Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Twitter

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

Twitter je uveo mute značajku koja korisnicima pruža mogućnost isključenja tuđih tweetova.

Naime, ako vam se ne sviđaju tweetovi određenih osoba ili vas vrijeđaju, uz uvu novu značajku jednostavno ih možete isključiti.

S druge strane, postavlja se pitanje zašto uopće dolazi do uvođenja takvih opcija i gdje je nestala normalna ljudska komunikacija?

Facebook je već davno uveo opciju block friend i čini se kako stvari tu staju. Međutim, stvari se ne rješavaju ako blokirate prijatelja, na taj se način samo pogoršavaju.

Čini se da se korisnicima pruža lakši način rješavanja konflikta te dolazi do toga da je u virtualnom svijetu dovoljan jedan klik mišem kako biste se riješili tuđeg mišljenja.

Komentari na članak

Vezani članci

Najsmješnije krivotvorine - Like Nike

Bolji od originala

FOTO: Od iPhone tenisica do Binbows trgovine - smiješni krivotvoreni proizvodi!

Uspjeh tih velikih i vrlo bogatih tvrtki omogućuje i to da na njima zarade i spretni poduzetnici koji rade replike njihovih proizvoda. Tako na osnovu imena jednakih ili sličnih originalnom proizvodu mogu uvaliti niskokvalitetnu robu po razumnoj cijeni.

Igrica 2048

Zbrajanjem do rezultata

Stigla je nova zarazna igrica: 2048

Cilj igrice je zbrajati i tako dobiti brojku 2048.

Stereomood glazbeni servis

Besplatni glazbeni servis

Stereomood: Napravite vlastitu playlistu za svaku prigodu

Stereomood je besplatni glazbeni servis za slušanje glazbe pomoću kojega možete napraviti playlistu za svaku prigodu te je podijeliti sa svojim prijateljima. 

U-Multirank logo

U-Multirank

U-Multirank: Pronađite sveučilište po Vašoj mjeri!

U-Multirank nudi studentima jedinstvenu perspektivu vršnjaka pokrivajući više od 850 visokih učilišta, 1 000 fakulteta i 5 000 studijskih programa iz čak 74 zemlje svijeta!

Internet

Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.