Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Internet

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.

Mnogi su prepoznali Internet kao plodno tlo za promoviranje svojih proizvoda i brandova na što upućuje i povećanje oglasa na Internetu.

Naime, rezultati IAB-ove studije (Internet Advertising Revenue Report) pokazuju kako su se prihodi od internet oglašavanja prošle godine u SAD-u povećali za 17 posto te iznose 42,8 milijardi dolara.

Ako se rezultati usporede s prihodom od televizijskog oglašavanja koji je za 2013.  iznosio 40,1 milijardu dolara možemo vidjeti da su se prihodi od televizijskog oglašavanja smanjili.

Randall Rothenberg, predsjednik i izvršni direktor, IAB-a istaknuo je:

Vijest da interaktivnost nadmašuje televiziju ne bi trebala nikoga čuditi. Ona govori da digitalni zaslon ima moć te potiče publiku na sudjelovanje. U tom smislu, utrostručenje mobilnih uređaja daje jasan odgovor na to kako će mali digitalni zasloni igrati integralnu ulogu u životima potrošača tijekom dana (...).

Prema rezultatima provedene studije povećao se i broj oglasa na mobitelima. Naime, mobilno oglašavanje u SAD-u iznosilo je 7,1 milijarde dolara tijekom 2013. što je povećanje za 110 posto u odnosu na prethodnu godinu kada je taj broj iznosio 3,4 milijarde dolara.

Partner istraživanja, David Silverman istaknuo je:

Naše istraživanje potvrđuje da smo u potpunosti u fazi prijelaza na post-desktop eru. Utrostručenje rasta prihoda od oglašavanja na mobilnim uređajima (...)  je jednostavno odraz promjene u tome kako i gdje potrošači pregledavaju svoje podatke - na putu.

Prema rezultatima istraživanja Google, Facebook i Twitter također mnogo ulažu u internet oglašavanje te se s Yahooom i YouTubeom natječu za što veći udio oglasnih kampanja pokrenutih od strane marketera koji ciljaju na mlađe potrošače.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Youtube

Korisni savjeti za sve ljubitelje popularne stranice

Sedam trikova za učinkovitije korištenje YouTubea

Mislili ste da su „play“ i „pause“ jedine opcije na YouTubeu? Uz naše ćete trikove imati još bolje iskustvo korištenja popularne stranice.

Studirko

Intervju: Slaven Špigl

Studirko vam nudi besplatnu pomoć u učenju

Studirko je web stranica koja svima koji žele steći informatičku pismenost nudi besplatnu edukaciju.

Danit Peleg/printana odjeća

Mlada dizajnerica pokrenula je modnu revoluciju

Hoćemo li uskoro sami printati vlastitu odjeću?

Mlada dizajnerica svoju je liniju odjeće isprintala na kućnom 3D printeru i možda pokrenula modnu revoluciju.

Google Analytics

Besplatni SEO alati

Googleovi besplatni SEO alati

U nastavku donosimo nekoliko besplatnih Googleovih SEO alata koji će vam pomoći da svoju web stranicu učinite još boljom i prilagodite je svojim korisnicima.

Parodija s misicama 2011

Viralni video

VIDEO: Ne vjeruju u matematiku jer matematika nije u Bibliji

Još jedan viralni video izvučen je iz ladica YouTubea te je dobio dodatan „boost“ preko društvenih mreža.