Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Twitter

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

Twitter je uveo mute značajku koja korisnicima pruža mogućnost isključenja tuđih tweetova.

Naime, ako vam se ne sviđaju tweetovi određenih osoba ili vas vrijeđaju, uz uvu novu značajku jednostavno ih možete isključiti.

S druge strane, postavlja se pitanje zašto uopće dolazi do uvođenja takvih opcija i gdje je nestala normalna ljudska komunikacija?

Facebook je već davno uveo opciju block friend i čini se kako stvari tu staju. Međutim, stvari se ne rješavaju ako blokirate prijatelja, na taj se način samo pogoršavaju.

Čini se da se korisnicima pruža lakši način rješavanja konflikta te dolazi do toga da je u virtualnom svijetu dovoljan jedan klik mišem kako biste se riješili tuđeg mišljenja.

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook šokić

Novi selfie trend

FOTO: Napravite „šokić” na društvenim mrežama

Gotova je era napućenih usana, počinje era „pogledaj mi zube”. Koji su novi hitovi na društvenim mrežama?

TVZ Mobile Code Challenge 2014

Prijavite se na TVZ Mobile Challenge Cup natjecanje

Natječaj u izradi mobilnih aplikacija na TVZ-u

Prijavite se na natjecanje te sudjelujte na tribini za karijerno savjetovanje 5. veljače u 18:30.

Lijenčarenje

Besplatni programi kompanije Microsoft za nastavnike 21. stoljeća

Prilika hrvatskim učiteljima i nastavnicima za dodatno tehnološko obrazovanje

Programi nadilaze tradicionalnu softversku edukaciju i omogućavaju sudionicima da premoste jaz između brzine razvoja tehnologije i primjene u nastavi.

Nova Facebook-ova opcija: Postavite meni na Facebook

Facebook uveo novu opciju

Pomoću nove opcije postavite menije restorana na Facebook

Najveća društvena mreža ovih nas je dana iznenadila uvođenjem nove opcije pomoću koje možete postaviti meni određenog restorana na Facebook stranicu.

LinkedIn

LinkedIn istraživanje

10 poslova koji prije 5 godina nisu postojali

LinkedIn je proveo istraživanje poslova koji su danas među najpopularnijima, a do prije 5 godina gotovo nisu postojali. Istraživanje je provedeno na 259 milijuna profila unutar mreže, a uključuje vremensko razdoblje od 2008. do 2013. godine.