Nova dimenzija zabave

Playground - novi studentski brend

Naslovna

Želiš raditi u marketingu, promocije ili turističkoj animaciji? Ili samo želiš putovati za male pare? Upoznaj se s novim brendom koji podilazi mladima i studentima!

Iako je Playground već neko vrijeme prisutan na hrvatskoj i studentskoj sceni, službeno je predstavljen prije nekoliko dana na novinarskoj presici. Iza sebe ima uspješnu organizaciju pool partyja sa čak 10 DJ-eva, među kojima i Freemasons i Gramophonedzie, a na presici su najavljena nova zbivanja – i to sve prilagođeno studentskom džepu.

Što je Playground?

Playground je novi turistički brand za studente, mlade i sve koji se tako osjećaju, a koji će se razvijati pod krilaticom: Nova dimenzija zabave/New dimension of fun jer uz ponudu za mlade u Hrvatskoj već razvija planove za predstavljanje Hrvatske kao top destinacije mladih u inozemstvu. Playground na svakom putovanju osigurava prisustvovanje najboljim tulumima, najboljim party mjestima, koncertima i festivalima bez obzira na destinaciju.

Projekt je zaživio prošle godine unutar turističke agencije Via-tours, a idejni začetnik brenda je Zvonimir Androić, koji je na presici najavio čak pet novih velikih evenata u koje se organizacijski tim bacio, a među njima i Highsky festival – najveći party elektroničke glazbe u Zagrebu, kao i DJ contest u suradnji s Akademijom glazbene produkcije.

''Mladi čine sve veći postotak ukupnog broja svjetskih putnika. Prije svakog putovanja, više no ikad, informiraju se o svakoj destinaciji. Sukladno tome spremni su na nove izazove, a mi smo tu da im to i osiguramo'', rekao je Zvonimir Androić na presici.

Playground je već uspio ostvariti neke dogovore, pa je tako postao i ekskluzivni partner u Hrvatskoj za Exit festival u Srbiji i Snowbombing festival u Austriji.

Putovanje Beograd
 

Business i humanitarni karakter

Uz zabavne i mlade vodiče, na putovanjima će sve putnike zabavljati i hrvatski stand-up komičar Marko Petar Orešković.

Kako bi što vise ljudi čulo za novi brand koji su pokrenuli, Playground ekipa traži i zapošljava studente koji bi se okušali u poslovima marketinga, promocije i turističke animacije. Putuj, a umjesto da trošiš - zaradi! Ukoliko ste zainteresirani, prijaviti se možete na telefonski broj 098 905 6526.

Da bi se Playground po nečemu i razlikovao, osim po pristupačnim cijenama, osmišljeno je i stvaranje zaklade za studente nižeg socio-ekonomskog stanja. Tako će se od mjesečnih i godišnjih evenata izdvajati novci koji bi pomogli studentima, a iznosi tih stipendija kretat će se između 5 i 20 tisuća kuna!

Playground već ima isplanirane neke događaje. Na pregled nudimo nekoliko njih, a sve ostale informacije saznajte na službenoj stranici Playgrounda.

- 28.2. – 2.3. 2014.: Party izlet Beograd, koncert S.A.R.S-a

- 7. 3. – 9. 3. 2014.: Party izlet Budimpešta sa velikim Playground pool partyjem

- 7. – 13. 4. 2014.: Austria Snow Bombing Festival - najveći svjetski festival zatvaranja ski sezone (Playground eksluzivni partner festivala)

- 18.-21.4.. Trancefusion, Prag (Playground eksluzivni partner festivala)

- 2. – 4. 5. 2014.: Prvomajski Playground festival Banja Luka – paintball, rafting i adrelinski sportovi i veliki Playground after raft party 

- 10. – 17.7. 2014.:  Exit Festival (Playground ekskluzivni partner festivala)

- 23. 8. 2014.: Highsky festival - najveći Electro Dance Music event u Zagrebu i okolici ove godine

Komentari na članak

Vezani članci

Besplatni programi

7 programa koju vam mogu biti korisni

Besplatni programi koji vam mogu olakšati život

Teško da postoji čovjek koji ima vlastito računalo, a da ne zna za programe kao što su VLC Media Player, Google Chrome, Windows Media Player, Adobe Reader itd. No, za one koje žele znati više, donosimo nekoliko programa koje bi ste mogli pronaći korisnima, ali za koje možda niste čuli. 

Aplikacije, studenti

One će vam (donekle) pomoći preživjeti novu akademsku godinu

Najbolje aplikacije za studentski život

Nova akademska godina je iza ugla, a mi vam donosimo aplikacije za vaš Android ili iPhone koje će vam olakšati učenje, praćenje financija, ali i (barem pokušati) održati društveni život. 

Park Orsula Dubrovnik

Međunarodni serijal događaja elektroničke glazbe

"Lost in a moment" u Dubrovniku

Ne propustite "Lost in a Moment" koji se ove godine održava u Drubrovniku. Osnovna ideja događaja posebno su birane jedinstvene lokacije na otvorenom i dnevni termin održavanja, a nakon velikih svjetskih metropola red je došao i na domaću publiku.

google_music

Googleova poslastica za ljubitelje glazbe

Music Timeline – vizualizacija popularnosti glazbenih žanrova kroz desetljeća

Pomoću Music Timelinea može se pratiti popularnost određenih izvođača i glazbenih žanrova tijekom desetljeća, kao i preslušati odabrane naslove koristeći usluge Google Play Music.

Gluma

Studentski.hr traži glumce za snimanje promo spotova

SAZNAJ KOLIKO TE KAMERE VOLE

Studentski.hr traži dobrovoljne glumice i glumce, amatere i amaterke i sve one koji se dobro osjećaju u ulozi studenta u velikom Zagrebu. Prijave su otvorene do 15. prosinca u ponoć, stoga požurite.