"Hejteri" ipak neće doći na svoje

Facebook "dislike" zapravo gumb za izražavanje empatije

Facebook Mark Zuckerberg

Što se tiče točnog datuma ili mjeseca uvođenja funkcije "dislike" se nije raspravljalo, no zna se da će uskoro biti testirana na malom broju korisnika.

Nakon dugo godina i mnogo zahtjeva, napokon smo to i dočekali.

Facebook se priprema uvesti opciju koja je suprotna od "like", potvrdio je Mark Zuckerberg na ovotjednom sastanku održanom u sjedištu kompanije. 

„Korisnici me godinama ispituju o uvođenju 'dislike' gumba. Danas je zaista poseban dan jer konačno mogu potvrditi kako radimo na tome te da će uskoro biti dostupan”, izjavio je  tijekom presice u Menlo Parku. 

Razlog zašto se njegova kompanija sudržavala od ovog poteza objasnio je na primjeru Reddita, gdje korisnici mogu glasati, ali i povući svoje glasove.

No, ova se Facebook opcija vjerojatno neće zvati "dislike" te neće nužno služiti da nečiji sadržaj "popljujemo", već će ponuditi alternativu u slučajevima poput teških nesreća ili krizama, poput trenutne izbjegličke. Odnosno, služit će za izražavanje suosjećanja. 

„To nije nešto na čemu gradimo svijet. Ne želimo Facebook pretvoriti u forum na kojem ljudi glasaju za dobre ili loše stvari kod ljudi”, naglasio je Zuckerberg, te nadodao: „Nije svaki trenutak i dobar trenutak. Na primjer, ako dijelite sadržaj kao što su vijest o izbjegličkoj krizi ili status o smrti nekoga iz obitelji, nije baš najugodnije 'lajkati' takav sadržaj. Smatram kako je korisnicima bitno da imaju više opcija.”

Zuckerberg je o ovoj opciji pričao na Q&A (pitanja i odgovori) u Menlo Parku, a njegov potpuni odgovor možete pogledati u nastavku. 

 

Komentari na članak

Vezani članci

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.

Livr: logo

Nova aplikacija za subotnje večeri

Livr: društvena mreža za trenutke kada se popije previše

Livr je aplikacija i društvena mreža koja je nastala kako bi se korisnici tijekom pijanih večeri mogli zabaviti različitim opcijama ili čak pridružiti drugim korisnicima aplikacije.

Facebook logo

Promjene u najvećoj društvenoj mreži

Što nam Facebook sprema u 2014.

Predviđa se daljnji trend porasta korisnika na mjesečnoj bazi, poglavito starije populacije. Mark Zuckerberg, glavni izvršni direktor kompanije, naglašava kako u budućnosti cilj Facebooka neće biti ˝cool˝ faktor, već će se priklanjati Googleovoj filozofiji formiranja online servisa koji će ljudima omogućavati umrežavanje po potrebi.

facebook

Novosti za iPhone korisnike

Izlazi aplikacija koja će olakšati čitanje članaka preko Facebooka

Facebook je pronašao brz i jednostavan način za pregledavanje članaka sa News feeda - aplikaciju Instant Articles.

Facebook logo

Ugasiti ili ne Facebook profil?

10 razloga zbog kojih bismo trebali ugasiti Facebook profil

Najveća društvena mreža svakim se danom suočava sa sve više nezadovoljnih korisnika. Ni tinejdžeri više ne žele čitati svakih pet minuta novi status o tome tko je popio više piva, a ni da ih nadziru roditelji koji su netom otvorili profil.