Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Predavanje na Sveučilištu o robotima iz Japana

Predavanje i demonstracija

Roboti iz Japana stižu u Split

Želite uživo vidjeti robote? Dođite 7. ožujka u Sveučilišnu knjižnicu u Splitu, poslušajte predavanje koje će održati prof. Takahashi i sudjelujte u njegovoj demonstraciji robota.

Degordian logo

Agencija iStudio odlazi u prošlost

iStudio od sada postao Degordian

Iza iSTUDIJA je veliki rebranding proces u kojem su promijenili ime i vizualni identitet. Njihovo novo ime je Degordian.

New York City

New York dobiva besplatan internet

Super brzi i besplatni Wi-Fi u New Yorku

Na postavljenim uređajima korisnici će moći napuniti USB uređaje, pretraživati mrežne stranice na ekranu osjetljivom na dodir te obavljati besplatne pozive.

Twitter

Širenje ponude

Kupovina preko Twittera uskoro postaje stvarnost?

Ako je vjerovati riječima portala Re/code, korisnici Twittera će uskoro, osim tweetanja, moći i kupovati upravo preko te društvene mreže.

Wix

Postanite sam svoj web dizajner

Wix: Besplatni servis za dizajn web stranica

Wix nudi opciju kreacije profesionalnog online shopa, mobilne web stranice ili Facebook stranice.