Inovativno prijevozno sredstvo

Japanski inženjeri predstavili WalkCar

Izum

Zabavno prijevozno sredstvo koje stane u torbu.

Ukoliko ste se zasitili hodanja, a rješenje poput električnog skateboarda ili Segwaya vam ne odgovara, japanski inženjeri iz kompanije Cocoa Motors izradili su WalkCar.

Riječ je o prijevoznom sredstvu koje može postići brzinu do gotovo 10 kilometara na sat, a teži oko tri kilograma. Njime se upravlja laganim njihanjem tijela, a bez obzira na to što izgledom podsjeća na laptop i što je napravljen od aluminija, može podnijeti težinu do čak 120 kilograma.

Nakon što ste završili s vožnjom, uređaj se zahvaljujući malim dimenzijama bez problema može pospremiti u torbu. Naravno, ako imate torbu takve veličine. Također, potrebna su mu tri sata da se napuni.

„WalkCar je totalno novi proizvod na kojem sam radio od njegovog temelja. Htio sam pokazati svijetu koliko je Japan zapravo inovativan,“ navodi Kuniako Satio, dizajner WalkCara.

Japanci u listopadu planiraju Kickstarter kampanju za svoj izum.U njoj će za osnovni model WalkCara tražiti oko 800 američkih dolara koji bi kupcima trebao biti isporučen najranije u proljeće sljedeće godine

Komentari na članak

Vezani članci

Texting

Pogledajte fotogaleriju koja oslikava kako je tehnologija preuzela naše živote

FOTO: 20 postera koji savršeno opisuju današnjicu

Student medicine i umjetnik iz SAD-a, Ajit Johnson, kreirao je niz postera inspiriran činjenicom da su ljudi danas zapravo i previše ovisni o tehnologiji. 

Wellington

Raj za tehničare i informatičare

VIDEO: Novi Zeland nudi posao iz snova

Novi Zeland nudi posao koji je teško odbiti. Prijave se vrše "online", a sve koji prođu u uži krug izbora čeka besplatan put u Novi Zeland i besplatni smještaj.

Facebook logo

Facebook

Kako izbrisati Facebook Search History?

Ako još uvijek ne znate kako izbrisati veliku količinu informacija koja je nastala pretraživanjem stranica ili samo jednim klikom miša, ne brinite. U samo nekoliko koraka riješit ćete se nepotrebnih informacija.

3D emotikoni

Istraživanje o e-smijanju

Skraćenica "LOL" sve manje popularna

Najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u preko polovice slučajeva.

Golden Sempler nagrada

Vipnet dobitnik nagrade za najbolju ciljanu kampanju

Pričate li EMOJI?

Mladi ne voli duge razgovore preko telefona, a niti tipkanje beskrajnih poruka, zar ne?