Harvardski klasici dr. Eliota u e-izdanju

Harvardski klasici dostupni online!

theharvardclassics

Djelo Charlesa W. Eliota dostupno je u online izdanju i sadrži sve knjige, odnosno 51 naslov koji možete skinuti na vlastito računalo.

Dr. Eliot's five foot shelf, kasnije poznata pod nazivom Harvardski klasici, antologija je klasičnih djela svjetske literature koju je ukomponirao i uredio tadašnji predsjednik harvardskog Sveučilišta Charles W. Eliot.

Djelo je prvi put objavljeno 1909. godine, a sastoji se od 51 knjige.

Eliotova ideja sadržavala se u tome da se Harvadski klasici čitaju 15 minuta dnevno i pomognu pri učenju ili pak da budu dovoljni da se sami školujete, a stali bi na policu visine 5 stopa, odnosno 150 cm. Eliot je djelo sastavljao godinu dana uz pomoć Williama A. Neilsona, profesora engleskog jezika.

Ako vas zanima što su sve Eliot i Neilson istaknuli, svakako pogledajte skenirana izdanja Harvardskih klasika na stranicama archive.org ili openculture.com

Komentari na članak

Vezani članci

Google proizvodi i usluge za koje sigurno niste znali

Samounaprjeđenje istraživanja po internetu

Savjeti za lakše snalaženje na Googleovoj tražilici

Donosimo vam nekoliko korisnih savjeta za lakšu pretragu na „Googleu"!

Strani jezici

Tečajevi stranih jezika

„Koliko jezika znaš, toliko ljudi vrijediš"

Ova poznata latinska izreka prikazuje realan odraz današnjeg načina života jer što više jezika naučimo, veće su nam šanse za postizanje željenih ciljeva. Za učenje nikad nije kasno, pa tako postoje različiti tečajevi stranih jezika.

Dan knjiga

Dan knjiga by SIK

Pokaži svoje znanje o hrvatskoj književnosti i osvoji vrijedne nagrade

Na Danu knjiga čeka vas zabavan kviz u kojem najbolje nagrađuju Fraktura i Naklada Ljevak, a mi donosimo online verziju koja može poslužiti za ponavljanje gradiva i zagrijavanje prstića za brzo klikanje točnih odgovora.

Ivo Andrić

Na današnji dan

Umro Ivo Andrić

"Život nam vraća samo ono što mi drugima dajemo." - Ivo Andrić

web stranice

Web stranice

Čuvanje ugleda i suočavanje s negativnim komentarima

Loše ocjene i loši komentari u vezi usluga pojedinih restorana, tvrtki, kafića ili hotela mogu značajno utjecati na budući profit. Postoji nekoliko načina na koje se treba odnositi prema njima.