Facebook kopira WhatsApp?

Facebookov Messenger više nije vezan uz Facebook

Messenger

U najnovijoj nadogradnji Messengera korisnici će dobiti opciju „Not on Facebook?“ kada otvore aplikaciju, a za pristup su – umjesto uobičajenih podataka – dovoljni ime, fotografija i broj telefona.

Osim što je najavio novi algoritam koji će prepoznati osobu na fotografiji i kad joj se lice ne vidi, Facebook je otkrio i da se u njegov komunikacijski servis Messenger u nekim zemljama može prijaviti bez korisničkog računa na toj društvenoj mreži.

Sve što je potrebno jest telefonski broj.

Samo korisnici odabranih zemalja (Kanada, SAD, Peru i Venezuela) imaju tu mogućnost, a s vremenom bi se trebala proširiti i na ostatak svijeta.

U najnovijoj nadogradnji Messengera korisnici će tako dobiti opciju „Not on Facebook?“ kada otvore aplikaciju, a za pristup su – umjesto uobičajenih podataka – dovoljni ime, fotografija i broj telefona.

Naravno, ako nemate otvoren račun na Facebooku, jedini način pronalaska svojih prijatelja jest putem brojeva koje imate u imeniku. Također, porukama se ne može pristupiti na internetu, nego isključivo na aplikaciji na mobitelu.

Novim načinom prijave, kao i svojom osnovnom svrhom, Messenger se sve više postavlja kao izravni konkurent ili zamjena WhatsAppu, aplikaciji koja je također u vlasništvu Facebooka. Mobilni servis Messenger ima više od 600 milijuna korisnika, a nedavno je dobio hrpu noviteta, uključujući i mogućnost videopoziva.

Komentari na članak

Vezani članci

Aplikacija Reporter 1

Aplikacija koja zna sve o vama

Aplikacija Reporter

Reporter je aplikacija koja može otkriti vaše raspoloženje, tko su vam pravi prijatelji, čak i tip vaše dijete.

Fejs

Sveznajuće društvene mreže

Facebook prije vas zna s kim ćete biti u vezi

Facebook je uočio ponavljanja u ponašanju na društvenim mrežama dvoje ljudi koji će tek postati par. Na temelju tih podataka Facebook može znati s kim ćete biti u vezi i prije vas samih.

Candy Crush

Najavljen izlazak na burzu

„Candy Crush” ima 93 milijuna aktivnih korisnika

Tvrtka King, proizvođač popularne igre „Candy Crush Saga”, najavila je izlazak na burzu kroz inicijalnu javnu ponudu svojih dionica. King namjerava prikupiti 500 milijuna dolara dodatnog kapitala. Ovaj Kingov potez je riskantan jer može ili povećati ukupnu vrijednost dionica ili ju drastično smanjiti. 

Druga Sveučilišna Brucošijada

Ususret drugoj Sveučilišnoj Brucošijadi

Osvoji karte za najveći studentski tulum u Zagrebu

Dijelimo 10 karata (2x5) za najočekivaniji studentski tulum u Zagrebu!

Naslovna

Sandy Milinković

Fatalna simbioza društvenih mreža i alkohola

Tekst je posvećen svim kolegicama i kolegama koji su pod utjecajem alkohola bili u dodiru s društvenim mrežama. Nemojte se sramiti, niste sami.