LOGIN
REGISTRACIJA
Zaboravili ste lozinku?
Otvorenje u Galeriji SKC

Izložba vizualnih identiteta proteklih glazbenih događaja besplatno na Impulse festivalu!

– Budući da se inače bavimo dizajnom vizualnih identiteta, znaka i logotipa, tu smo metodologiju prenijeli i na koncertne plakate kako bismo s minimalnom količinom vizualnog sadržaja postigli maksimalni dojam i pritom stvorili vizualni sustav primjenjiv za različite kanale promocije. – poručuju dizajneri iz studija Radnja.

– Budući da se inače bavimo dizajnom vizualnih identiteta, znaka i logotipa, tu smo metodologiju prenijeli i na koncertne plakate kako bismo s minimalnom količinom vizualnog sadržaja postigli maksimalni dojam i pritom stvorili vizualni sustav primjenjiv za različite kanale promocije. – poručuju dizajneri iz studija Radnja.

U sklopu Impulse festivala u Galeriji SKC 10. travnja u 19 sati otvorit će se izložba Gledanje muzike. Ona će prvi put cjelovito predstaviti radove u području grafičkog dizajna, usko vezane uz koncertni program Distune Promotiona – nezavisne riječke booking i promo organizacije. Autori su radova dizajneri Antonio Karača i Petra Vrdoljak koji zajedno djeluju kao studio Radnja. 

Osnovna je krilatica Radnje Design solutions for growing business, što ukratko opisuje svrhu njihova rada – korištenje dizajna za poboljšanje poslovanja i uspostavljanje prepoznatljivosti na ciljanom tržištu, u ovom slučaju glazbene industrije. Gledanje muzike termin je koji su osmislili kako bi sa što manje riječi opisali nit vodilju, prisutnu iza svakog plakata za pojedini event:

– U dizajnu koncertnih plakata važno nam je predstaviti bend i muziku na primjeren način te vizualno prenijeti atmosferu benda, kako bismo pozvali publiku da prisustvuje koncertu – pogleda i posluša muziku.

Aktivna suradnja s Distuneom na popularizaciji koncerata kao oblika zabave iziskivala je vizualni odmak od standardnog koncertnog plakata s fotografijom i tekstom, zbog čega su u radu odabrali formu znaka kao osnovni vizualni element.  

– Budući da se inače bavimo dizajnom vizualnih identiteta, znaka i logotipa, tu smo metodologiju prenijeli i na koncertne plakate kako bismo s minimalnom količinom vizualnog sadržaja postigli maksimalni dojam i pritom stvorili vizualni sustav primjenjiv za različite kanale promocije. Svaki vizual postaje samostalni entitet koji živi prije, za vrijeme, ali i nakon eventa te podsjeća na dobru muziku, opuštenu atmosferu, ugodno druženje i zabavu. – poručuju. 

Izložba prikazuje vizualne identitete proteklih glazbenih događaja kroz koncertne plakate, ali pruža uvid i u nove smjerove popularizacije glazbe suradnjom Distunea i Radnje. Može se pogledati od 10. do 13. travnja u Galeriji SKC, a ulaz je slobodan svim posjetiteljima.

Šesto izdanje klupskog riječkog Impulse festivala traje od 4. do 13. travnja 2019. Organiziraju ga Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a sufinanciraju Ministarstvo kulture Republike Hrvatske, Grad Rijeka – Odjel za kulturu, Sveučilište u Rijeci, Zaklada Kultura nova i HDS-ZAMP. 

FOTO: IMPULSE FESTIVAL