Jedinstveni destinacijski festival

ULTRA u pohodu na vrh festivalske scene, u prodaji prve ulaznice za 2018. godinu

ULTRA Europe 2017

Nakon što je preko 120 tisuća ljudi posjetilo peto izdanje festivala ULTRA Europe, započele su pripreme za iduće izdanje koje nas očekuje u srpnju 2018. godine. Prve se ulaznice puštaju u prodaju već 6. rujna.

Samo je jedna riječ dovoljno jaka da tisuće mladih ljudi iz svih dijelova svijeta ujedini u zabavi, emocijama, slavlju prijateljstva i glazbe te stvaranju uspomena za cijeli život – ULTRA! svjetski glazbeni spektakl i njegova jedinstvena domaća inačica ULTRA Europe nedavno su najavili datum ponovnog okupljanja u Hrvatskoj, a za najnestrpljivije stiže odlična vijest. Ove će srijede, točno u 13 sati, u prodaju biti puštene prve ulaznice za šesto izdanje jedinstvenog destinacijskog festivala koji nas od 5. do 11. srpnja 2018. godine očekuje u Splitu, Braču, Hvaru i Visu.

Limitirani broj ulaznica za središnji dio festivala koji se održava u Splitu, moći će kupiti svi oni koji su se prethodno registrirali na službenoj stranici festivala i to po cijeni od 129 eura. Oni koji to nisu učinili, imat će priliku ugrabiti trodnevne ulaznice po cijeni od 149 eura, a u prvoj fazi prodaje omogućena je i kupnja grupnih ulaznica pa će tako za pet kupljenih, šesta biti besplatna.

– Hrvatska je po mnogočemu posebno mjesto u svijetu, a sretan sam što ju naš festival čini još posebnijom. Naime, ULTRA Europe je jedini destinacijski festival na svijetu te događanje koje se može pohvaliti s još jednom nevjerojatnom činjenicom. Jedino je to glazbeno događanje koje u samo nekoliko dana okupi posjetitelje iz toliko različitih zemalja svijeta. Iako smo ostvarili sve ciljeve koje smo si postavili prije pet godina, produljenje ugovora do 2021. godine pred nas donosi nove izazove – spremni smo osvojiti sam vrh festivalske scene i postati najvećim i najznačajnijim glazbenim događanjem u Europi! I ove godine spremamo brojna iznenađenja i pogodnosti, a za početak možemo najaviti posebne regionalne ulaznice za naše najvjernije domaće fanove koje će u prodaju biti puštene početkom prosinca kada će biti poznata i imena prvih izvođača koji dolaze u Split. – rekao je Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live, domaći organizator i ekskluzivni nositelj licence.

Jedini destinacijski festival na svijetu poseban je po tome što u sedam dana koliko traje, pruža mogućnost posjetiteljima da, osim u vrhunskom glazbenom spektaklu, uživaju u idiličnoj hrvatskoj obali i otkrivanju ljepota naših otoka. Split, Brač, Hvar i Vis idealna su kombinacija koja na jedinstven način povezuje glazbu i turizam te omogućuje da se posjetitelji koji u Hrvatsku dođu radi festivala ULTRA Europe, zadrže gotovo deset dana.

– Iza nas je najbolje izdanje festivala ULTRA Europe dosad! Iznimno smo zadovoljni razvojem i postignutim rezultatima u samo pet godina, a čvrsto vjerujem kako ćemo vrlo brzo postati vodeći destinacijski festival, uz visoke organizacijske i sigurnosne standarde koje predstavlja brend ULTRA. Hrvatska ima sve preduvjete da postane lider u Europi i otvori novo poglavlje u glazbenom turizmu, a u narednih pet godina to zajedno namjeravamo i postići. – istaknuo je Russell Faibisch, ispred tvrtke ULTRA Worldwide.

