Nova dimenzija zabave

Playground - novi studentski brend

Naslovna

Želiš raditi u marketingu, promocije ili turističkoj animaciji? Ili samo želiš putovati za male pare? Upoznaj se s novim brendom koji podilazi mladima i studentima!

Iako je Playground već neko vrijeme prisutan na hrvatskoj i studentskoj sceni, službeno je predstavljen prije nekoliko dana na novinarskoj presici. Iza sebe ima uspješnu organizaciju pool partyja sa čak 10 DJ-eva, među kojima i Freemasons i Gramophonedzie, a na presici su najavljena nova zbivanja – i to sve prilagođeno studentskom džepu.

Što je Playground?

Playground je novi turistički brand za studente, mlade i sve koji se tako osjećaju, a koji će se razvijati pod krilaticom: Nova dimenzija zabave/New dimension of fun jer uz ponudu za mlade u Hrvatskoj već razvija planove za predstavljanje Hrvatske kao top destinacije mladih u inozemstvu. Playground na svakom putovanju osigurava prisustvovanje najboljim tulumima, najboljim party mjestima, koncertima i festivalima bez obzira na destinaciju.

Projekt je zaživio prošle godine unutar turističke agencije Via-tours, a idejni začetnik brenda je Zvonimir Androić, koji je na presici najavio čak pet novih velikih evenata u koje se organizacijski tim bacio, a među njima i Highsky festival – najveći party elektroničke glazbe u Zagrebu, kao i DJ contest u suradnji s Akademijom glazbene produkcije.

''Mladi čine sve veći postotak ukupnog broja svjetskih putnika. Prije svakog putovanja, više no ikad, informiraju se o svakoj destinaciji. Sukladno tome spremni su na nove izazove, a mi smo tu da im to i osiguramo'', rekao je Zvonimir Androić na presici.

Playground je već uspio ostvariti neke dogovore, pa je tako postao i ekskluzivni partner u Hrvatskoj za Exit festival u Srbiji i Snowbombing festival u Austriji.

Putovanje Beograd
 

Business i humanitarni karakter

Uz zabavne i mlade vodiče, na putovanjima će sve putnike zabavljati i hrvatski stand-up komičar Marko Petar Orešković.

Kako bi što vise ljudi čulo za novi brand koji su pokrenuli, Playground ekipa traži i zapošljava studente koji bi se okušali u poslovima marketinga, promocije i turističke animacije. Putuj, a umjesto da trošiš - zaradi! Ukoliko ste zainteresirani, prijaviti se možete na telefonski broj 098 905 6526.

Da bi se Playground po nečemu i razlikovao, osim po pristupačnim cijenama, osmišljeno je i stvaranje zaklade za studente nižeg socio-ekonomskog stanja. Tako će se od mjesečnih i godišnjih evenata izdvajati novci koji bi pomogli studentima, a iznosi tih stipendija kretat će se između 5 i 20 tisuća kuna!

Playground već ima isplanirane neke događaje. Na pregled nudimo nekoliko njih, a sve ostale informacije saznajte na službenoj stranici Playgrounda.

- 28.2. – 2.3. 2014.: Party izlet Beograd, koncert S.A.R.S-a

- 7. 3. – 9. 3. 2014.: Party izlet Budimpešta sa velikim Playground pool partyjem

- 7. – 13. 4. 2014.: Austria Snow Bombing Festival - najveći svjetski festival zatvaranja ski sezone (Playground eksluzivni partner festivala)

- 18.-21.4.. Trancefusion, Prag (Playground eksluzivni partner festivala)

- 2. – 4. 5. 2014.: Prvomajski Playground festival Banja Luka – paintball, rafting i adrelinski sportovi i veliki Playground after raft party 

- 10. – 17.7. 2014.:  Exit Festival (Playground ekskluzivni partner festivala)

- 23. 8. 2014.: Highsky festival - najveći Electro Dance Music event u Zagrebu i okolici ove godine

Komentari na članak

Vezani članci

Kakav svinjac

Intervju: Tamara Komljenović

Zlo krme dominira regionalnom zajednicom!

Jeste li čuli za Zlo krme? Niste? Grijeh! Nadamo se da vam se krme neće osvetiti zbog toga, a iz tih razloga vam predstavljamo jedan od najzanimljivijih regionalnih brendova ikada, koji kao glavni lik ima slatku malu ružičastu svinju koja će vam u lice iskreno sasuti sve što joj je na pameti.

Igor Medić na Smart Caffeu

Smart Caffe

Igor Medić otkriva male tajne marketinške profesije

Novi Smart Caffe održat će se 11. svibnja u caffe baru Peppermint. Svoj poslovni put posjetiteljima će predstaviti uspješni osječki stručnjak.

Angkor Wat

Ljepota koja ima rok trajanja

7 mjesta koja turizam uništava

Bilo da su prirodna čuda ili ih je stvorio čovjek, ova mjesta svake godine posjeti nekoliko stotina tisuća turista kako bi uživali u njihovim ljepotama. Nažalost, upravo to je uzrok promjenama i propadanju tih rajeva na zemlji.

Repka

Slobodan ulaz studentima

Na Velesajmu će se održati prvi kongres sportskog turizma u Hrvatskoj

U dva dana intenzivnog i radnog programa, predavanja će održati renomirani predavači i panelisti - znanstvenici, sportaši, sportski stručnjaci, predstavnici medija, turistički djelatnici i organizatori sportskih manifestacija.

Putovanja

Ono što ste dosad znali bilo je krivo!

Dosta je stereotipa: stvari koje trebate napraviti na putovanjima!

Ne morate uvijek biti tako oprezni.