Intervju: Siniša Panjević

Cropartyjanka.com

Cropartyjanka.com

Što je Cropartyjanka.com, kako je krenula te što danas predstavlja pročitajte u intervjuu s pokretačem projekta Sinišom Panjevićem

1. Recite nam kako je i kada počeo projekt „Cropartyjanka.com“?

Projekt Cropartyjanka pokrenut je početkom 2009., točnije 15.3. kao Facebook grupa gdje smo u relativno kratkom vremenu od svega mjesec dana sakupili tada dozvoljenih i optimalnih 5000 korisnika za rad i slanje tjednih obavijesti u inboks gdje se najbolje provesti za vikend u Zagrebu. Kako je već tada Facebook uvodio zabrane i ograničenja, shvatio sam da nam je grupa postala premala te smo kreirali fan stranicu koja i danas postoji. U ljeto 2010. ozbiljno sam počeo razmišljati o širenju, stvaranju svoga medija da ne ovisim ni o kome, web-stranici, tj. portalu Cropartyjanka.com.

2. Što se promijenilo u ovih nekoliko godina?

Svake godine u Zagrebu otvori se dvadesetak novih klubova, desetak starih se preuredi i promijeni ime, i zbog toga se promijenilo jako puno toga.
2012. plasirali smo na tržište potpuno novi i moderniji web, prilagođeniji potrebama mladih, koji je odlično prihvaćen. Znali smo za postignuti uspjeh jer nam se broj mjesečnih posjeta povećao za čak 70%.

3. Jeste li pratili sve klubove ili ste pravili neke razlike po kapacitetu, kvaliteti programa?

Pratili smo klubove na području cijele Hrvatske s kojima smo dogovorali partnerstvo ili posao bez obzira na njihov kapacitet i vrstu glazbe.

4. Po tvom mišljenju, plaćaju li klubovi ljude koji im rade programe dovoljno? Misliš li da je ispravno da DJ-i „rade program“?

Po mom mišljenju, ima klubova koji svoje promotore i PR managere plaćaju jako slabo s obzirom na njihov rezultat, trud i želju za radom koji je iz godine u godinu sve teži. Postoje oni koji im previše daju čime ih razmaze što rezultira prestankom rada za klub.
Podržavam DJ-e u izradi programa Osobno poznajem njih nekoliko koji su stvorili i do danas održali projekte i brendirali ih do samoga vrha, najviše stepenice.

5. Je li kriza utjecala na oglašavanje na Cropartyjanki.com?

Naprotiv, od ulaska na tržište u najgore vrijeme 2010. kada se već osjećala kriza, uspješno smo poslovali i svake godine bilježimo rast koji je poslovna tajna.


6. Kakva iskustva imaš s vlasnicima klubova? Shvaćaju li pojam „marketing“?

Nemaju sluha, ne doživljavaju nas i ne cijene ogromne baze korisnika koje smo godinama sakupljali. Postepeno svi žele to promijeniti i vrlo je teško kada nekoga godinama navikneš da mu sve daješ besplatno. Nitko ne shvaća koliki su troškovi, uloženo vrijeme, napori, trud, rad ljudi na tim projektima. Mi to ne radimo iz hobija i u slobodno vrijeme, to je naš posao.

7. S kim imaš suradnju od početka Cropartyjanke?

Klub Hemingway na Tuškancu. Nažalost, drugi stalni ne postoje jer mijenjaju imena.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Yahoo

Od Facebooka i Intela do Hewlett-Packarda

10 najbolje ocijenjenih kompanija za stjecanje iskustva

Facebook je ocijenjen kao najbolja kompanija za stjecanje iskustva. Do rezultata istraživanja Glassdoor je došao prikupljajući povratne informacije zaposlenih pripravnika.

Relationship status

Istraživanje Facebook Data Science iz 2014.

Kako parovi na Facebooku komuniciraju prije i za vrijeme veze

Prošle je godine ususret Valentinovu Facebook Data Science proveo zanimljivo istraživanje o ponašanju parova na Facebooku. Istraživanje je anonimno, a istraživao se način komunikacije među parovima na Facebooku, i to prije i za vrijeme trajanja veze.

Studenti nagrađeni za izradu marketinškog plana OseaDesignu

Ekonomski fakultet u Osijeku

Studenti nagrađeni za izradu marketinškog plana OseaDesignu

Dana 17. studenog na Ekonomskom fakultetu u Osijeku podijeljena su priznanja i nagrade najuspješnijim studentima za najbolji „Marketinški plan za OseaDesign“.

Facebook logo

Nova Facebook značajka

Facebook lansirao funkciju kojom možete spremiti sadržaj za kasnije gledanje

Facebook je u lipnju lansirao „save” značajku pomoću koje korisnici mogu spremati poveznice na fimove, glazbu i mjesta te ih pogledati kasnije.

More knjiga na Zrinjevcu 2016 – Book&Cocktail Happy Hour

More ljudi svakodnevno uživa u moru knjiga

Knjige, tulum i kokteli ovog vikenda na pješčanoj plaži na Zrinjevcu

Subotnja večer rezervirana je za Book&Surf Party, u sklopu kojeg će mladi zagrebački umjetnici viziju užitka čitanja i svijeta knjiga prenijeti na surf daske. Za ludu zabavu i pravi morski ambijent bit će zadužen DJ.