LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Riješite sukobe s kolegama

Kako se ponašati prema ljudima koje ne podnosite?

Tijekom života susrećemo se s ljudima koji nas iritiraju. Donosimo vam osam načina kako si olakšati takve situacije i spriječiti moguće sukobe.

Tijekom života susrećemo se s ljudima koji nas iritiraju. Donosimo vam osam načina kako si olakšati takve situacije i spriječiti moguće sukobe.

Već tijekom studiranja, ali i kasnije na poslu, suočavate se s ljudima koje ne podnosite i koji vas iz nekog razloga iritiraju. To nije olakotna okolnost, posebice ako ste baš Vi na čelu tima u kojem se ta osoba nalazi. Donosimo vam neke od načina kako si olakšati situaciju

1. Prihvatite da ne morate biti prijatelj svima 

Postoji granica između privatnog i poslovnog života i gotovo je uvijek dobro poštovati tu granicu. Istraživanja pokazuju da je u većini slučajeva bolje da vašeg zaposlenika volite premalo, nego previše. 

2. Otkrijte što vam smeta kod ljudi 

Živcira li vas način njihove komunikacije? Jesu li previše agresivni? Možda nisu dovoljno agresivni? Jednom kad shvatite što vas živcira kod njih moći ćete se nositi s njihovim karakterom. Bitno je shvatiti da se ljudi ne mogu mijenjati, ali ako je to potrebno, možete se prilagoditi svakoj osobnosti. 

3. Budite pozitivni prema njima 

Zaposlenici žele da ih šef voli. Pokušajte zadržati pozitivan odnos sa zaposlenicima, čak i s onima koji vas najviše iritiraju. To će pomoći da se fokusirate na zadatke, ali i da spriječite daljnje sukobe. 

4. Usredotočite se na to kako oni doprinose vašem timu 

Jasno im dajte do znanja da njihove iritantne navike katkad mogu odmoći timu te ih upozorite na to. S druge strane, pohvalite neki segment njihovog rada kojim doprinose timu. 

5. Ne dopustite da vama vladaju emocije

Ne smijete dopustiti da njihove dosadne navike, koje iritiraju vas, utječu na to kako ocjenjujete rad istih. Morate zadržati osobnost. 

6. Budite "ispred njih" 

Ako vaš zaposlenik ima drzak stav te odbija izvršiti neki zadatak, ukažite mu kako to neće unazaditi vas, već tim u kojem oboje radite. 

7. Blisko surađujte s njima

Istraživanja pokazuju da rad na nekom težem zadatku može ojačati vezu među ljudima. Dopustite osobi koja vas iritira da surađuje s vama. Možda nećete postati najbolji prijatelji, ali ćete barem malo poboljšati odnos. 

8. Promatrajte kakve odnose ta osoba ima s drugim ljudima u uredu 

Promatrajte kakve odnose drugi ljudi iz ureda imaju s tom osobom. Možda ćete shvatiti da je problem, zapravo, u vašoj komunikaciji. Na taj način ćete se moći prilagoditi. 

FOTO: FLICKR