Liječenje mamurluka

Što jesti prije i nakon burne noći?

Čaše piva

Ako ste svjesni da ponekad nemate granice u ispijanju alkohola, donosimo vam savjete što jesti prije i nakon izlaska kako biste izbjegli mamurluk i cjelodnevno ležanje u krevetu.

Nije vam se jednom dogodilo da ste otišli na samo jednu kavu i završili u kafiću ili noćnom klubu na šestoj pivi. Jutarnji mamurluk ili čak bolest koja nastupi nakon toga, mogu se spriječiti, samo je bitno da prije i nakon ispijanja veće količine alkohola konzumirate pravu hranu.

Prije nego krenete u ludi noćni izlazak, a ako ne želite u 6 ujutro zaspati na šanku ili doći doma tako da vas prijatelji nose, bilo bi dobro da probate sa sljedećom vrstom hrane:

1. Prirodne masti - hrana poput avokada ili lososa koja je laganija od hrane koja sadrži beskorisne masnoće poput brze hrane.

2. Proteini - pravilo je da se uvijek pije na pun želudac, a proteini su upravo ono što će vam dati dojam sitosti.

3. Škrob - smeđa riža ili batat su namirnice koje će vam održati razinu šećera u krvi, a ujedno vam dati i mnogo energije da cijelu noć izdržite na nogama.

4. Voda - tajna izbjegavanja mamurluka je upravo u pijenju dovoljne količine vode, jer je poznato da alkohol uzrokuje dehidraciju organizma.

Ukoliko ipak malo pretjerate u alkoholu, pa nastupi mamurluk, postoji nekoliko načina kako ga se riješiti:

1. Salata - vjerojatno će vam ujutro prvo na pamet pasti hrana poput pizze, ali bolje je posegnuti za salatom koja će vam dati prijeko potrebne vitamine.

2. Meso - pri tome ne mislimo na masne pljeskavice, nego na, primjerice, piletinu ili ribu, jer će vas zasititi, a neće vam sjesti na želudac.

3. Jaja - upravo ona najbolje liječe mamurluk, jer osim što oporavljaju jetru, izbacuju toksine koje ste alkoholom unijeli u organizam.

4. Voda - koliko je dobra prije, toliko je preporučljiva i nakon puno alkohola, s istim razlogom - da se izbjegne dehidracija.

Zapamtite da nije pametno jesti prije spavanja, bolje popijte čašu vode sa šumećom tabletom multivitamina. Ujutro ćete se svakako osjećati bolje.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Kako se riješiti ljutnje

Kontrola emocija

Sedam zdravih načina za nošenje s ljutnjom

Donosimo vam zdrave metode pomoću kojih možete smanjiti ljutnju te reagirati racionalnije i razboritije u stresnim situacijama.

zdrava hrana

Zamrzavanje namirnica

Brzi i zdravi načini pripreme i čuvanja hrane

Neovisno o tome studirate li ili radite, uvijek možete pojesti zdravi obrok. Zato saznajte koje sve namirnice i jela možete zamrznuti i olakšajte si život.

Djevojka na plaži

Mitovi o sunčanju

Korisni savjeti za pravilnu zaštitu od sunca

Iako volite izležavanje na suncu i dobivanje tamnijeg tena, pripazite, svatko je ugrožen ako redovito ne upotrebljava kreme sa zaštitnim faktorom. No, čak se i za njihovu upotrebu vežu mitovi u koje ne trebate vjerovati.

Zdravi doručak

Najvažniji obrok u danu

Brz i zdrav doručak za svaki dan u tjednu

Mnogi su rekli i dokazali da je doručak najbitniji obrok u danu. Mnogi kažu da se po jutru dan poznaje. Mi kažemo da se po doručku dan poznaje. Uz ove recepte, to će postati i vaša omiljena uzrečica.

Lektirni alkoholičari - naslovna

Lektirni alkoholičari

10 najvećih književnika koji su inspiraciju tražili na dnu čašice

Matoš je tvrdio da „talenti niču u krajevima bogatima vinovom lozom", a da je bio u pravu, pokušat ćemo vam dokazati popisom deset najvećih književnika-alkoholičara. Zavirite s nama u njihove čašice i saznajte kakav je utjecaj alkohol imao na stvaranje nekolicine najvećih književnih imena.