Mit ili istina

Čini li nas glazba pametnijima?

Notni zapis

Popularno je mišljenje da će bebe stasati u pametnije ljude ako im prije spavanja puštate Mozarta.

U svibnju ove godine Michael Stevens, osnivač i voditelj Vsaucea, YouTube kanala za popularizaciju znanosti, ugostio je Jamesa Maya, popularnog engleskog voditelja. Svojim prilogom željeli su ispitati čini li nas glazba zapravo pametnijima. Popularno je mišljenje da će bebe stasati u pametnije ljude ako im prije spavanja puštate Mozarta. To nije izolirani slučaj, a do kojeg su zaključka Stevens i May došli, pogledajte u priloženom videu!

Komentari na članak

Vezani članci

Dan otvorenih vrata Odsjeka za biotehnologiju

Dan otvorenih vrata

Preko 1000 posjetitelja na Odjelu za biotehnologiju

– Veoma smo zadovoljni današnjim odazivom kojim je pokazano kako su mnogi naši sugrađani zainteresirani za znanost. – rekla je jedna od organizatorica, dr. sc. Željka Maglica.

Flash mob; studentica Muzičke akademije

Muzička akademija u suradnji sa SC-om i Iskonom

Glazbeni flash mob u srcu Zagreba

Muzički salon SC-a i Iskon u subotu su uljepšali prijepodne gostima kafića i prolaznicima u Varšavskoj ulici u Zagrebu.

Kombajn

Uzbuđenje za fanove Kurta Cobaina i ekipe

Objavljeno 15 dosad nepoznatih verzija pjesama Nirvane

Snimke su nastale između 1990. i 1993. za vrijeme snimanja albuma „Nevermind“ i „In Utero“.

Oops znak

Zanimljive prognoze

Najveće pogreške u predviđanju o napretku čovječanstva

„Zafrkavanje s izmjeničnom strujom je gubljenje vremena. Nitko je nikada neće koristiti.“

Djevojka s laptopom

Izgradnja nacionalnog informacijskog sustava

CroRIS: Sve o hrvatskoj znanosti studentima će biti dostupno na jednom mjestu već krajem 2021.

CroRIS nastaje u okolini u kojoj dio ovih informacija već postoji, ali je samo djelomično povezan te će dijelom potpuno integrirati neke postojeće sustave, a dijelom se povezati s drugim sustavima, uključujući i veći broj međunarodnih. Zainteresiranim studentima svih razina studija bit će olakšano pronalaženje konkretnih znanstvenih djelovanja u visokom obrazovanju, pa tako i usmjeravanje u njihovu istraživačkom radu.