Podržite akciju korištenjem hashtaga #CondomEmoji

Durex kreira prvi službeni emotikon za siguran seks

Durex prvi emotikon za siguran seks

Takav će emotikon omogućiti mladima da prevladaju neugodnosti u raspravama o sigurnom seksu, potaknuti razgovor i podići svijest o važnosti korištenja kondoma u zaštiti od spolno prenosivih bolesti, uključujući HIV i AIDS.

Durex, globalni lider među brendovima koji brinu o spolnom zdravlju i dobrobiti, pokrenuo je 18. studenoga 2015. međunarodnu kampanju kojom poziva na stvaranje prvog službenog, međunarodnog emotikona koji će simoblizirati siguran seks, uoči 1. prosinca kada se obilježava Svjetski dan borbe protiv AIDS-a.

Istraživanje koje je proveo Durex otkriva da emotikoni igraju vitalnu ulogu u razgovorima mladih o seksu jer za 80% mladih od 18 do 25 godina jednostavnije je izraziti se korištenjem emotikona, a više od polovice ispitanika redovito koristi emotikone kada raspravljaju o seksu. Njih 84% kaže kako im je ugodnije razgovarati o seksu pomoću emotikona. Sve više zabrinjava porast apatije prema prakticiranju sigurnije seksualne prakse s više od trećine ispitanika koji tvrde da ne brinu o sigurnom seksu. Daljnja istraživanja pokazala su da gotovo polovica ispitanih smatra kako HIV nikada neće pogoditi njih ili njihove prijatelje. Potaknut tim rezultatima, Durex pokreće svjetsku kampanju kako bi pozvao na kreiranje službenog emotikona koji će predstavljati siguran seks, a za što je zadužena tvrtka Unicode.

– Velik broj mladih ljudi steklo je svoje seksualno znanje kroz vlastite seksualne aktivnosti i pretraživanje interneta. Uglavnom se osjećaju sposobnima raspravljati o sigurnom seksu u svojim romantičnim odnosima, no s novim ili potencijalnim partnerima prisutna je veća neizvjesnost. Njih 80% podržalo je ideju emotikona kako bi se rasprava o sigurnom seksu učinila lakšom i zabavnijom. – izjavio je Mark McCormack, viši predavač sociologije i jedan od direktora Centra za spol, rod i seksualnost na Sveučilištu Durham.

Takav će emotikon omogućiti mladima da prevladaju neugodnosti u raspravama o sigurnom seksu, potaknuti razgovor i podići svijest o važnosti korištenja kondoma u zaštiti od spolno prenosivih bolesti, uključujući HIV i AIDS. Durex poziva ljude da koriste i dijele hashtag #CondomEmoji kao podršku sigurnom seksu. Durex se nada da će se milijun korisnika odazvati pozivu tijekom studenog, kako bi podrška bila zabilježena kao dio službene prijave kompaniji Unicode na Svjetski dan borbe protiv AIDS-a, 1. prosinca 2015. godine.

– Svjetski dan borbe protiv AIDS-a iznimno je značajan podsjetnik na važnost sigurnog seksa. Gledajući koliko je u razvoju današnjih odnosa utjecajna razmjena poruka, službeni emotikon za siguran seks je jednostavan i snažan korak prema boljoj zaštiti u spolnim odnosima. – zaključio je Volker Sydow, globalni direktor Durexa.

Komentari na članak

Vezani članci

Mozak

European Dana Alliance for the Brain (EDAB)

Počinje tjedan posvećen najvažnijem ljudskom organu

European Dana Alliance for the Brain, uz suradnju pridruženih članova i partnera, i ovu godinu organizira Tjedan mozga u Hrvatskoj.

Studiraj brodogradnju u Rijeci ako želiš dobro plaćen posao!

Kampanja Tehničkog fakulteta

Studiraj brodogradnju u Rijeci ako želiš dobro plaćen posao!

Prošli su tjedan na riječkim pločnicima osvanuli natpisi „Želiš dobro plaćen posao odmah nakon faxa?" koji su zaintrigirali riječku javnost. O čemu se radi, otkriveno je nekoliko dana kasnije.

Prvo svjetsko humanitarno prvenstvo u puckanju

Prvo svjetsko humanitarno prvenstvo u puckanju

Heineken bačvica za najbržeg puckača!

Svjetsko prvenstvo u puckanju je humanitarnog karaktera te sav iznos od kotizacija ide Dječjoj bolnici Kantrida.

Splitska riva

Sučeljavanje u Klubu mladih Split

Kandidati za splitskog gradonačelnika progovaraju o programima za mlade

Klub mladih Split organizira sučeljavanje kandidatkinja i kandidata za splitskog gradonačelnika. Održat će se u utorak, 21. ožujka u 19 sati.

Tisak Snapchat kampanja

Prvi u Hrvatskoj

Inovativna Snapchat kampanja namijenjena mlađoj publici

Najbrže rastuću društvenu mrežu Snapchat i najpopularniji koncept sadržaja s YouTubea Tisak je objedinio u kampanju kojom se obraća mlađoj publici.