Tržišno komuniciranje

Najbolje agencije odnose BalCanneskog lava s Weekend Media Festivala

BalCannes

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju. U sklopu događaja nagradit će se najbolje agencije tržišnog komuniciranja.

Sve agencije za tržišno komuniciranje iz regije pozvane su do 1. rujna 2017. prijaviti svoje projekte na BalCannes koji će se i ove godine održati u sklopu desetog izdanja Weekend Media Festivala. Ove godine najboljih 25 projekata regije odabire najveći žiri do sada, koji čini čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku. Budući da se i na tržištu sinergijom klijenata, agencija i medija postižu najbolji rezultati, povjerenstvo kojem će se po prvi put pridružiti predstavnici agencija, ponudit će najkvalitetniju selekciju projekata do sada.

Najbolje agencije sa sobom će kući ponijeti posebnu nagradu – BalCanneskog lava, a dodijelit će se njih sedam. Uz glavne nagrade za najbolju agenciju i projekt BalCannesa te posebnih nagrada žirija agencija, oglašivača i medija, nagrađivat će se najbolji projekt za regionalno tržište i najbolji projekt za inozemno tržište.

I ove godine BalCannes nastavlja sa svojim jedinstvenim konceptom. Tako će pregled najboljih 25 projekata regije, kao i svi prijavljeni radovi, tijekom cijele godine biti dostupni na BalCannes Yellow Pages stranicama. U organizaciji HURA-e (Hrvatskog udruženja društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festivala, šesto izdanje ove revije najboljih regionalnih agencija za tržišno komuniciranje, ponovno će se održati u Rovinju kao dio trodnevnog festivala koji ove godine slavi svoj deseti rođendan. Prijave su otvorene zainteresirane agencije i provode se isključivo online.

Deseti Weekend Media Festival ove se godine održava od 21. do 24. rujna u prostorima stare Tvornice duhana u Rovinju, pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Weekend nije rezerviran samo za predavanja i diskusije, već je i mjesto za partije i networking koji će ove godine biti podignuti na novu razinu. Pomno osmišljen glazbeni program oduvijek je bio jedan od najjačih aduta festivala, a ove godine će biti i iznenađenja prilagođenih velikom jubileju.

Komentari na članak

Vezani članci

SNASK Dani komunikacija

Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

KOza Finale

Kviz općeg znanja ulazi u završnicu

Finale svih finala KOZe pobjednike upisuje u kvizaške anale

– Sve vas pozivamo da nam se pridružite na najvećem kvizu ove godine. Pripremili smo vam stvarno jako puno iznenađenja i poklončića koje će naš voditelj Goran Vugrinec Goc dijeliti šakom i kapom. Dovoljno je reći da će dobar dio dvorane kući otići barem malo bogatiji nego što je bio pri dolasku. – kažu organizatori.

Robert De Niro

Na današnji dan

Rođen legendarni glumac Robert De Niro

Na današnji je dan 1943. godine rođen jedan od najvećih glumaca u filmskoj povijesti – Robert De Niro.

Zlatni indeks 2016

Nagrada Zlatni Indeks

Studenti nagrađuju poduzeća koja su podigla studentski standard

Nagradu Zlatni indeks dodjeljuju studenti, a odluku o dobitnicima nagrade donosi Povjerenstvo kojeg čine predstavnici studentskih udruga i zborova sa sveučilišta u Hrvatskoj.  Studenti će nagraditi velika, srednja i mala poduzeća koja posluju u Hrvatskoj i na taj način im pokazati zahvalnost za njihovo aktivno sudjelovanje u studentskom usavršavanju, a druge potaknuti da se više potrude u budućnosti.

Weekend Media Festival 2017.

Usluge kompanije Turo

Tijekom Weekend Media Festivala Turo nudi svoje usluge dijeljenja automobila

– Veselimo se što ćemo sudionicima festivala moći predstaviti barem dio onoga što čini Turo posebnim i za vlasnike automobile i za putnike. – rekao je Matheus Riolfi.