Inovativno prijevozno sredstvo

Japanski inženjeri predstavili WalkCar

Izum

Zabavno prijevozno sredstvo koje stane u torbu.

Ukoliko ste se zasitili hodanja, a rješenje poput električnog skateboarda ili Segwaya vam ne odgovara, japanski inženjeri iz kompanije Cocoa Motors izradili su WalkCar.

Riječ je o prijevoznom sredstvu koje može postići brzinu do gotovo 10 kilometara na sat, a teži oko tri kilograma. Njime se upravlja laganim njihanjem tijela, a bez obzira na to što izgledom podsjeća na laptop i što je napravljen od aluminija, može podnijeti težinu do čak 120 kilograma.

Nakon što ste završili s vožnjom, uređaj se zahvaljujući malim dimenzijama bez problema može pospremiti u torbu. Naravno, ako imate torbu takve veličine. Također, potrebna su mu tri sata da se napuni.

„WalkCar je totalno novi proizvod na kojem sam radio od njegovog temelja. Htio sam pokazati svijetu koliko je Japan zapravo inovativan,“ navodi Kuniako Satio, dizajner WalkCara.

Japanci u listopadu planiraju Kickstarter kampanju za svoj izum.U njoj će za osnovni model WalkCara tražiti oko 800 američkih dolara koji bi kupcima trebao biti isporučen najranije u proljeće sljedeće godine

Komentari na članak

Vezani članci

Nearby Friends

Nearby Friends

Nova Facebookova mogućnost: Nearby Friends

Facebook je ovaj tjedan predstavio novu mobilnu mogućnost pod nazivom Nearby Frineds koja korisnicima omogućuje praćenje prijatelja u vašoj blizini.

„Do You Speak Fashion“

„Do You Speak Fashion“

VIDEO: Kampanja Portanova Fashion Incubatora slavi slobodu kreiranja vlastitoga stila

Portanova Fashion Incubator kampanjom „Do You Speak Fashion“ najavljuje svoje 17. izdanje. Šest mladih dizajnera, svježa krv naše modne scene, izabrano je za njezina zaštitna lica.

Prošao Turingov test

Napredak umjetne inteligencije

Računalo prošlo Turingov test: Uvjerilo 1/3 sudaca da je 13-godišnji dječak

Ovo je velika vijest na području istraživanja umjetne inteligencije jer nijedno računalo nikada nije prošlo ovakav test.

Reading Rainbow

Dječja edukativna aplikacija

Najpopularnija kampanja na Kickstarteru - Reading Rainbow

Kampanja na Kickstarteru pokrenuta je kako bi se poboljašala edukativna aplikacija za djecu.

Google Analytics

Studentski.hr istražuje

Postoji li mogućnost ovisnosti o Google Analyticsu?

Istraživanje je provedeno na slučajnom uzorku grupe ljudi kako bismo istražili postoji li mogućnost da korištenje usluge preraste u ovisnost.