Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Viber naslovna

Kod nas su samo dobre vibre

Studentski.hr od sada dostupan i na Viber Public Chatu

Više ne morate „guglati“ ono što vas zanima, već su vam informacije dostupne gdje god i kada god vi to želite, direktno putem smartphonea.

Društvene mreže

Virtualni svijet

Usudite se otkriti tko vas više ne prati na društvenim mrežama

Tehnologija je toliko napredovala da jednostavnim klikom možete otkriti tko vas više ne prati na društvenim mrežama. Ako imate hrabrosti, usudite se otkriti.

Facebook

(Ne)sigurnost na internetu

Facebook zna što radite i ako nemate profil

Vjerojatno ste svjesni da su Facebook i internet nesigurnija mjesta od mračnih gradskih pothodnika, no ovih će vas nekoliko činjenica sigurno iznenaditi. Nemate Facebook profil? Nema veze. Facebook još uvijek zna tko ste vi.

Vremenskistroj1

Putovanje kroz vrijeme je, prema nekim teorijama, moguće

Izgradnja vremenskog stroja u teoriji je moguća

Tema putovanja kroz vrijeme je od davnina intrigirala ljude, a kroz svoj video na YouTubeu Explanimator nam pokušava razjasniti neke nedoumice.

Chat

Postoji način

Razmjena poruka na Facebooku bez da ste instalirali Messenger

Ako se još uvijek niste navikli na Messenger, postoji rješenje kako ga možete zaobići.