Ili ništa od dopisivanja

Facebook Messenger moraju instalirati svi korisnici

Facebook logo

Ukoliko želite i dalje putem pametnih telefona komunicirati putem Facebooka sa svojim prijateljima, morat ćete imati Facebook Messenger.

Korisnici Facebooka, koji na svojim pametnim mobitelima još nemaju instaliranu službenu aplikaciju za dopisivanje Facebook Messenger, morat će u sljedećih nekoliko dana to učiniti.

U objašnjenju poslanom na e-mail svakog korisnika, Facebook je objasnio kako je Messenger puno brži i pouzdaniji, te da će mogućnost dopisivanja putem obične Facebook aplikacije biti onemogućeno

Svaki puta kada pokušaju ući u poruke, korisnike koji ne instaliraju aplikaciju podsjetit će se da ju instaliraju, te će im automatski otići na Facebook web-stranicu kako bi tamo primili i odgovorili na svoje poruke.

Facebook Messenger navodno je 20 posto brži od obične aplikacije, besplatan je i dostupan na svim platformama. Omogućuje dopisivanje s osobama i koje nemate u svojoj listi prijatelja, te se može besplatno zvati čak i izvan države, ukoliko je korisnik spojen na Wi-Fi.

Komentari na članak

Vezani članci

Aplikacija Cloak

Preko check-ina do izbjegavanja

Cloak: aplikacija za izbjegavanje prijatelja

Ako želite izbjeći određene ljude, svakako isprobajte aplikaciju Cloak.

PizzAppcover1

Preko mobilne aplikacije naručite pizzu

PizzApp osvaja korisnike diljem Zagreba

PizzApp je mobilna aplikacija koja omogućava brzo i jednostavno naručivanje pizze iz velikog broja zagrebačkih restorana.

4

Shift Hackathon

Počinje Codeanywhere Shift konferencija u Splitu

Nakon što su neumorno programirali u splitskom Microsoft Innovation Centru, najbolji timovi prezentirat će svoje aplikacije u sklopu programa Codeanywhere Shift konferencije. Očekuje ih nagradni fond u iznosu od 150,000 dolara.

Twitter

Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

Mobitel

Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.