Intervju: Siniša Panjević

Cropartyjanka.com

Cropartyjanka.com

Što je Cropartyjanka.com, kako je krenula te što danas predstavlja pročitajte u intervjuu s pokretačem projekta Sinišom Panjevićem

1. Recite nam kako je i kada počeo projekt „Cropartyjanka.com“?

Projekt Cropartyjanka pokrenut je početkom 2009., točnije 15.3. kao Facebook grupa gdje smo u relativno kratkom vremenu od svega mjesec dana sakupili tada dozvoljenih i optimalnih 5000 korisnika za rad i slanje tjednih obavijesti u inboks gdje se najbolje provesti za vikend u Zagrebu. Kako je već tada Facebook uvodio zabrane i ograničenja, shvatio sam da nam je grupa postala premala te smo kreirali fan stranicu koja i danas postoji. U ljeto 2010. ozbiljno sam počeo razmišljati o širenju, stvaranju svoga medija da ne ovisim ni o kome, web stranici, tj. portalu Cropartyjanka.com.

2. Što se promijenilo u ovih nekoliko godina?

Svake godine u Zagrebu otvori se dvadesetak novih klubova, desetak starih se preuredi i promijeni ime, i zbog toga se promijenilo jako puno toga.
2012. plasirali smo na tržište potpuno novi i moderniji web, prilagođeniji potrebama mladih, koji je odlično prihvaćen. Znali smo za postignuti uspjeh jer nam se broj mjesečnih posjeta povećao za čak 70%.

3. Jeste li pratili sve klubove ili ste pravili neke razlike po kapacitetu, kvaliteti programa?

Pratili smo klubove na području cijele Hrvatske s kojima smo dogovorali partnerstvo ili posao bez obzira na njihov kapacitet i vrstu glazbe.

4. Po tvom mišljenju, plaćaju li klubovi ljude koji im rade programe dovoljno? Misliš li da je ispravno da DJ-i „rade program“?

Po mom mišljenju, ima klubova koji svoje promotore i PR managere plaćaju jako slabo s obzirom na njihov rezultat, trud i želju za radom koji je iz godine u godinu sve teži. Postoje oni koji im previše daju čime ih razmaze što rezultira prestankom rada za klub.
Podržavam DJ-e u izradi programa. Osobno poznajem njih nekoliko koji su stvorili i do danas održali projekte i brendirali ih do samoga vrha, najviše stepenice.

5. Je li kriza utjecala na oglašavanje na Cropartyjanki.com?

Naprotiv, od ulaska na tržište u najgore vrijeme 2010. kada se već osjećala kriza, uspješno smo poslovali i svake godine bilježimo rast koji je poslovna tajna.


6. Kakva iskustva imaš s vlasnicima klubova? Shvaćaju li pojam „marketing“?

Nemaju sluha, ne doživljavaju nas i ne cijene ogromne baze korisnika koje smo godinama sakupljali. Postepeno svi žele to promijeniti i vrlo je teško kada nekoga godinama navikneš da mu sve daješ besplatno. Nitko ne shvaća koliki su troškovi, uloženo vrijeme, napori, trud, rad ljudi na tim projektima. Mi to ne radimo iz hobija i u slobodno vrijeme, to je naš posao.

7. S kim imaš suradnju od početka Cropartyjanke?

Klub Hemingway na Tuškancu. Nažalost, drugi stalni ne postoje jer mijenjaju imena.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Premijera novog singla 'Tremor' grupe TBF

Jutarnji Show Antene Zagreb

Premijera novog singla 'Tremor' grupe TBF

Budite uz jutarnji program Antene Zagreb u četvrtak 22.10. i poslušajte novi singl TBF-a!

Park Orsula Dubrovnik

Međunarodni serijal događaja elektroničke glazbe

"Lost in a moment" u Dubrovniku

Ne propustite "Lost in a Moment" koji se ove godine održava u Drubrovniku. Osnovna ideja događaja posebno su birane jedinstvene lokacije na otvorenom i dnevni termin održavanja, a nakon velikih svjetskih metropola red je došao i na domaću publiku.

Parental advisory

Novi izazov poharao internet

FOTO: Underboob Pen Challenge poharao internet

Trend je započeo u Kini, ali se brzinom munje proširio društvenim mrežama i postao globalni hit. 

Studentski izlet u Milano

Studentski Zbor Ekonomskog Fakulteta vodi na

Studentski izlet u Milano

Prijave za putovanje će biti otvorene 16. ožujka u 21 sat. 

Gluma

Studentski.hr traži glumce za snimanje promo spotova

SAZNAJ KOLIKO TE KAMERE VOLE

Studentski.hr traži dobrovoljne glumice i glumce, amatere i amaterke i sve one koji se dobro osjećaju u ulozi studenta u velikom Zagrebu. Prijave su otvorene do 15. prosinca u ponoć, stoga požurite.