Pet najboljih

Društvene mreže koje bi mogle postati popularne

Mobitel

Donosimo vam pet društvenih mreža koje bi se uskoro mogle koristiti diljem svijeta.

Shots, Bubblews, Tinder, Secret i Ello društvene su mreže koje su drugačije od Facebooka, Twittera i Instagrama, a mogle bi se uskoro koristiti diljem svijeta.

1. Shots

Shots je društvena mreža namijenjena svim ljubiteljima selfija. Korisnici Shots mreže objavljuju svoje selfije, a zanimljivo je da se slike ne mogu komentirati, već samo lajkati. Također, Shots ne dopušta učitavanje stare slike, već slika mora biti slikana tog trena. Jedan od najaktivnijih korisnika je Justin Bieber koji je ujedno i jedan od investitora pa ni ne čudi da je 75% korisnika ženskog roda i mlađe od 24 godine. Aplikacija Shots dostupna je za korisnike iOS-a i Androida od 2013. godine.

2. Bubblews

Bubblews je prva društvena mreža na kojoj možete zaraditi novac. Funkcionira tako da korisnici pišu i objavljuju svoje osobne priče i sjećanja i pomoću svojih komentara i lajkova podižu vrijednost priče, a za to mogu dobiti novac. Zarađeni novac može se primiti preko PayPala, ali tek kada se skupi 50 dolara u Bubblews banci. Napisana priča mora imati najmanje 400 znakova, a poželjno je da se objavljuje barem tri puta dnevno, isključivo na engleskom jeziku.

3. Tinder

Tinder je društvena aplikacija koja spaja Facebook profile, a korisnici mogu odrediti radijus unutar kojeg bi htjeli upoznati druge ljude. Aplikacija povlači fotografije i osnovne podatke korisnika Facebooka, a kako biste se povezali s nekim, potrebno je na neku od fotografija kliknuti "Sviđa mi se" i čekati da druga osoba klikne "Sviđa mi se" na vašu fotografiju. Nakon toga, korisnici mogu komunicirati na chatu, a kasnije se i upoznati. Aplikacija je dostupna za korisnike iOS-a i Androida od 2012. godine.

4. Secret
Secret je mobilni servis koji omogućuje da anonimno napišete svoje skrivene misli i tajne te ih podijelite s kontaktima iz telefonskog imenika ili prijateljima s Facebooka. Vaše ime bit će sakriveno, a ostali će pogađati o kome se od njegovih prijatelja radi. Secret je dostupan za korisnike iOS-a i Androida od početka 2014. godine.

5. Ello

Ello je društvena mreža pokrenuta početkom godine. Za razliku od Facebooka, na Ellou nema oglašivača i osobni podaci svojih korisnika ne prodaju se drugim stranama. Korisnici mogu besplatno koristiti Ello, ali pozivaju sve svoje korisnike kako bi bilo super da im ponekad doniraju novac. Kako bi otvorili korisnički račun, potrebno je poznavati nekog korisnika ove društvene mreže ili na početnoj stranici poslati zahtjev za pozivnicom. Neki smatraju kako će na Ellou biti omogućeno objavljivanje pornografskog sadržaja.

Komentari na članak

Vezani članci

Twitter

Možete prekršiti intelektualno vlasništvo i putem društvenih mreža

Šala postala autorsko pravo na Twitteru

Mogu li se šale, mišljenja i izjave osoba na društvenim mrežama smatrati autorskim pravima? Twitter kaže da mogu.

Slikanje - selfie (fail)

Say: „Cheese!“

Kako izgledati bolje na fotkama?

Vrijeme je kada se sve mora objaviti na društvenoj mreži. Niste pobornik slikanja ili jednostavno ne izgledate dobro na njima? Ne brinite! Kako biste izbjegli da na slikama koje je netko drugi uslikao ispadnete kao strašilo, najbitnija je poza. Iz ovog razloga donosimo super lagane trikove za vašu pozu koja će (na slikama) izraziti vaše divne strane na najljepši mogući način.

Facebook Mark Zuckerberg

"Hejteri" ipak neće doći na svoje

Facebook "dislike" zapravo gumb za izražavanje empatije

Što se tiče točnog datuma ili mjeseca uvođenja funkcije "dislike" se nije raspravljalo, no zna se da će uskoro biti testirana na malom broju korisnika.

Mercedes

Ne nasjedajte na ovakve prevare

Dijelila se 4 Mercedesa - "samo" je trebalo lajkati i podijeliti objavu

Na Facebooku se pojavila nagradna igra u kojoj su se dijelila čak 4 Mercedesa. Nažalost, tu je riječ samo o još jednoj u nizu prijevara.

YouTube i Vevo

Velika suradnja

Vevo najavio 7 novih emisija i prijenose koncerata uživo

Neke će emisije biti usmjerene na analizu modnog identiteta glazbenika dok će se druge orijentirati na fanove i na njima stvarati look superzvijezde.