Pet najboljih

Društvene mreže koje bi mogle postati popularne

Mobitel

Donosimo vam pet društvenih mreža koje bi se uskoro mogle koristiti diljem svijeta.

Shots, Bubblews, Tinder, Secret i Ello društvene su mreže koje su drugačije od Facebooka, Twittera i Instagrama, a mogle bi se uskoro koristiti diljem svijeta.

1. Shots

Shots je društvena mreža namijenjena svim ljubiteljima selfija. Korisnici Shots mreže objavljuju svoje selfije, a zanimljivo je da se slike ne mogu komentirati, već samo lajkati. Također, Shots ne dopušta učitavanje stare slike, već slika mora biti slikana tog trena. Jedan od najaktivnijih korisnika je Justin Bieber koji je ujedno i jedan od investitora pa ni ne čudi da je 75% korisnika ženskog roda i mlađe od 24 godine. Aplikacija Shots dostupna je za korisnike iOS-a i Androida od 2013. godine.

2. Bubblews

Bubblews je prva društvena mreža na kojoj možete zaraditi novac. Funkcionira tako da korisnici pišu i objavljuju svoje osobne priče i sjećanja i pomoću svojih komentara i lajkova podižu vrijednost priče, a za to mogu dobiti novac. Zarađeni novac može se primiti preko PayPala, ali tek kada se skupi 50 dolara u Bubblews banci. Napisana priča mora imati najmanje 400 znakova, a poželjno je da se objavljuje barem tri puta dnevno, isključivo na engleskom jeziku.

3. Tinder

Tinder je društvena aplikacija koja spaja Facebook profile, a korisnici mogu odrediti radijus unutar kojeg bi htjeli upoznati druge ljude. Aplikacija povlači fotografije i osnovne podatke korisnika Facebooka, a kako biste se povezali s nekim, potrebno je na neku od fotografija kliknuti "Sviđa mi se" i čekati da druga osoba klikne "Sviđa mi se" na vašu fotografiju. Nakon toga, korisnici mogu komunicirati na chatu, a kasnije se i upoznati. Aplikacija je dostupna za korisnike iOS-a i Androida od 2012. godine.

4. Secret
Secret je mobilni servis koji omogućuje da anonimno napišete svoje skrivene misli i tajne te ih podijelite s kontaktima iz telefonskog imenika ili prijateljima s Facebooka. Vaše ime bit će sakriveno, a ostali će pogađati o kome se od njegovih prijatelja radi. Secret je dostupan za korisnike iOS-a i Androida od početka 2014. godine.

5. Ello

Ello je društvena mreža pokrenuta početkom godine. Za razliku od Facebooka, na Ellou nema oglašivača i osobni podaci svojih korisnika ne prodaju se drugim stranama. Korisnici mogu besplatno koristiti Ello, ali pozivaju sve svoje korisnike kako bi bilo super da im ponekad doniraju novac. Kako bi otvorili korisnički račun, potrebno je poznavati nekog korisnika ove društvene mreže ili na početnoj stranici poslati zahtjev za pozivnicom. Neki smatraju kako će na Ellou biti omogućeno objavljivanje pornografskog sadržaja.

Komentari na članak

Vezani članci

Ice bucket challenge

Humanitarna akcija na društvenin mrežama

Ice Bucket Challenge: viralnim videom do 115 milijuna dolara

Sjećate se viralnih videa takozvanog Ice Bucket Challengea? Skupljeno je 115 milijuna dolara. Saznajte kako se raspodijelio novac.

Ispunjavanje obrazaca

Digitalna agencija Degordian

Postanite dio tima za upravljanje društvenim mrežama

Ukoliko ste ovisnik o društvenim mrežama, a volite kreativno pisanje i imate ideje kako ih poboljšati, onda ste na prvom mjestu. Agencija Degordian traži stažiste na mjestu upravljanja društvenim medijima!

Facebook logo

Facebook

Uskoro dolaze poveznice na članke i vijesti

U posljednjih se godinu dana gotovo utrostručila potraga za vijestima na Facebooku.

Izraelski premijer

Studentima protiv lošeg publiciteta

Izraelski premijer plaća studente da ga brane na društvenim mrežama

IZRAEL planira početi plaćati studente da na društvenim mrežama ostavljaju pozitivne komentare u kojima će braniti izraelsku poziciju i politiku, tvrdi USA Today.

JCI Zagreb

Sudjelujte u stvaranju pozitivnih promjena!

Konferencija „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”

Koji su komunikacijski kanali najisplativiji? Koji se alati koriste na društvenim mrežama? Kako komunicirati svoj proizvod i uslugu te se istaknuti na tržištu? Zašto vaš proizvod treba priču? Odgovore potražite na konferenciji „Komuniciraj svoju ideju by JCI Zagreb”.