Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Facebook

Facebook zna kakve ljude želi u svom timu

Otkriveno pitanje koje najviše vole postavljati na intervjuu za posao u Facebooku

Facebook je jedno od najpoželjnijih mjesta na svijetu za zapošljavanje. Sada imaju oko 13 000 zaposlenih, a da biste došli do posla u Facebooku, morate zadovoljiti odgovorom na jedno jednostavno pitanje.

Žena koja spava

Imate problema s buđenjem?

„Budilica“ koja doslovno izbacuje iz kreveta

Youtuber Colin Furze izumio je budilicu koja će vas doslovno izbaciti iz kreveta pa se više ne morate bojati da ćete prespavati važan ispit.

21 Google trikova koji će vam olakšati surfanje internetom

Neka tražilica misli za vas

21 Google trik koji će vam olakšati „surfanje“ internetom

Učinite od Googlea vašeg osobnog asistenta! Rezultati će vas iznenaditi!

Prošao Turingov test

Napredak umjetne inteligencije

Računalo prošlo Turingov test: Uvjerilo 1/3 sudaca da je 13-godišnji dječak

Ovo je velika vijest na području istraživanja umjetne inteligencije jer nijedno računalo nikada nije prošlo ovakav test.

Društvene mreže

Društvene mreže mogu vam pomoći u vlastitoj promociji

Društvene mreže mogu pomoći u potrazi za poslom

Studenti danas većinu vremena provode na mobitelu i koriste aplikacije kao što su WhatsApp, Viber, Facebook i Twitter. Sve te aplikacije sjajna su podloga za vlastitu promociju.