Liječenje mamurluka

Što jesti prije i nakon burne noći?

Čaše piva

Ako ste svjesni da ponekad nemate granice u ispijanju alkohola, donosimo vam savjete što jesti prije i nakon izlaska kako biste izbjegli mamurluk i cjelodnevno ležanje u krevetu.

Nije vam se jednom dogodilo da ste otišli na samo jednu kavu i završili u kafiću ili noćnom klubu na šestoj pivi. Jutarnji mamurluk ili čak bolest koja nastupi nakon toga, mogu se spriječiti, samo je bitno da prije i nakon ispijanja veće količine alkohola konzumirate pravu hranu.

Prije nego krenete u ludi noćni izlazak, a ako ne želite u 6 ujutro zaspati na šanku ili doći doma tako da vas prijatelji nose, bilo bi dobro da probate sa sljedećom vrstom hrane:

1. Prirodne masti - hrana poput avokada ili lososa koja je laganija od hrane koja sadrži beskorisne masnoće poput brze hrane.

2. Proteini - pravilo je da se uvijek pije na pun želudac, a proteini su upravo ono što će vam dati dojam sitosti.

3. Škrob - smeđa riža ili batat su namirnice koje će vam održati razinu šećera u krvi, a ujedno vam dati i mnogo energije da cijelu noć izdržite na nogama.

4. Voda - tajna izbjegavanja mamurluka je upravo u pijenju dovoljne količine vode, jer je poznato da alkohol uzrokuje dehidraciju organizma.

Ukoliko ipak malo pretjerate u alkoholu, pa nastupi mamurluk, postoji nekoliko načina kako ga se riješiti:

1. Salata - vjerojatno će vam ujutro prvo na pamet pasti hrana poput pizze, ali bolje je posegnuti za salatom koja će vam dati prijeko potrebne vitamine.

2. Meso - pri tome ne mislimo na masne pljeskavice, nego na, primjerice, piletinu ili ribu, jer će vas zasititi, a neće vam sjesti na želudac.

3. Jaja - upravo ona najbolje liječe mamurluk, jer osim što oporavljaju jetru, izbacuju toksine koje ste alkoholom unijeli u organizam.

4. Voda - koliko je dobra prije, toliko je preporučljiva i nakon puno alkohola, s istim razlogom - da se izbjegne dehidracija.

Zapamtite da nije pametno jesti prije spavanja, bolje popijte čašu vode sa šumećom tabletom multivitamina. Ujutro ćete se svakako osjećati bolje.

 

Komentari na članak

Vezani članci

xena

Barbara Grgić

To nisam ja, to je moj PMS

Ah, ti divni dani u mjesecu kad bi najrađe sve prisutne poslala na najbliži vidikovac da odglume 3. prizor iz 4. čina monodrame "Kako je prepelica skočila s vidikovca".

Restoran

Američko istraživanje pokazalo

Istraživanje: Gdje sjede mršavi ljudi u restoranima?

Istraživanje je pokazalo da različiti faktori odlučuju o tome gdje će sjediti osobe koje se hrane zdravije, a gdje osobe koje preferiraju brzu hranu.

Kroštula interijer

Domaća hrana u centru Zagreba

Kroštula – zalogajnica za one koji znaju uživati u životu

Slastice, kolači, muesliji, zdravi doručak, prirodne namirnice, torte, drniški pršut, domaći kruh, bezglutenski obroci i domaći kruh tek su dio Kroštuline ponude. Svakog dana niču nove ideje kako što bolje upotpuniti ponudu pa su tako u planu i hladne salate i smoothieji.

Voće-razno

Najvažniji obrok

Započnite dan zdravim doručkom

Ne izbjegavajte doručak jer će vam dati potrebnu energiju i poboljšati raspoloženje. Budući da je najvažniji obrok u danu, neka obiluje zdravim namirnicama.

Putovanje

Buđenje mozga

Prijeđite iz pasivnog stanja u aktivno u nekoliko jednostavnih koraka

Svi volimo lijene dane, no kada u lijenosti počnemo pretjerivati, pretvorimo se u mačke koje cijeli dan leže na suncu i ne rade ništa, a onda se čudimo zakržljalosti. Stoga otkrivamo jednostavne načine kako voditi zdrav i aktivan život, kojim ćete biti zadovoljni.