Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Eduroam

Sveučilišni računski centar Srce

Započeo Mjesec eduroama 2016.

Cilj je približiti uslugu eduoram krajnjim korisnicima akademske i istraživačke zajednice.

Hackathonovo vizual 2017

Studentski hackathon

Hackathonovo nagrađuje najbolje aplikacije s 20 000 kuna

Za sudionike osigurani su hrana i piće tijekom trajanja događaja te tulum na kraju, a ovisno o pokazanom znanju i potrebama IN2, moguće je i zapošljavanje u tvrtki.

Izidor Seviljski

Internet ima svog zaštitnika

Znate li koji je svetac zaštitnik Interneta?

Iako se možda to čini čudnim, s obzirom na to da je ovaj svetac zemljom hodao u 7. stoljeću, razlog leži u njegovu najvećem djelu, ali i svim doprinosima u polju znanja.

Apple predstavio novi mobitel

Apple

Najiščekivanija konferencija: iPhone predstavio nove mobitele i sat; U2 nudi besplatno skidanje novoga albuma

Apple je u utorak u Cupertinu u Kaliforniji predstavio dva nova iPhonea - iPhone 6 i iPhone 6 Plus. Uz to, predstavljen je i Apple Watch, njihov najosobniji uređaj ikada.

Fejs

Novost na društvenoj mreži

Facebook ukida opciju ''Other''

Sve što ćete morati znati da pošaljete poruku nekome je ime, a poruke će se direktno prikazati nakon što ih pošaljete.