"Hejteri" ipak neće doći na svoje

Facebook "dislike" zapravo gumb za izražavanje empatije

Facebook Mark Zuckerberg

Što se tiče točnog datuma ili mjeseca uvođenja funkcije "dislike" se nije raspravljalo, no zna se da će uskoro biti testirana na malom broju korisnika.

Nakon dugo godina i mnogo zahtjeva, napokon smo to i dočekali.

Facebook se priprema uvesti opciju koja je suprotna od "like", potvrdio je Mark Zuckerberg na ovotjednom sastanku održanom u sjedištu kompanije. 

„Korisnici me godinama ispituju o uvođenju 'dislike' gumba. Danas je zaista poseban dan jer konačno mogu potvrditi kako radimo na tome te da će uskoro biti dostupan”, izjavio je  tijekom presice u Menlo Parku. 

Razlog zašto se njegova kompanija sudržavala od ovog poteza objasnio je na primjeru Reddita, gdje korisnici mogu glasati, ali i povući svoje glasove.

No, ova se Facebook opcija vjerojatno neće zvati "dislike" te neće nužno služiti da nečiji sadržaj "popljujemo", već će ponuditi alternativu u slučajevima poput teških nesreća ili krizama, poput trenutne izbjegličke. Odnosno, služit će za izražavanje suosjećanja. 

„To nije nešto na čemu gradimo svijet. Ne želimo Facebook pretvoriti u forum na kojem ljudi glasaju za dobre ili loše stvari kod ljudi”, naglasio je Zuckerberg, te nadodao: „Nije svaki trenutak i dobar trenutak. Na primjer, ako dijelite sadržaj kao što su vijest o izbjegličkoj krizi ili status o smrti nekoga iz obitelji, nije baš najugodnije 'lajkati' takav sadržaj. Smatram kako je korisnicima bitno da imaju više opcija.”

Zuckerberg je o ovoj opciji pričao na Q&A (pitanja i odgovori) u Menlo Parku, a njegov potpuni odgovor možete pogledati u nastavku. 

 

Komentari na članak

Vezani članci

JCI Zagreb

Sudjelujte u stvaranju pozitivnih promjena!

Konferencija „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”

Koji su komunikacijski kanali najisplativiji? Koji se alati koriste na društvenim mrežama? Kako komunicirati svoj proizvod i uslugu te se istaknuti na tržištu? Zašto vaš proizvod treba priču? Odgovore potražite na konferenciji „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”.

Time calculator

Koliko vremena provodite na Facebooku?

Time kalkulator

Izračunajte koliko ste vremena proveli na najvećoj društvenoj mreži u proteklih nekoliko godina.

Korinin mobitel

Mediatoolkit analiza

Doznajemo kako je vijest o ukradenom iPhoneu postala viralna

Pomoću Mediatoolkita analizirana je popularnost vijesti o Korininom ukradenom mobitelu koja je preplavila javnost.

Yahoo

Od Facebooka i Intela do Hewlett-Packarda

10 najbolje ocijenjenih kompanija za stjecanje iskustva

Facebook je ocijenjen kao najbolja kompanija za stjecanje iskustva. Do rezultata istraživanja Glassdoor je došao prikupljajući povratne informacije zaposlenih pripravnika.

Mobitel

Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.