Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Filozofski fakultet

Filozofski fakultet u Rijeci

Poziv na prijavu: 2. Riječki studentski interdisciplinarni kongres - Tehnologija i društvo

Rok za prijavu za aktivne sudionike (izlagače radova) traje od 16.06. do 5.10.2014.

Viber logo

Viber

Besplatno slanje poruka i uspostava poziva

Viber je mobilna aplikacija koja korisnicima omogućuje besplatno slanje poruka te ostvarivanje telefonskih poziva.

Social networks icons

Početak, uspon, pad i odlazak u prošlost

Vijek trajanja društvenih mreža

CompuServe, AOL, SixDegrees... Jeste li čuli za ove društvene mreže?

Logo

Glazba po izboru korisnika

8tracks.com

Glazbene liste unutar 8tracksa stvaraju korisnici koji ih tada mogu dijeliti na društvenim mrežama, kao i preslušavati liste drugih korisnika.

Par: savjetovanje

Znanost dokazuje

Zašto ne možeš prestati pratiti bivše na Facebooku?

Ukoliko ste se (ne jednom) uhvatili kako stalkate bivšu ili bivšeg po Facebooku, ne brinite. Znanstveno istraživanje pokazalo je kako je s vama sve u redu. Pročitajte zašto je gotovo instiktivno upisati nečije ime u tražilicu ove socijalne mreže.