Liječenje mamurluka

Što jesti prije i nakon burne noći?

Čaše piva

Ako ste svjesni da ponekad nemate granice u ispijanju alkohola, donosimo vam savjete što jesti prije i nakon izlaska kako biste izbjegli mamurluk i cjelodnevno ležanje u krevetu.

Nije vam se jednom dogodilo da ste otišli na samo jednu kavu i završili u kafiću ili noćnom klubu na šestoj pivi. Jutarnji mamurluk ili čak bolest koja nastupi nakon toga, mogu se spriječiti, samo je bitno da prije i nakon ispijanja veće količine alkohola konzumirate pravu hranu.

Prije nego krenete u ludi noćni izlazak, a ako ne želite u 6 ujutro zaspati na šanku ili doći doma tako da vas prijatelji nose, bilo bi dobro da probate sa sljedećom vrstom hrane:

1. Prirodne masti - hrana poput avokada ili lososa koja je laganija od hrane koja sadrži beskorisne masnoće poput brze hrane.

2. Proteini - pravilo je da se uvijek pije na pun želudac, a proteini su upravo ono što će vam dati dojam sitosti.

3. Škrob - smeđa riža ili batat su namirnice koje će vam održati razinu šećera u krvi, a ujedno vam dati i mnogo energije da cijelu noć izdržite na nogama.

4. Voda - tajna izbjegavanja mamurluka je upravo u pijenju dovoljne količine vode, jer je poznato da alkohol uzrokuje dehidraciju organizma.

Ukoliko ipak malo pretjerate u alkoholu, pa nastupi mamurluk, postoji nekoliko načina kako ga se riješiti:

1. Salata - vjerojatno će vam ujutro prvo na pamet pasti hrana poput pizze, ali bolje je posegnuti za salatom koja će vam dati prijeko potrebne vitamine.

2. Meso - pri tome ne mislimo na masne pljeskavice, nego na, primjerice, piletinu ili ribu, jer će vas zasititi, a neće vam sjesti na želudac.

3. Jaja - upravo ona najbolje liječe mamurluk, jer osim što oporavljaju jetru, izbacuju toksine koje ste alkoholom unijeli u organizam.

4. Voda - koliko je dobra prije, toliko je preporučljiva i nakon puno alkohola, s istim razlogom - da se izbjegne dehidracija.

Zapamtite da nije pametno jesti prije spavanja, bolje popijte čašu vode sa šumećom tabletom multivitamina. Ujutro ćete se svakako osjećati bolje.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Naslovna 2

Savjeti za optimizam

Deset koraka do pozitivnog raspoloženja

Jesenji blues se prikrao i ranije nego što smo očekivali. Donosimo deset koraka kako postati i ostati sretan.

Slikanje - selfie (fail)

Say: „Cheese!“

Kako izgledati bolje na fotkama?

Vrijeme je kada se sve mora objaviti na društvenoj mreži. Niste pobornik slikanja ili jednostavno ne izgledate dobro na njima? Ne brinite! Kako biste izbjegli da na slikama koje je netko drugi uslikao ispadnete kao strašilo, najbitnija je poza. Iz ovog razloga donosimo super lagane trikove za vašu pozu koja će (na slikama) izraziti vaše divne strane na najljepši mogući način.

Hrana za učenje

Pet jednostavnih načina

Poboljšajte učenje i pamćenje uz jednostavne trikove

Kako biste na vrijeme bili spremni za ljetne rokove i sve njihove izazove, donosimo vam pet laganih načina kojima možete olakšati učenje i poboljšati pamćenje.

more, pogled i hrid

5 do 12

Kako uhvatiti sezonski posao kad je sezona već počela

Ako ste se već pozdravili s ljetnim rokovima, nemojte i s ljetnom zaradom. Još nije kasno pronaći dobar sezonski posao, malo je teže, ali daleko od neizvedivog. Za razliku od, na primjer, ispita.

Pijani student

Znanstveno istraživanje

Nemojte pijani ići na spavanje

Ne preporučuje se konzumiranje alkohola u velikim količinama, pogotovo ne prije spavanja jer narušava kvalitetu sna. Saznajte što se događa s vašim tijelom ako pijani odete spavati.