Intervju: Siniša Panjević

Cropartyjanka.com

Cropartyjanka.com

Što je Cropartyjanka.com, kako je krenula te što danas predstavlja pročitajte u intervjuu s pokretačem projekta Sinišom Panjevićem

1. Recite nam kako je i kada počeo projekt „Cropartyjanka.com“?

Projekt Cropartyjanka pokrenut je početkom 2009., točnije 15.3. kao Facebook grupa gdje smo u relativno kratkom vremenu od svega mjesec dana sakupili tada dozvoljenih i optimalnih 5000 korisnika za rad i slanje tjednih obavijesti u inboks gdje se najbolje provesti za vikend u Zagrebu. Kako je već tada Facebook uvodio zabrane i ograničenja, shvatio sam da nam je grupa postala premala te smo kreirali fan stranicu koja i danas postoji. U ljeto 2010. ozbiljno sam počeo razmišljati o širenju, stvaranju svoga medija da ne ovisim ni o kome, web stranici, tj. portalu Cropartyjanka.com.

2. Što se promijenilo u ovih nekoliko godina?

Svake godine u Zagrebu otvori se dvadesetak novih klubova, desetak starih se preuredi i promijeni ime, i zbog toga se promijenilo jako puno toga.
2012. plasirali smo na tržište potpuno novi i moderniji web, prilagođeniji potrebama mladih, koji je odlično prihvaćen. Znali smo za postignuti uspjeh jer nam se broj mjesečnih posjeta povećao za čak 70%.

3. Jeste li pratili sve klubove ili ste pravili neke razlike po kapacitetu, kvaliteti programa?

Pratili smo klubove na području cijele Hrvatske s kojima smo dogovorali partnerstvo ili posao bez obzira na njihov kapacitet i vrstu glazbe.

4. Po tvom mišljenju, plaćaju li klubovi ljude koji im rade programe dovoljno? Misliš li da je ispravno da DJ-i „rade program“?

Po mom mišljenju, ima klubova koji svoje promotore i PR managere plaćaju jako slabo s obzirom na njihov rezultat, trud i želju za radom koji je iz godine u godinu sve teži. Postoje oni koji im previše daju čime ih razmaze što rezultira prestankom rada za klub.
Podržavam DJ-e u izradi programa. Osobno poznajem njih nekoliko koji su stvorili i do danas održali projekte i brendirali ih do samoga vrha, najviše stepenice.

5. Je li kriza utjecala na oglašavanje na Cropartyjanki.com?

Naprotiv, od ulaska na tržište u najgore vrijeme 2010. kada se već osjećala kriza, uspješno smo poslovali i svake godine bilježimo rast koji je poslovna tajna.


6. Kakva iskustva imaš s vlasnicima klubova? Shvaćaju li pojam „marketing“?

Nemaju sluha, ne doživljavaju nas i ne cijene ogromne baze korisnika koje smo godinama sakupljali. Postepeno svi žele to promijeniti i vrlo je teško kada nekoga godinama navikneš da mu sve daješ besplatno. Nitko ne shvaća koliki su troškovi, uloženo vrijeme, napori, trud, rad ljudi na tim projektima. Mi to ne radimo iz hobija i u slobodno vrijeme, to je naš posao.

7. S kim imaš suradnju od početka Cropartyjanke?

Klub Hemingway na Tuškancu. Nažalost, drugi stalni ne postoje jer mijenjaju imena.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Doček u SC-u

Ovakav doček sigurno niste dosad doživjeli

AmsterDAMN se preselio u Studentski centar

Ovu Novu godinu dočekajte u AmsterDAMN-u, al uz puno jeftinije cijene i provjereno dobru zabavu.

whitesnake

Purple turneja

IZVJEŠTAJ: Coverdale i momci iz Whitesnakea odradili dobar posao

Whitesnake je održao vrhunsku svirku u koncertnoj dvorani Dražena Petrovića, unatoč tome što legendarni pjevač David Coverdale ima već 64 godine.

Swarm-Foursquare

Brža i lakša pretraga prijatelja i lokacija

Dioba Foursquarea

Swarm je namijenjena ljudima koji žele najbrži i najlakši način za povezivanje sa svojim prijateljima, a Foursquare je za istraživače koji žele znati informacije o najboljim mjestima i žele podijeliti ono što su pronašli sa svojim prijateljima.

Najsmješnije krivotvorine - Like Nike

Bolji od originala

FOTO: Od iPhone tenisica do Binbows trgovine - smiješni krivotvoreni proizvodi!

Uspjeh tih velikih i vrlo bogatih tvrtki omogućuje i to da na njima zarade i spretni poduzetnici koji rade replike njihovih proizvoda. Tako na osnovu imena jednakih ili sličnih originalnom proizvodu mogu uvaliti niskokvalitetnu robu po razumnoj cijeni.

Favorite Words

Nova društvena mreža

Favorite Words

Nešto novo i nešto sasvim drugačije. Po čemu je ova društvena mreža osobita, saznajte u članku.