Poslovni trikovi

5 savjeta za bolje odnose sa šefom

Čovjek u odijelu

Svi su počeci teški, a oni na poslu najteži. Odnos sa šefom može biti zahtjevan, no olakšat ćemo vam stvar, a možda i donijeti povišicu, nikad se ne zna.

Strah od šefova sveprisutna je pojava, pogotovo među novim zaposlenicima. Odnos sa svojim nadređenim možda se čini kao zastrašujuća stvar, no uz ovih pet savjeta taj će strah vrlo brzo nestati.

1. Dogovaranje termina sastanka

Neovisno o kojoj se vrsti posla radi, nijedan poslodavac ne voli nenadano upadanje i razgovore iznenađenja. Ako postoji problem koji trebate riješiti ili je pak riječ o nedoumici, važno je unaprijed se najaviti i dogovoriti termin sastanka s njime. To je puno profesionalnije, a on se neće osjećati ugroženim. Također, bilo bi dobro unaprijed izvježbati prezentiranje problema te se koristiti taktičkim i diplomatskim pristupom.

2. Prilagoditi način komunikacije

Upoznavanje s poslodavcem jako je važno zbog bolje suradnje u budućnosti. Način na koji komunicira, govor tijela, što preferira, a što ne, sve su to stvari na koje treba obraćati pozornost. Primjerice, voli li više kratke i sažete izvještaje s najvažnijim stavkama ili voli dugačke eseje sa svim detaljima i informacijama. Prvi tip poslodavca nikako ne bi htio da ga radnik zatrpava opširnim e-mailovima ili obrnuto. Zato treba obratiti pozornost na takve sitnice koje imaju veliku ulogu u poboljšanju komunikacije. 

3. Savjeti iskusnog kolege

Početak je na novom radnom mjestu težak. Još uvijek niste uhvatili korak sa svime, a šef već ima zamjerke. Zato postoje kolege od kojih se može saznati puno korisnih informacija. Zasigurno imaju pokoju zanimljivu informaciju o tome što vašem nadređenom smeta ili što cijeni kod svojih radnika. Na kraju, mogu vam dati i prijateljski savjet te upozoriti ako nešto krivo radite.

4. „Ispeci pa reci"

Svakome se dogodi određena nesuglasica sa šefom koja može rezultirati poslovnim konfliktom. To su normalne i uobičajene situacije. No, da to ne bi završilo otkazom treba paziti što se govori i prije svega dobro razmisliti. U takvim je trenucima emocije teško kontrolirati i krive riječi samo izlete van. S obzirom na to da se tako situacija samo pogoršava, treba duboko udahnuti, pregristi jezik i mirno nastaviti raspravu.

5. Promjena

Na sebi treba raditi te mijenjati svoje ponašanje ako nije prihvatljivo poslovnoj okolini. Konstantno je kašnjenje na posao krajnje neprofesionalno i nedopustivo. Svakodnevne isprike i obećanja nadređenom samo su prazne riječi ako se nešto ne promijeni. Dolasci na posao na vrijeme puno više znače i zato se treba dokazati svojim djelima, a ne riječima.

Komentari na članak

Vezani članci

Učenje

Korisne metode za povećanje produktivnosti

Učite brže i djelotvornije

Brže i lakše učenje ne svodi se samo na dobru raspodjelu vremena koje imate na raspolaganju, nego i na metode koje koristite i koje su se pokazale učinkovitima.

Naslovna

„Gilmore Girls“

11 lekcija o karijeri koje smo naučili od Gilmorica

„Gilmorice“ su nas naučile da ćemo se u karijeri susresti s usponima i padovima te da neće sve uspjeti onako kako smo planirali, i to je potpuno u redu. Provjerite koje smo još lekcije izvukli od popularne majke i kćeri.

spavanje

Zašto prestati?

Ne idite u krevet sa svojim mobilnim telefonima

Sve više osoba, osobito mladih, nosi mobitele sa sobom kad odlazi na spavanje. Znanstvenici upozoravaju na moguće negativne posljedice takve navike na zdravlje.

Mobiteli

HTC Desire X, Sony Xperia P ili Huawai Ascend G300

Smartphone za božićni poklon

Praktičan, kvalitetan i povoljan poklon ispod bora.

Izvor: Pinterest

Savjeti za sretniji život

Osam načina kako unijeti više sreće u svoj život

Donosimo vam nekoliko savjeta uz koje biste se mogli osjećati ispunjenije nego sada i u svoj život unijeti mnogo pozitivne energije.