LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Istraživanje o glazbenim navikama mladih

TBF-ovci nam otkrivaju navike svoje publike, a ti svoje stigneš otkriti još danas i pokupiti vrijednu nagradu

U tijeku je istraživanje HDU-a, ZAPRAF-a i portala Studentski.hr o glazbenim navikama mladih u Hrvatskoj, a sudjelovanje u istraživanju jednog će sretnika odvesti u Vodice. Tim smo povodom razgovarali s TBF-ovcima koji su nam otkrili detalje o navikama svoje publike.

U tijeku je istraživanje HDU-a, ZAPRAF-a i portala Studentski.hr o glazbenim navikama mladih u Hrvatskoj, a sudjelovanje u istraživanju jednog će sretnika odvesti u Vodice. Tim smo povodom razgovarali s TBF-ovcima koji su nam otkrili detalje o navikama svoje publike.

Splitski glazbeni sastav TBF djeluje gotovo 30 godina, a tijekom svih tih godina na sceni ih je, kako ističu, održalo upravo zajedništvo. Tijekom tog vremena mnoge su generacije imale priliku uživati u njihovoj glazbi, dok su oni stekli dojam kako publika diše i kako se mijenjala s godinama. S momcima iz benda razgovarali smo povodom nadolazećeg koncerta na SCool festu, središnjem zagrebačkom studentskom eventu, a otkrili su nam pojedinosti o svom odnosu s publikom, kao i preferencije njihove baze fanova.

Iako živimo u vremenu u kojem se promijenilo poimanje glazbe, kao i preferencije publike, barem tako tvrde mnogi, splitski se momci s tim ne bi složili. Što se njih tiče, današnji su studenti, ako ih se pogleda kao publiku, isti kao studenti prije 10 ili 15 godina, razlikuju se samo u tome koliko im glazba u životu uopće znači.

– Ima ih kojima je glazba jako bitna u životu, onih kojima i nije toliko i onda velika većina ostalih.

Trenutno je aktualno istraživanje koje Hrvatska diskografska udruga provodi s Udrugom za zaštitu, prikupljanje i raspodjelu naknada fonogramskih prava i portalom Studentski.hr o navikama slušanja glazbe kod mladih u Hrvatskoj, a momci iz TBF-a misle da na tom području i nema nekih velikih promjena. Kako kažu, većina mladih traži zabavu, ali, naravno, postoji uvijek publika koja uz to traži slojevitost i emocije.

TBF-ovci se, kako kažu, trude ne voditi rezultatima sličnih istraživanja, a društvene mreže prate, ali komentari publike nisu presudni kad se radi o njihovoj glazbi. To ipak ne znači da zanemaruju svoju publiku, ona im je na prvom mjestu, a reakcije na koncertima na pojedinu stvar ono su što je na kraju dana važno.

– Klimaš s čim imaš, prilagođavanje ukusima publike traži spuštanje kriterija, a to nije smisao umjetnosti, mada ima umjetnika koji to rade duhovito i intrigantno. Na kraju dana nam je najbitnija reakcija publike na koncertima.

Foto: Studentski.hr

Ako i ti želiš svojim odgovorima pridonijeti spomenutom istraživanju, to možeš učiniti još danas klikom na poveznicu na kojoj te čeka anketa u trajanju od 10 minuta, a tvoji će odgovori biti anonimni te prikazani u zbirnim rezultatima na kraju istraživanja. Ispunjavanjem ankete sudjeluješ u natječaju HDU-a koji će najkreativniji odgovor nagraditi smještajem u Vodicama tijekom CMC festivala. Ime dobitnika nagradnog natječaja bit će objavljeno 3. lipnja na Facebook stranici Hrvatske diskografske udruge, zato požuri, more te čeka!
FOTO: HDU