Tržišno komuniciranje

Najbolje agencije odnose BalCanneskog lava s Weekend Media Festivala

BalCannes

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju. U sklopu događaja nagradit će se najbolje agencije tržišnog komuniciranja.

Sve agencije za tržišno komuniciranje iz regije pozvane su do 1. rujna 2017. prijaviti svoje projekte na BalCannes koji će se i ove godine održati u sklopu desetog izdanja Weekend Media Festivala. Ove godine najboljih 25 projekata regije odabire najveći žiri do sada, koji čini čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku. Budući da se i na tržištu sinergijom klijenata, agencija i medija postižu najbolji rezultati, povjerenstvo kojem će se po prvi put pridružiti predstavnici agencija, ponudit će najkvalitetniju selekciju projekata do sada.

Najbolje agencije sa sobom će kući ponijeti posebnu nagradu – BalCanneskog lava, a dodijelit će se njih sedam. Uz glavne nagrade za najbolju agenciju i projekt BalCannesa te posebnih nagrada žirija agencija, oglašivača i medija, nagrađivat će se najbolji projekt za regionalno tržište i najbolji projekt za inozemno tržište.

I ove godine BalCannes nastavlja sa svojim jedinstvenim konceptom. Tako će pregled najboljih 25 projekata regije, kao i svi prijavljeni radovi, tijekom cijele godine biti dostupni na BalCannes Yellow Pages stranicama. U organizaciji HURA-e (Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festivala, šesto izdanje ove revije najboljih regionalnih agencija za tržišno komuniciranje, ponovno će se održati u Rovinju kao dio trodnevnog festivala koji ove godine slavi svoj deseti rođendan. Prijave su otvorene zainteresirane agencije i provode se isključivo online.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partije i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.

Komentari na članak

Vezani članci

Dio volontera EFOS-a, FOTO: Krešimir Strahonja

Volonterski centar Osijek

EFOS dobio nagradu za doprinos razvoju volontiranja u obrazovanju

Volonteri Ekonomskog fakulteta ističu kako su volontiranje prepoznali kao vlastitu društveno odgovornu ulogu kroz koju mogu razvijati praktične sposobnosti i vještine za vrijeme studiranja te se osnaživati za nove prilike za zapošljavanje.

Nagrada Zlatni Indeks

eSTUDENTov projekt

Zlatni indeks u potrazi za studentskim Povjerenstvom

Dobitnike nagrade Zlatni indeks odabire Povjerenstvo kojega čine studenti predstavnici studentskih udruga i zborova.

Sveučilišna knjižnica u Splitu

Ohrabrivanje studenata

Nagradno putovanje za sudionike projekta "Od studenta do poduzetnika"

Aktivne sudionike dvaju dana održavanja projekta "Od studenta do poduzetnika" očekuje nagradno vikend putovanje u Osijek, u sklopu posjeta Osječkom software cityju.

Zlatni indeks

Studenti nagrađuju poduzeća

Otvoren natječaj za studentsku nagradu Zlatni indeks

Zlatni indeks je prilika da poduzeća pokažu svoje društveno odgovorno poslovanje široj javnosti, promoviraju svoj rad kroz medije, izgrade pozitivan imidž i privuku kvalitetne studente u svoja poduzeća.

Zgrada novoga studentskog paviljona

Pogledajte kako će izgledati novi paviljon

FOTO: Odabrano idejno rješenje za izgled novog studentskog paviljona u osječkom Kampusu

Novi studentski paviljon donijet će jefitiniji smještaj za oko 790 studenata osječkog Sveučilišta, a njegovo financiranje najvećim će dijelom biti pokriveno iz fondova EU-a.