Podržite akciju korištenjem hashtaga #CondomEmoji

Durex kreira prvi službeni emotikon za siguran seks

Durex prvi emotikon za siguran seks

Takav će emotikon omogućiti mladima da prevladaju neugodnosti u raspravama o sigurnom seksu, potaknuti razgovor i podići svijest o važnosti korištenja kondoma u zaštiti od spolno prenosivih bolesti, uključujući HIV i AIDS.

Durex, globalni lider među brendovima koji brinu o spolnom zdravlju i dobrobiti, pokrenuo je 18. studenoga 2015. međunarodnu kampanju kojom poziva na stvaranje prvog službenog, međunarodnog emotikona koji će simoblizirati siguran seks, uoči 1. prosinca kada se obilježava Svjetski dan borbe protiv AIDS-a.

Istraživanje koje je proveo Durex otkriva da emotikoni igraju vitalnu ulogu u razgovorima mladih o seksu jer za 80% mladih od 18 do 25 godina jednostavnije je izraziti se korištenjem emotikona, a više od polovice ispitanika redovito koristi emotikone kada raspravljaju o seksu. Njih 84% kaže kako im je ugodnije razgovarati o seksu pomoću emotikona. Sve više zabrinjava porast apatije prema prakticiranju sigurnije seksualne prakse s više od trećine ispitanika koji tvrde da ne brinu o sigurnom seksu. Daljnja istraživanja pokazala su da gotovo polovica ispitanih smatra kako HIV nikada neće pogoditi njih ili njihove prijatelje. Potaknut tim rezultatima, Durex pokreće svjetsku kampanju kako bi pozvao na kreiranje službenog emotikona koji će predstavljati siguran seks, a za što je zadužena tvrtka Unicode.

– Velik broj mladih ljudi steklo je svoje seksualno znanje kroz vlastite seksualne aktivnosti i pretraživanje interneta. Uglavnom se osjećaju sposobnima raspravljati o sigurnom seksu u svojim romantičnim odnosima, no s novim ili potencijalnim partnerima prisutna je veća neizvjesnost. Njih 80% podržalo je ideju emotikona kako bi se rasprava o sigurnom seksu učinila lakšom i zabavnijom. – izjavio je Mark McCormack, viši predavač sociologije i jedan od direktora Centra za spol, rod i seksualnost na Sveučilištu Durham.

Takav će emotikon omogućiti mladima da prevladaju neugodnosti u raspravama o sigurnom seksu, potaknuti razgovor i podići svijest o važnosti korištenja kondoma u zaštiti od spolno prenosivih bolesti, uključujući HIV i AIDS. Durex poziva ljude da koriste i dijele hashtag #CondomEmoji kao podršku sigurnom seksu. Durex se nada da će se milijun korisnika odazvati pozivu tijekom studenog, kako bi podrška bila zabilježena kao dio službene prijave kompaniji Unicode na Svjetski dan borbe protiv AIDS-a, 1. prosinca 2015. godine

– Svjetski dan borbe protiv AIDS-a iznimno je značajan podsjetnik na važnost sigurnog seksa. Gledajući koliko je u razvoju današnjih odnosa utjecajna razmjena poruka, službeni emotikon za siguran seks je jednostavan i snažan korak prema boljoj zaštiti u spolnim odnosima. – zaključio je Volker Sydow, globalni direktor Durexa.

Komentari na članak

Vezani članci

Činčile su zakon

Kampanja protiv uzgoja životinja radi krzna

Višnjić, Kostelić, Vanna, Nižetić, Šulentić: "Činčile su zakon!"

– Naziv kampanje ''Činčile su zakon'' dvosmislena je poruka koja govori o tome koliko su činčile simpatična, predivna, inteligentna i zanimljiva bića koja trebaju našu pomoć, ali i o tome da su već zaštićene Zakonom, što bi trebale i ostati – kaže Luka Oman.

Durex potiče parove da zaborave na klišeje

Je li i vama dosadilo Valentinovo?

Durex potiče parove da zaborave na klišeje

– 14. veljače bi trebao biti najromantičniji dan u godini, ali nažalost vrlo lako može postati dan predvidljivog razočaranja. Novo Durexovo istraživanje pokazuje kako trećina Britanaca želi malo više spontanosti u svojoj vezi. Stoga, ovog Valentinova zabranite neukusne medvjediće i slične klišeje. – ističe Durexova stručnjakinja za seks i veze, Alix Fox

Ritam kulturizma 2016.

Ritam kulturizma 2016.

Osmislite promotivnu kampanju i osvojite 1000 kuna

Sudionici moraju osmisliti kampanju koja će promovirati Dalmaciju kao destinaciju zdrave hrane i zdravih životnih navika. Prijave su otvorene do 8. travnja. Rješenja je potrebno predati do 17. travnja 2016. godine.

Nova kampanja Portanova Fashion Incubatora

Otvorenje nove modne sezone

Portanova Fashion Incubator u novoj kampanji ističe kreativnost i stvaralačku slobodu mladih

Portanova Fashion Incubator, najutjecajnije regionalno natjecanje za mlade i neafirmirane modne dizajnere, odličnom kampanjom „Garaža“ najavljuje otvorenje nove modne sezone.

Untold festival

Untold Festival

Rumunjski glazbeni festival nudi besplatan ulaz darivateljima krvi

Organizatori festivala potiču darivanje krvi uz pomoć grofa Drakule i besplatnih ulaznica.