Originalna prijava za posao

Studentica za prijavu na posao napravila svoj lik od Lego kockica

Studentica napravila svoj lik od Lego kockica

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Naime, ova je dvadesetogodišnja studentica odlučila za jednu kompaniju napraviti svoj lik od Lego kockica - „Lego me“, a onda ga poslati i drugim kompanijama. Njezina kreativna prijava za posao zaplijenila je toliko pažnje da je uskoro postala viralna.

Leah Bowman za ABC News izjavila je: - Jednog dana voljela bih raditi u Legu, ali zasad samo želim pronaći posao koji će mi dati jedinstvene izazove svaki tjedan kako bih stekla iskustvo.

Osim što je ovom prijavom dobila puno medijske pozornosti, mnogi su je ljudi kontaktirali i pohvalili za kreativan i jedinstven projekt. Kontaktirali su je i mnogi stručnjaci iz područja oglašavanja i ponudili joj svoje savjete.

No, Bowman navodi kako nije sve na Lego setu, već i na životopisu i dosadašnjem iskustvu. Međutim, ponekad je potrebno pustiti mašti na volju i iskoristiti svoju kreativnost te ju pretvoriti u nešto originalno.

Komentari na članak

Vezani članci

Hrvatska poštanska banka

HRVATSKA POŠTANSKA BANKA poziva studente

Odradi studentsku praksu u HPB-u

Iskoristi priliku i upiši odličnu referencu u životopis!

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i tvrtke PEMO

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i tvrtke PEMO

Studenti Sveučilišta u Dubrovniku izradit će plan marketinške božićne kampanje za tvrtku PEMO

Suradnja Sveučilišta u Dubrovniku i PEMA nastavit će se na različitim projektima i nakon provedbe projekta integrirane marketinške božićne kampanje.

Digitalno oglašavanje

Intervju s Martinom Jelić i Davorom Runje

Uzbudljivi svjetski primjeri digitalnog oglašavanja na Danima komunikacija

Razgovarali smo s Martinom Jelić i Davorom Runje, dvoje stručnjaka iz digitalnog sektora koji će voditi zanimljivu radionicu za studente na Danima komunikacija.

Sveučilište J.J. Strossmayera Osijek

Doktorska škola Društveno-humanističkih znanosti Sveučilišta u Osijeku

Raspisuje se treći natječaj za doktorski studij Komunikologije

Jedini doktorski studiji komunikologije raspisuje natječaj za upis treće generacije doktoranada.

Suradnja EFOS i čarolija svjetlosti

Uspješna suradnja fakulteta i poduzeća

Ekonomski fakultet Osijek i Čarolija svjetlosti nagradili studente za najbolja marketinška rješenja

Najuspješniji u kreiranju marketinških planova bili su Ana Šokac, Antonela Oužecky, Nikolina Milković i Antonio Kursar; dok su drugo mjesto podijelili Botkuljak Marta, Ines Jacoby, Nives Raspudić i Kristina Sendić te Bruno Budimir i Boris Greger.