Originalna prijava za posao

Studentica za prijavu na posao napravila svoj lik od Lego kockica

Studentica napravila svoj lik od Lego kockica

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Naime, ova je dvadesetogodišnja studentica odlučila za jednu kompaniju napraviti svoj lik od Lego kockica - „Lego me“, a onda ga poslati i drugim kompanijama. Njezina kreativna prijava za posao zaplijenila je toliko pažnje da je uskoro postala viralna.

Leah Bowman za ABC News izjavila je: - Jednog dana voljela bih raditi u Legu, ali zasad samo želim pronaći posao koji će mi dati jedinstvene izazove svaki tjedan kako bih stekla iskustvo.

Osim što je ovom prijavom dobila puno medijske pozornosti, mnogi su je ljudi kontaktirali i pohvalili za kreativan i jedinstven projekt. Kontaktirali su je i mnogi stručnjaci iz područja oglašavanja i ponudili joj svoje savjete.

No, Bowman navodi kako nije sve na Lego setu, već i na životopisu i dosadašnjem iskustvu. Međutim, ponekad je potrebno pustiti mašti na volju i iskoristiti svoju kreativnost te ju pretvoriti u nešto originalno.

Komentari na članak

Vezani članci

Održan 5. Smart Caffe 1

Mala priča o velikim pričama

Smart Caffe: "Nađite stvar u kojoj ste dobri i u njoj budite najbolji"

Održao se peti Smart Caffe u organizaciji studentske udruge Bookmark. Uspješni Igor Medić okupio je brojne studente i podijelio s njima uzbudljive priče iz poslovnog svijeta.

Legicii

LEGO papuče

Kraj bolovima uz anti-LEGO papuče!

Sigurno su mnogi od vas osjetili bol kada su stali na LEGO kockice, ali tome je došao kraj!

Regrutacija

AIESEC Osijek

Pridruži se, nauči nove stvari i pokaži što možeš!

Buđenje, kava, predavanje, ručak, vježbe, kava, učenje i na kraju noć provedena na društvenim mrežama. Izgleda li tako i tvoj dan? Isti ljudi, iste stvari, ista rutina. Želiš li to promijeniti? Sada imaš priliku! I to priliku za učlanjenje u najveću internacionalnu studentsku organizaciju.

Market&NG - tržište i nove generacije

Market&NG - Tržište i nove generacije

Kako nastaju televizijske reklame saznajte prvog dana konferencije na EFOS-u

Na Ekonomski fakultet u Osijeku dolaze Nikola Žinić, Mario Petreković i Zorin Radovančević održati predavanja u sklopu trodnevne stručne konferencije Market&NG - tržište i nove generacije.

Natjecanje u marketinškim vještinama

Udruga studenata farmacije i medicinske biokemije Hrvatske

Studenti farmacije okušali se u prvom „Natjecanju u marketinškim vještinama“

„Natjecanje u marketinškim vještinama“ prvo je takve vrste među studentima farmacije u svijetu. Studenti su izuzetno zadovoljni organizacijom i predavačima koji su u njima pobudili „marketinški duh“.