Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Najsmješnije krivotvorine - Like Nike

Bolji od originala

FOTO: Od iPhone tenisica do Binbows trgovine - smiješni krivotvoreni proizvodi!

Uspjeh tih velikih i vrlo bogatih tvrtki omogućuje i to da na njima zarade i spretni poduzetnici koji rade replike njihovih proizvoda. Tako na osnovu imena jednakih ili sličnih originalnom proizvodu mogu uvaliti niskokvalitetnu robu po razumnoj cijeni.

Internet

Na današnji dan

Međunarodni dan interneta

Iako otkriće interneta ne bi bilo moguće bez prijašnjih značajnih otkrića, teško je naći bilo koji izum koji je imao ovakav utjecaj na čovječanstvo.

Google Summer of Code 2014. logo

Google Summer of Code

Google Summer of Code ove godine otvoren i za aplikacije

Svi zaintersirani mogu se prijaviti do 21. ožujka.

Andrea Dugandžić - Fit vodič

„Mali fit vodič za užurbane djevojke“ dobiva video-nastavak

YouTube kanal „FitMess Diary" za sve koji žele naučiti kako postati fit!

Andrea Dugandžić istaknula se kao svestrana djevojka, a svoje savjete o „fitnessu“, „bodybuildingu“ i mršavljenju odlučila je podijeliti i putem YouTube kanala.

TasteKid

Pronađite film na lakši način

TasteKid: online tražilica serija i filmova

TasteKid jedna je od internetskih stranica koje mogu pomoći u traženju iduće serije ili knjige koje će vas odvratiti od studentskih obaveza.