Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Naslovna

Društvene mreže

Kako Facebook prikuplja vaše podatke i koristi ih za reklame

Jeste li ikad na Facebooku dobili veoma specifičnu reklamu baš kada ste razmišljali o kupnji toga? Ne, Facebook vam nije pročitao misli. Već je vrlo specifičnim metodama otkrio što volite i ponudio vam to u obliku reklame. Kako to sve funkcionira i kako isključiti takve reklame, pročitajte u nastavku.

Umorna studentica

Prokrastinacija na vrhuncu

10 internetskih stranica za uspješno gubljenje vremena

Umorni ste od učenja? Odmorite mozak uz naš popis zabavnih i pomalo čudnih internetskih stranica.

troll1

Virtualni sadisti

Jesu li internetski trolovi psihopati?

Prema istraživanju znanstvenika iz University of Manitoba koje je objavljeno u časopisu „Personality and Individual Differences”, internetski trolovi su narcisoidni sadisti, psihopati i makjavelisti. U istraživanju je sudjelovalo 1200 ispitanika.

Ona

Film: Ona (2013.)

Virtualna samosvijest u svojoj romantičnoj verziji

Uz informatičku evoluciju koja nam se u posljednjih 20 godina odvija pred očima i uz Internet za koji smo vezani pupčanom vrpcom, svijet Spikea Jonzea ne izgleda nam nimalo strano i neizvedivo...uz jedan minijaturni kontroverzni postulat – umjetnu inteligenciju.

Aplikacija Dubrovnik AR

Planet 1107 napravio zanimljivu i korisnu aplikaciju

Aplikacija Dubrovnik AR

Aplikacija koja omogućava pregled znamenitosti, muzeja, prirodnih ljepota Dubrovnika te javnih službi, ovisno o tome što posjetitelji žele vidjeti.