Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Google Play Music naslovna

Globalni glazbeni servis stigao u Hrvatsku

Google Play Music od prekjučer u Hrvatskoj

Poznati Googleov glazbeni servis Google Play Music od prekjučer je dostupan i u Hrvatskoj te odsada možete potpuno legalno slušati glazbu, točnije koristiti streaming i kupovati glazbu po povoljnijim cijenama na Google Playju.

Heml.is - sustav za sigurno slanje poruka

Heml.is

Sustav za sigurno slanje poruka

Heml.is je novi sustav za sigurniju razmjenu poruka.

3D protetika

Izrada jeftinije protetičke opreme

Studenti koriste 3D printer za izradu protetskih ruku

Troje studenata biotehnološkog fakulteta sa Sveučilišta Washington u St. Louisu uspjeli su trinaestogodišnjoj djevojčici napraviti mioelektričnu podlaktnu protezu pomoću 3D printera za samo 200 dolara.

Twitter

Novost na popularnoj društvenoj mreži

Twitter uveo „mute” značajku

Uz novu „mute” značajku isključite tuđe tweetove.

Aplikacija koja alarm gasi selfijem

Snap Me Up: hit Android aplikacija

Aplikacija koja alarm gasi samo vašim selfijem

Novost među aplikacijama je Snap Me Up aplikacija koja, pomoću detektora lica, aktivirani alarm gasi samo nakon što ''opalite'' jedan selfie.