Originalna prijava za posao

Studentica za prijavu na posao napravila svoj lik od Lego kockica

Studentica napravila svoj lik od Lego kockica

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Naime, ova je dvadesetogodišnja studentica odlučila za jednu kompaniju napraviti svoj lik od Lego kockica - „Lego me“, a onda ga poslati i drugim kompanijama. Njezina kreativna prijava za posao zaplijenila je toliko pažnje da je uskoro postala viralna.

Leah Bowman za ABC News izjavila je: - Jednog dana voljela bih raditi u Legu, ali zasad samo želim pronaći posao koji će mi dati jedinstvene izazove svaki tjedan kako bih stekla iskustvo.

Osim što je ovom prijavom dobila puno medijske pozornosti, mnogi su je ljudi kontaktirali i pohvalili za kreativan i jedinstven projekt. Kontaktirali su je i mnogi stručnjaci iz područja oglašavanja i ponudili joj svoje savjete.

No, Bowman navodi kako nije sve na Lego setu, već i na životopisu i dosadašnjem iskustvu. Međutim, ponekad je potrebno pustiti mašti na volju i iskoristiti svoju kreativnost te ju pretvoriti u nešto originalno.

Komentari na članak

Vezani članci

Lego kockice

Predstavljanje u Klubu Zona

Popularni „Legići“ mogu biti hobi za odrasle

Deni Jelinčić u Klubu Zona zainteresirane upoznaje s naprednim tehnikama gradnje Lego kreacija.

Bookmark otkriva kako diše marketinški poslovni svijet

Treći SmartCaffe u Osijeku

Bookmark ponovno otkriva tajne marketinškog poslovnog svijeta

Studentska udruga Bookmark u Osijeku organizira treći SmartCaffe. Vice Božić, jedan od vodećih domaćih stručnjaka za marketing, održat će kratku prezentaciju i potaknuti interaktivnu diskusiju o marketinškom poslovnom svijetu.

Uspjeh

Svijet marketinga

„Crowdfounding" u središtu pozornosti na ovogodišnjoj Market&NG konferenciji

Studentska udruga Bookmark, katedra za marketing EFOS-a i Adverta organiziraju Market&NG konferenciju. Trojac će na inovativan način dočarati studentima marketinške uspjehe.

Ekonomski fakultet

Studentska konferencija

Marketing Madness dovodi poznate hrvatske i svjetske stručnjake u Zagreb

Zvučna imena ne samo hrvatskog, već i svjetskog marketinga, dolaze zadnja tri dana ožujka na zagrebački Ekonomski fakultet u sklopu konferencije Marketing Madness u organizaciji Hrvatske studentske asocijacije.

Regrutacija 2015

Prijave do 16. listopada

Financijski klub prima nove članove

Financijski klub tijekom jesenske regrutacije prima između 30 i 40 novih članova, a zaista se nadamo da ćeš se upravo ti javiti.