Intervju: Karlo Kolesar

Zašto ni jedan student ne bi trebao propustiti Studentijadu?

Karlo Kolesar

Ususret jednom od najluđih studentskih putovanja – Studentijadi u Budvi, razgovarali smo s Karlom Kolesarom, jednim od organizatora. Odakle ideja za studentijadu, kakav je odaziv studenata i zašto nijedan student ne bi trebao propustiti ovo putovanje; saznajte u nastavku teksta.

Ususret jednom od najluđih studentskih putovanja – Studentijadi u Budvi, razgovarali smo s Karlom Kolesarom, jednim od organizatora.

Odakle ideja za studentijadu, kakav je odaziv studenata i zašto nijedan student ne bi trebao propustiti ovo putovanje; saznajte u nastavku teksta.

Kako ste došli na ideju organiziranja Studentijade? Je li proces bio naporan?

Budući da smo na prediplomskom studiju turističkog menadžmenta na Veleučilištu Vern' imali mogućnosti razrađivati razne studije slučaja i projektne planove u području turizma, kolege i mene zainteresirala je stvarna organizacija putovanja. Kako smo i sami kao studenti često putovali te bili dio raznih studentskih manifestacija kojima je primarni fokus na druženju, zabavi i edukaciji, odlučili smo sinergijom naučenog, proživljenog i planiranog pokrenuti našu viziju. Studirajući, stekli smo određena znanja u organizaciji putovanja i manifestacija. Zaključili smo  da ćemo naše ideje pokušati realizirati te provesti plan o razvijanju i pokretanju brrnda za mlade – studentijada.

Bio je izazov iznijeti ideje i želje na papir te na kraju u stvarno okruženje. Puno je jednostavnije pričati o organizaciji putovanja za 150 ljudi nego isto i ostvariti. U početku je bilo zahtjevno jer smo morali paziti tijekom cijelog procesa ne bi li zaboravili na neku krucijalnu stavku koja može upropastiti cijelo putovanje. Nakon što su studentijade prolazile postajali smo iskusniji i pametniji za svako uspješno putovanje. Nakon uspješne realizacije svakog putovanja dobivali smo ideje o proširenju naše ponude i poboljšanja naše usluge. Budući da brend studentijade razvijaju isključivo studenti, uvelike nam je pomogla i studentska percepcija u pogledu potrebnih promjena, prilagodba ili dodataka kako bi naša priča bila što kvalitetnija i prepoznatljivija.

Kako su ljudi prihvatili Studentijadu, odnosno kakav je trenutni odaziv? 

Ako pričamo o mladima, moramo napomenuti kako je našu prvu Studentijadu u Sarajevu pohodilo oko 150 studenata i mladih. To je iznimno velik broj s obzirom da je to bio prvi „proboj“ brenda. Nakon Sarajeva imali smo 3 putovanja u Budimpeštu, Bratislavu i Beograd te smo u sklopu tih studentijada zabavili i animirali preko 300 ljudi. Ove godine idemo sa skroz novim terminom koji je i za nas enigma. Isto tako, mladima predstavljamo novu dimenziju zabave jer ih u 6. mjesecu vodimo na Spring break festival u Budvu. Želja nam je bila prezentirati mladima novu destinaciju te umjesto kontinentalnog ambijenta omogućiti im Sea, sun and spring break formulu koja uključuje koncerte renomiranih regionalnih izvođača na plažama Budve uz preko 7000 mladih iz cijele regije. Mislimo da je to nešto novo.

Zašto ni jedan student ne bi trebao propustiti Studentijadu?

Studentijada je brend putovanja za mlade koja se sastoji od više segmenata od kojih su pojedini još u fazi razvoja. Želimo da usluga i proizvod u 2015. godini budu što kvalitetniji. Edukacija i zabava primarni su ciljevi. „Studentijaši“ na našim putovanjima imaju priliku naučiti nešto o destinaciji i državi koju posjećujemo, saznati korisne informacije o event menadžmentu, na primjer; koliko je zahtjevno organizirati manifestaciju poput Spring break festivala.

Naravno da uz edukaciju postoji segment zabave koji je neizostavan i konstantan. Podrazumijeva li to izlazak u jedan od najboljih klubova u destinaciji, druženje uz autohtonu hranu na posebno organiziranoj večeri ili, kao u našem sljedećem slučaju, koncert S.A.R.S.-a u jednoj od Budvanskih uvala. Misija Studentijade je postati tvornica lijepih uspomena koja spaja ljude kroz zabavu i edukaciju. Ti i ja? Mi mislimo da DA!

Zašto biste trebali otići?

Najluđe putovanje godine slijedi! Nakon prelijepog Sarajeva, predobrog provoda u Partyslavi i Budimfešti te nezaboravnog Beograda najnoviji pohod studentijaša je Budva!

SPRING BREAK prvi je Open Air festival elektronske glazbe u Crnoj Gori koji svake godine privlači sve veći broj mladih ljudi i ljubitelja urbanog zvuka s prostora cijele bivše Jugoslavije i Europe.

Pogledajte gdje vas vodimo.




- 3 dana tulumarenja na pješčanim plažama Budve 
- vrhunski izvođači na festivalu
- izvanredan smještaj tik uz plažu

LISTA IZVOĐAČA:
- S.A.R.S
- Partibrejkers
- BAD COPY
- Junior Jack
- Kurd Maverick

Sve detalje vezane uz putovanje možete saznati na Facebook eventu. I ne oklijevajte – ako još niste, prijavite se i otputujte na trodnevan nezaboravan provod u Budvu. 

Komentari na članak

Vezani članci

Studentski.hr

Studentski.hr nagrađuje

Zaigraj igricu i ugrabi super poklon!

Što kažete na to da za Božić dobijete poklon bon od 1000 kuna ili ulaznice za najplesniji novogodišnji doček?

google_music

Googleova poslastica za ljubitelje glazbe

Music Timeline – vizualizacija popularnosti glazbenih žanrova kroz desetljeća

Pomoću Music Timelinea može se pratiti popularnost određenih izvođača i glazbenih žanrova tijekom desetljeća, kao i preslušati odabrane naslove koristeći usluge Google Play Music.

Studentski izlet u Milano

Studentski Zbor Ekonomskog Fakulteta vodi na

Studentski izlet u Milano

Prijave za putovanje će biti otvorene 16. ožujka u 21 sat. 

Djevojka uz bolnički krevet

Nešto drugačije

Najsnažnije tri reklamne minute koje ste ikada vidjeli

Iako većina telekomunikacijskih kompanija reklamira nove mobilne uređaje, na Tajlandu su se odlučili za nešto potpuno drugačije...

Mashable ideas

Steelcase Brody - izvanredan izum

VIDEO: Nova stolica za skrivanje od kolega na poslu

Vodeća svjetska tvrtka za proizvodnju uredskog namještaja, Steelcase, oduševila je svijet izumom Brodya - uredskog stola i stolice koji omogućavaju privatnost bez obzira na to koliko osoba dijeli ured s vama. Proizvod nudi niz pogodnosti, no njegov, još uvijek, najveći nedostatak je iznimno visoka cijena.