Globalna inicijativa

„Service Jam": Pred studentima i mladim stručnjacima 48 sati da promijene svijet

https://cdn.pixabay.com/photo/2015/11/07/08/49/hand-1030565__340.jpg

Zagreb „Service Jam" okupit će (do) 50 sudionika različitog profila – od „freelancera”, dizajnera, programera i marketingaša do studenata koji će uz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom.

U Zagrebu se 11. ožujka prvi puta održava Service Jam, manifestacija u okviru globalne inicijative u kojoj mladi stručnjaci i studenti diljem svijeta istovremeno traže rješenje zadanog globalnog problema. Do rješenja dolaze metodom service designa, a natjecanje će se istodobno održati na čak 120 lokacija. Kako bi svi imali jednake polazne pozicije, tajna tema ovogodišnjeg izdanja saznat će se tek u petak, 9. ožujka, točno u 18:30. Tako će svi sudionici imati tek 48 sati da osmisle rješenje i promijene svijet. 

Zagreb Service Jam okupit će (do) 50 sudionika različitog profila – od freelancera, dizajnera, programera i marketingaša do studenata koji će uz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom. Ovakav pristup u rješavanju problema u skladu je s globalnim trendovima u kojima sve veću važnost ima tzv. service design, odnosno dizajn usluga.

Zašto service design?

Dizajn kao pristup postoji još od industrijske revolucije, no izazovi u kojima se primjenjuje drastično se mijenjaju. Usluge zauzimaju sve više mjesta u ponudi, a postaje ih nemoguće odvojiti od samih proizvoda. Dizajnerski se izazovi pomiču – primjerice, od dizajniranja udobnog automobila prema dizajniranju bolje mobilnosti u urbanim područjima.

Usluge su svugdje oko nas i u Europi čine više od 70 posto BDP-a. No svjesno dizajnirane usluge koje u fokus stavljaju korisnika predstavljaju novost te su često ona ključna razlika koja je izvor konkurentske prednosti. Aktivni service designer Marc Fonteijn opisao je to riječima:

– Uzmite situaciju u kojoj imate jedan do drugoga dva ista kafića koji prodaju identičnu kavu po istoj cijeni. Dizajn usluga ono je zbog čega ćete ući u jedan, a ne drugi. Zbog njega ćete se često vraćati u taj lokal te pričati prijateljima o njemu. –

Service design u središte stavlja ljude

Brojne inovacije dožive neuspjeh jer jednostavno ne ispunjavaju ljudske potrebe. Inovacije u području dizajna usluga stoga započinju empatijom i razumijevanjem ljudi. Povezujući potrebe ljudi s tehnološkim mogućnostima te poslovnom logikom, u konačnici stvaramo usluge koje ne samo da su profitabilne, već i zaista bitne ljudima.

Što sudionici mogu očekivati na Jamu?

Mogu očekivati učenje o dizajnu usluga, design thinkingu i korisničkom iskustvu te nove pristupe rješavanju problema. Isto tako, mogu očekivati inovativan, inspirativan i kreativan način razmišljanja, primjenjive zadatke te upoznavanje novih zanimljivih ljudi i networking. Jam je stoga pravo mjesto za one koji žele naučiti nešto više o dizajnu usluga, korisničkom iskustvu, razviti inovativne ideje te provesti vikend u dobrom društvu.

Događanje organizira Radilica, kompanija za razvoj djelatnika u kontaktnim centrima, a sve dodatne informacije mogu se pronaći na službenoj Facebook-stranici. Prijave se zaprimaju na e-mail adresu cx@radilica.hr. Broj je sudionika ograničen, a za sudjelovanje je predviđena simbolična naknada od 50 kuna za podmirenje troškova organizacije.

Komentari na članak

Vezani članci

Krakow

Natječaj za stipendije

UNESCO nudi stipendije za istraživački program u Poljskoj

Stipendije se odnose na područja znanosti, inženjerstva i tehnologije na AGH Sveučilištu znanosti i tehnologije.

Safe world

Rezultati istraživanja

10 najsigurnijih gradova na svijetu

Nijedan američki grad nije ušao u vrh popisa najsigurnijih gradova na svijetu. A koji se tu nalaze, provjeri u članku.

studenti na okupu

Studentski zbor

Produljen rok za prijavu na Natječaj za financiranje riječkih studentskih programa

Do 12. veljače zaprimaju se prijave studentskih programa kojima će se doprinijeti podizanju kvalitete života studenata Sveučilišta u Rijeci.

Panel "Kako do (boljeg) posla?"

Udruga 3D za lokalni razvoj

Stručnjaci za tržište rada otkrivaju kako do posla

Panel je namijenjen svima koji razmišljaju o traženju (boljeg) posla, bilo da je riječ o srednjoškolcima, studentima, nezaposlenima ili zaposlenima. Sudjelovanje na panelu je besplatno.

ESN Split, regrutacija

Regrutacija članova

ESN Split želi da postaneš njegovim dijelom

Ako uz studiranje želiš raditi i na vlastitom profesionalnom i socijalnom razvoju, upoznavati ljude iz različitih zemalja koji će ti postati obitelj, upoznavati njihove kulture i tradiciju, naučiti ponešto o mobilnosti i prilikama koje ti se pružaju – ESN je mjesto za tebe.