot, aplikacija za munjevitu komunikaciju slikom i videom. Može li ugroziti Snapchat?

Privatnost

14 članica Europske unije optužilo Google

Google optužen za kršenje privatnosti

Google koristio podatke i komentare svojih korisnika bez njihova znanja u reklamne svrhe.

Facebook logo

Istraživanje Pew Research Center-a

6 novih činjenica o Facebook-u

Najveća društvena mreža koju koristi više od 57% odraslih Amerikanaca te čak 73% onih u dobi od 12 do 17 godina, prije nekoliko dana proslavila je svoj deseti rođendan.