"Hejteri" ipak neće doći na svoje

Facebook "dislike" zapravo gumb za izražavanje empatije

Facebook Mark Zuckerberg

Što se tiče točnog datuma ili mjeseca uvođenja funkcije "dislike" se nije raspravljalo, no zna se da će uskoro biti testirana na malom broju korisnika.

Nakon dugo godina i mnogo zahtjeva, napokon smo to i dočekali.

Facebook se priprema uvesti opciju koja je suprotna od "like", potvrdio je Mark Zuckerberg na ovotjednom sastanku održanom u sjedištu kompanije. 

„Korisnici me godinama ispituju o uvođenju 'dislike' gumba. Danas je zaista poseban dan jer konačno mogu potvrditi kako radimo na tome te da će uskoro biti dostupan”, izjavio je  tijekom presice u Menlo Parku. 

Razlog zašto se njegova kompanija sudržavala od ovog poteza objasnio je na primjeru Reddita, gdje korisnici mogu glasati, ali i povući svoje glasove.

No, ova se Facebook opcija vjerojatno neće zvati "dislike" te neće nužno služiti da nečiji sadržaj "popljujemo", već će ponuditi alternativu u slučajevima poput teških nesreća ili krizama, poput trenutne izbjegličke. Odnosno, služit će za izražavanje suosjećanja. 

„To nije nešto na čemu gradimo svijet. Ne želimo Facebook pretvoriti u forum na kojem ljudi glasaju za dobre ili loše stvari kod ljudi”, naglasio je Zuckerberg, te nadodao: „Nije svaki trenutak i dobar trenutak. Na primjer, ako dijelite sadržaj kao što su vijest o izbjegličkoj krizi ili status o smrti nekoga iz obitelji, nije baš najugodnije 'lajkati' takav sadržaj. Smatram kako je korisnicima bitno da imaju više opcija.”

Zuckerberg je o ovoj opciji pričao na Q&A (pitanja i odgovori) u Menlo Parku, a njegov potpuni odgovor možete pogledati u nastavku. 

 

Komentari na članak

Vezani članci

Duolingo

Duolingo

Besplatno učenje stranih jezika za sve

Želite naučiti strani jezik, a tečaj vam je preskup? Besplatno skinite aplikaciju Duolingo i bacite se na posao!

Gym Baje

Znanstvenici iz Engleske potvrdili

Osobe koje objavljuju svoje priče iz teretane imaju psihičkih problema

S druge strane, dokazano je i da takve vrste objava na Facebooku dobivaju i najviše „lajkova“, iako to ne mora značiti da ih svi vole.

Twitter

Možete prekršiti intelektualno vlasništvo i putem društvenih mreža

Šala postala autorsko pravo na Twitteru

Mogu li se šale, mišljenja i izjave osoba na društvenim mrežama smatrati autorskim pravima? Twitter kaže da mogu.

Korinin mobitel

Mediatoolkit analiza

Doznajemo kako je vijest o ukradenom iPhoneu postala viralna

Pomoću Mediatoolkita analizirana je popularnost vijesti o Korininom ukradenom mobitelu koja je preplavila javnost.

instagram

Novi Instagramov update

Instagram: Stigla su tri nova filtera i hashtagovi za emotikone

Instagram je novim updateom unio promjene u dosadašnji način korištenja hashtagova.