Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Aplikacija koja alarm gasi selfijem

Snap Me Up: hit Android aplikacija

Aplikacija koja alarm gasi samo vašim selfijem

Novost među aplikacijama je Snap Me Up aplikacija koja, pomoću detektora lica, aktivirani alarm gasi samo nakon što ''opalite'' jedan selfie.

YouTube logo

YouTube uvodi pretplatu

Ako želite YouTube bez reklama, morat ćete platiti

Proširilo se internetom da će YouTube početi naplaćivati usluge gledanja videoblogova i glazbenih uradaka bez prikazivanja reklama.

Windows 8.1

Microsoft dao rok nadogradnje Windowsa 8.1

Nadogradite svoj operativni sustav Windowsom 8.1

Microsoft produžio rok nadogradnje operativnog sustava Windows 8.1. do 10. lipnja 2014. godine. 

LinkedIn

Internet bez granica

Na LinkedInu nađite posao vaših snova

Saznajte kako još bolje iskoristiti svoj profil na LinkedInu te koji programi mogu pomoći da vam informacije o poslu na ovoj mreži dolaze izravno na e-mail adresu.

slika 6, FOTO: mashable.com

Studentski.hr vam donosi:

Najiritantniji ljetni Facebook statusi

Pogledajte Facebook statuse koji nas svakodnevno iznerviraju.