Odnos s kolegama

4 savjeta za rješavanje nesuglasica na poslu

4 savjeta za rješavanje nesuglasica na poslu

Na što bezbolniji način naučite razriješiti sukobe i svađe s kolegama jer radno mjesto često zna biti njihovo poprište.

Radno mjesto je prostor koji vam omogućava da rastete i razvijate se u profesionalnom smjeru. Zbog toga je iznimno važno kako razrješavate nesuglasice s kolegama na poslu. Donosimo vam par savjeta kako da poboljšate odnose s kolegama s posla.

1. Neka to bude među vama

Ako ste u svađi s kolegom s posla, pokušajte to zadržati među vama jer u suprotnom otvarate Pandorinu kutiju hodničkog šaputanja i širenja kojekakvih lažnih glasina po uredskim stolovima. U tom slučaju postoji velika mogućnost da će se vaša nesuglasica pretvoriti u igru pokvarenog telefona koja će od muhe napraviti slona. Kako bi se sve ovo izbjeglo, pokušajte se izravno obratiti kolegi. Ako ne znate kako započeti taj neugodni razgovor, pokušajte potražiti savjet od članova obitelji ili nekoga tko je imao iskustva s tom neugodnom situacijom.

2. Nemojte miješati šefa u vašu svađu

Što god radili, pokušajte držati vašeg šefa što dalje od svađe. Naravno, ovo pravilo ne vrijedi ako je riječ o uznemiravanju bilo koje prirode. Naime, vaš šef očekuje da se na radnom mjestu ponašate profesionalno i sigurno mu neće biti drago za čuti za vaše srednjoškolske drame s kolegom. Ako mislite da se iz dotične situacije ne možete izvući bez da o tome ne obavijestite nadređenog, pokušajte mu svoju situaciju predočiti u što profesionalnijem tonu. Ispričajte svoju priču u što profesionalnim duhu ne svaljivajući krivnju ni na koga. Možda vaš nadređeni može posredovati u vašoj nesuglasici s kolegom kao nepristrana strana.

3. Učinite sve kako biste izgladili nesuglasice

Naše različitosti ono su što naš zajednički život oplemenjuje. Ipak, te različitosti ponekad mogu dovesti i do konflikta. Budite spremni na kompromise jer svakako treba očekivati da će se vaš timski projekt pretvoriti u potencijalno konfliktnu situaciju gdje će svi vući na svoju stranu. Ako smatrate da je nešto jako pogrešno, svakako to jasno i kažite jer u suprotnom nećete moći utjecati na konačni rezultat.

4. Uzmite minutu kako biste se smirili

Kada se svađa krene zahuktavati, često krenu padati teške riječi. Kako biste izbjegli žaljenje za izgovorenim, uzmite minutu ili dvije kako biste se ohladili i skupili svoje misli. U žaru verbalne borbe, ljudi često izgovore stvari koje ne misle pa je često pametnije maknuti se korak unazad kako bi lakše krenuli unaprijed.

Komentari na članak

Vezani članci

Toni Milun

Poznati instruktor matematike u novoj ulozi

Toni Milun voditelj Financijalca - emisije o ekonomiji i financijama

Poznati profesor matematike Toni Milun u novoj će HRT-ovoj emisiji Financijalac gledateljima pokušati približiti manje poznate pojmove iz svijeta financija i ekonomije.

Kako biti loš cimer

Tamara Kordovan

Kako biti loš cimer

Dosta ti je toga da te nazivaju „odličnim cimerom”? Ide ti na živce što te ljudi hvale svojim prijateljima kao da imaš manire? Potraga za sustanarima nikad ti nije stvarala problem? Dopusti da ti pomognem s par profesionalnih savjeta!

Cure čitaju

Kako steći radnu disciplinu?

Uz ''uniformu'' za rad i učenje do zadivljujućih rezultata!

Za produktivnost je potrebno stvoriti određenu''uniformu'' koju ćemo uvijek vezivati za određeni zadatak.

Voće i povrće

Neka vaša kuhinja postane vaš laboratorij

VIDEO: Kuhajte jednostavnije i brže uz par kemičarskih savjeta

Donosimo vam nekoliko jednostavnih kemičarskih savjeta uz koje će vaši obroci biti svježiji, zdraviji i ukusniji.

JoB

Izbjegavajte fraze poput marljiv i vrlo komunikativan – svi ih koriste!

Izmijenite svoj životopis i budite sigurni da će vam poslodavac odgovoriti

Mislite da imate savršen CV? Stavili ste sve svoje vrline? Naznačili da „odlično funkcionirate pod stresom”? Stop! Upravo ste iskoristili jednu od najčešćih fraza koju poslodavci mrze. Pogledajte čemu nije mjesto u vašem životopisu.