Originalna prijava za posao

Studentica za prijavu na posao napravila svoj lik od Lego kockica

Studentica napravila svoj lik od Lego kockica

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Leah Bowman, studentica komunikologije i marketinga na Sveučilištu Northwestern, pretvorila je svoju ljubav prema Lego kockama u prijavu za posao, i to tako što je napravila svoj lik od Lego kockica.

Naime, ova je dvadesetogodišnja studentica odlučila za jednu kompaniju napraviti svoj lik od Lego kockica - „Lego me“, a onda ga poslati i drugim kompanijama. Njezina kreativna prijava za posao zaplijenila je toliko pažnje da je uskoro postala viralna.

Leah Bowman za ABC News izjavila je: - Jednog dana voljela bih raditi u Legu, ali zasad samo želim pronaći posao koji će mi dati jedinstvene izazove svaki tjedan kako bih stekla iskustvo.

Osim što je ovom prijavom dobila puno medijske pozornosti, mnogi su je ljudi kontaktirali i pohvalili za kreativan i jedinstven projekt. Kontaktirali su je i mnogi stručnjaci iz područja oglašavanja i ponudili joj svoje savjete.

No, Bowman navodi kako nije sve na Lego setu, već i na životopisu i dosadašnjem iskustvu. Međutim, ponekad je potrebno pustiti mašti na volju i iskoristiti svoju kreativnost te ju pretvoriti u nešto originalno.

Komentari na članak

Vezani članci

Ivan Grgić na Smart Caffeu

„Smart Caffe“ u Osijeku

Popijte kavu s Ivanom Grgićem, marketinškim stručnjakom iz kreativne agencije Adverta

Druga sezona „Smart Caffea“ održat će se 2. studenoga u Atelier baru u Osijeku. Gost je Ivan Grgić iz Adverte, agencije koja stoji iza brojnih kreativnih i zabavnih događaja u gradu.

Rektorat 2

Suradnja osječkog i dubrovačkog sveučilišta

Doktorski studij Komunikologija raspisuje natječaj za buduće doktorande

Poslijediplomski doktorski studij Komunikologija predstavlja najviši stupanj znanstvenog usavršavanja u području informacijskih i komunikacijskih znanosti. Bitna obilježja ovog studija su interdisciplinarnost i inovativnost, a u njegovoj izvedbi sudjeluju visokokvalificirani nastavnici i suradnici s više hrvatskih sveučilišta.

SNASK Dani komunikacija

Drugačiji pristup komuniciranju

Novo izdanje Dana komunikacija dovodi inozemne stručnjake koji ruše konvencije

Inovativan pristup komunikaciji brendova, predstavljen u knjizi „Make Enemies & Gain Fans“, donosi rokerska marketinška agencija iz Švedske, SNASK. Kroz predavanje i glazbeni nastup suprotstavit će se konzervativnom svijetu i tako promicati svoju ideju da za brendove nije dovoljno imati uvjerenja, već da se za njih treba i boriti.

Studentice

L'oreal Adria Balkan prvi puta organizira „Brandstorm”

Prijavi se na međunarodno studentsko natjecanje i osvoji nagradu od 10 000 eura

„Brandstorm“i L’Orealov brand „La Roche-Posay“ studentima nude priliku da se stave u ulogu marketinškog lidera i osmisle inovativnu digitalnu strategiju koja će privući generaciju potrošača „La Roche-Posay“ od 15 do 25 godina.

Radionica "LEGO Mindstorms"

„LEGO Mindstorms” radionice u zagrebačkim osnovnim školama

Znanost, robotika i programiranje sve su popularnije teme među hrvatskim učenicima

U tri zagrebačke osnovne škole od 3. do 10. ožujka održavaju se radionice „LEGO Mindstorms” s ciljem popularizacije znanosti, robotike i programiranja među djecom i mladima.