Kada bi sve bilo iskreno

Društvene mreže vs. stvarnost

Društvene mreže protiv stvarnog mišljenja

„Lajkate” nešto, ali to vam ipak i nije toliko drago? Zavidni ste prijatelju na 146 fotografija iz Pariza, ali sve ste komentirali s „predivno”? Dosta vam je svih tih idiličnih života na društvenim mrežama? Ne brinite, većina toga zbilja nije tako kako se čini.

Internet je prepun članaka koji govore kako nas društvene mreže čine usamljenima ili tužnima. Prateći predivne živote naših prijatelja i poznanika, znanstvenici tvrde da smatramo svoj život manje vrijednim i ispunjenim.

Ali, vesele fotografije, radosni statusi i pozitivne promjene u životu drugih rijetko nas kad potiču da javno iznesemo svoje stvarno nezadovoljstvo tuđom srećom. Jer, budimo realni, i sami uljepšavamo svoj život na društvenim mrežama.

Koliko se puta samo dogodilo da ste, nakon što ste posjetili svoj Facebook profil, otkrili da je ona ne baš zgodna cura našla slatkog dečka i time se hvali na sva zvona na svom profilu, a vi ste komentirali kako vam je baš drago? Ili ste na Twitteru teškom mukom pokušali strpati neku foru u ograničen broj znakova? Pa onda besane sate provodili u očaju, dok vam hrpa ljudi koje tek površno poznajete nije retwettalo vašu foru? A fotke na instagramu i iščekivanje famoznog 11 „lajka”?

Nećemo se lagati, ali kad ste zadnji put nešto iskreno objavili na društvenim mrežama? Bez sati i sati poziranja pred kamerama, polusatnim šminkanjem i odijevanjem? Ili bar bez proračunatih misli? Društvene mreže proširile su trend da ljudi proračunato rade neke stvari kako bi to mogli staviti na društvene mreže. Proračunati postovi našli su svoje mjesto i u internetskim raspravama.

Viziju o postupcima na internetu i stvarnom razmišljanju donosi simpatični video BuzzFeedViolet, koji pokazuje pravo lice svih korisnika društvenih mreža. Naravno, uvijek postoje ljudi zbog kojih ste sretni i čije objave na društvenim mrežama rado pratite. Al, iskreno, svi smo se bar jednom našli u nekoj od ovih situacija. 

Naravno, samo mi možemo znati što stvarno znači neki naš lajk ili retweet. I nije da ćemo se mijenjati. I dalje ćemo malo biti dvolični na društvenim mrežama. I pomalo lagati. Jer, kud bismo svi stigli kad bismo na društvene mreže objavljivali samo normalne, dosadne, tužne stvari? Tko bi nam onda zavidio? 

Komentari na članak

Vezani članci

Rovinj

„Share Istria"

Senzacionalnom kampanjom do pozicioniranja Istre u krug vodećih turističkih regija

Potaknuta prošlogodišnjim uspjehom, Turistička zajednica Istre obnovila je natječaj za „Share Istria". Time je pokazala svoju osviještenost o važnosti kreativnog pristupa u promociji destinacije.

Kampanja za podršku osobama sa sindromom Down

Na današnji dan

Uključite se u kampanju podrške osobama sa sindromom Down

Uključite su u kampanju koju je pokrenuo Svjetski savez mladih Hrvatska, pokažite svoju kreativnost i poduprite osobe sa sindromom Down.

Project Lightning

Informativna platforma za praćenje događaja

Twitterov tajni projekt "Lightning"

Spomenuta opcija nalazit će se u okviru glavne stranice sa sadržajem, a imat će zadatak da prikazuje aktualne događaje kao i udarne vijesti.

Messenger

Facebook kopira WhatsApp?

Facebookov Messenger više nije vezan uz Facebook

U najnovijoj nadogradnji Messengera korisnici će dobiti opciju „Not on Facebook?“ kada otvore aplikaciju, a za pristup su – umjesto uobičajenih podataka – dovoljni ime, fotografija i broj telefona.

Twitter

Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.