Originalna prijava za posao

Studentica za prijavu na posao napravila svoj lik od Lego kockica

Studentica napravila svoj lik od Lego kockica

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Naime, ova je dvadesetogodišnja studentica odlučila za jednu kompaniju napraviti svoj lik od Lego kockica - „Lego me“, a onda ga poslati i drugim kompanijama. Njezina kreativna prijava za posao zaplijenila je toliko pažnje da je uskoro postala viralna.

Leah Bowman za ABC News izjavila je: - Jednog dana voljela bih raditi u Legu, ali zasad samo želim pronaći posao koji će mi dati jedinstvene izazove svaki tjedan kako bih stekla iskustvo.

Osim što je ovom prijavom dobila puno medijske pozornosti, mnogi su je ljudi kontaktirali i pohvalili za kreativan i jedinstven projekt. Kontaktirali su je i mnogi stručnjaci iz područja oglašavanja i ponudili joj svoje savjete.

No, Bowman navodi kako nije sve na Lego setu, već i na životopisu i dosadašnjem iskustvu. Međutim, ponekad je potrebno pustiti mašti na volju i iskoristiti svoju kreativnost te ju pretvoriti u nešto originalno.

Komentari na članak

Vezani članci

Otvorenje LEGO®Certified Storea u Zagrebu

LEGO Store Hrvatska

Otvorenje LEGO®Certified Storea u Splitu!

Otvaranje LEGO®Certified Storea u Splitu pratit će prigodni program, posebna ponuda, pokloni za kupce, kao i nagradne igre putem kojih će posjetitelji moći osvojiti različite proizvode iz LEGO® asortimana.

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i tvrtke PEMO

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i tvrtke PEMO

Studenti Sveučilišta u Dubrovniku izradit će plan marketinške božićne kampanje za tvrtku PEMO

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i PEMA nastavit će se na različitim projektima i nakon provedbe projekta integrirane marketinške božićne kampanje.

Prošlu godinu obilježio je oporavak medijske industrije

Četvrti Medijski susreti u Matici hrvatskoj

Prošlu godinu obilježio oporavak medijske industrije

Na Medijskim susretima u Matici hrvatskoj govorilo se o trendovima koji su obilježili svijet medija prošle godine.

Regrutacija 2015

Prijave do 16. listopada

Financijski klub prima nove članove

Financijski klub tijekom jesenske regrutacije prima između 30 i 40 novih članova, a zaista se nadamo da ćeš se upravo ti javiti.

Natjecanje u marketinškim vještinama

Udruga studenata farmacije i medicinske biokemije Hrvatske

Studenti farmacije okušali se u prvom „Natjecanju u marketinškim vještinama“

„Natjecanje u marketinškim vještinama“ prvo je takve vrste među studentima farmacije u svijetu. Studenti su izuzetno zadovoljni organizacijom i predavačima koji su u njima pobudili „marketinški duh“.