Podsjećamo, rođendansko izdanje posjetilo je više od 120.000 ljudi pristiglih iz više od 140 zemalja svijeta. Na sedam festivalskih pozornica nastupilo je više od 140 vrhunskih svjetskih DJ-a koji su posjetiteljima pružili više od 250 sati izvanredne glazbe. Prepoznat u svijetu kao jedinstveni destinacijski festival, i ove se godine selio na čak tri otoka – Brač, Hvar i Vis, a odličnu glazbu i nastupe najboljih svjetskih DJ-a nisu propustili ni brojni mediji pa je tako na festivalu bilo akreditirano više od 350 domaćih i inozemnih novinara. Brojne gradske službe bile su pripravne 24 sata na dan i dostupne svim građanima i posjetiteljima Splita, a kako bi sve funkcioniralo prema najvišim standardima brinulo se više od 2000 ljudi koji su bili uključeni u organizaciju. O uspjehu jedinog europskog izdanja festivala ULTRA Europe svjedoči i činjenica da je ukupni doseg na službenoj Facebook stranici bio veći od 8 milijuna ljudi s 2.3 milijuna fanova koji su bili aktivno uključeni u interakciju putem društvenih mreža. ULTRA Live kanal gledalo je više od milijun ljudi iz cijelog svijeta tijekom tri dana splitskog dijela festivala. Sudeći po nedavnim reakcijama i brojnim komentarima fanova na društvenim mrežama festivala ULTRA Europe, prvi kontingent ulaznica bit će rasprodan u rekordnom roku.                                                   

ULTRA Europe 2017 Memories video objavljen je odmah po završetku petog izdanja. Za sve one koji nisu mogli posjetiti festival i uživati u nastupima najboljih svjetskih DJ-a, na službenom Youtube kanalu nalaze se svi glazbeni setovi, a uskoro će biti objavljen i službeni after movie. Sve novosti o festivalu, mogu se pronaći na službenoj stranici, službenoj Facebook stranici festivala, Twitter profilu, Instagram profilu te putem aplikacije na iTunesu.

Komentari na članak

Vezani članci

Martin Garrix

Sziget 2015

IZVJEŠTAJ: Posljednji dan Szigeta u nekoliko riječi: oboren rekord posjećenosti - čak 441 000 ljudi promarširalo Otokom slobode

Nitko vas ne osuđuje po boji kože, po veličini tijela, po stilu koji nosite. Svi žive život pun glazbe i radosti, svi se opuštaju i sami su svoji gospodari. Nitko vam ne zapovijeda, nitko vas ne oštećuje.

Dani komunikacija

Festival u Rovinju

Pripremite se za Dane komunikacija koji ruše sve rekorde

Nakon što je prethodno izdanje srušilo sve rekorde s 2400 registracija, 227 natjecateljskih projekata i 50 nagrada, direktorica Dana komunikacija najavila je još bolje izdanje na koje pristižu najbolji stručnjaci iz cijeloga svijeta.

Illectricity festival

Festival audiovizualnih umjetnosti

Objavljen „line up” za deseto izdanje „Illectricityja”

Deseti festival audio-vizualnih umjetnosti, Illectricity, održavat će se od 28. studenog do 6. prosinca 2014. na više lokacija u Zagrebu.

Muzički Biennale, tunel Grič

Međunarodni festival suvremene glazbe

Ovogodišnji Muzički biennale napravio veliki odmak od standardnog i uvriježenog

Najpopularnije izvedbe ovogodišnjeg izdanja festivala Muzički Biennale bile su upravo prva i zadnja na programu, dječja lutkarska predstava „Žabica kraljica“ i opera „Undercut“ u tunelu Grič, rasprodane u svim izdanjima.

Zgrada tri fakulteta u Splitu

Suradnja Sveučilišta i splitskog kluba

Ispred Zgrade tri fakulteta u Splitu trajno zasađena Hajdukova murva

Tim događajem završena je akcija koju je Sveučilište početkom ove godine pokrenulo zajedno s HNK Hajduk, a koja simbolički označuje povratak Hajduka njegovim sveučilišnim korijenima.