Društvena mreža 00-ih

Myspaceu se vraćaju korisnici, no zbog čega?

Myspace

Nostalgični korisnici vraćaju se svojim starim fotografijama, hoćete li vi biti jedan od njih?

Ako se sjećate pravljenja profila na Myspaceu, znači da ste ili već prešli dvadesetu davnih dana ili bili premlad korisnik i vlasnik vlastitog računala – ova je društvena mreža nastala 2003. godine i bila hit od 2005. do 2008., dok nije došao Facebook i ukrao sve korisnike.

Od tada, posjećenost se sve više smanjivala te je do travnja 2014. Myspace imao tek milijun jedinstvenih posjeta. No, dogodio se veliki preokret, rekao je CEO Tim Vanderhook u intervjuu s Wall Street Journalom – u posljednjim se mjesecima stari korisnici vraćaju kako bi se prisjetili starih dana i pogledali svoje stare fotografije.

Sada Myspace ima oko 50 milijuna jedinstvenih posjeta mjesečno, a između 2013. i 2014. godine porast je čak za 575%. Najzaslužniji za to je hit među društvenim mrežama poznat kao „Throwback Thursday“, kojemu je cilj pronaći što stariju fotografiju kako bi ju podijelili na danas popularnim mrežama, označili stare prijatelje i utažili svoju nostalgiju.

Od 2011. suvlasnik Myspacea je Justin Timberlake koji je 2012. objavio post u kojemu je bio link na novi, promijenjeni vizual Myspacea te je rekao kako smatra da je mreža odlična za spajanje glazbenika, odnosno umjetnika, i njihovih fanova.

CEO Vanderhook u intervjuu je rekao kako je i prije najezde nostalgičnih Myspaceu išlo prilično dobro, a najčešće su korisnici u dobi između 17 i 25 godina te su na Myspaceu upravo kao fanovi glazbenika i zabave. Osim toga, još uvijek postoji oko milijardu registriranih korisnika, iako većina nikada nije posjetila svoj profil. 

Danas se Myspaceu možete pridružiti svojim Facebook ili Twitter profilom, ili već postojećim mail računom. Još uvijek postoji i zaboravljena važna karakteristika Myspacea - glazba, pa se samo upisivanjem željenog glazbenika mogu pronaći razni novi bendovi i zvuci. 

Komentari na članak

Vezani članci

Korinin mobitel

Mediatoolkit analiza

Doznajemo kako je vijest o ukradenom iPhoneu postala viralna

Pomoću Mediatoolkita analizirana je popularnost vijesti o Korininom ukradenom mobitelu koja je preplavila javnost.

Besplatna izrada web stranica

Jedinstvena ponuda svim udrugama

Besplatna izrada web stranica

Exdizajn nudi besplatnu izradu web stranica svim udrugama. Na ovaj način želi pomoći predstavljanju njihovog rada široj javnosti i privlačenju novih članova.

Mobitel

Istraživanje društvenih mreža

Google+ i LinkedIn najduže zadržavaju korisnike

Istraživanje koje je provođeno šest mjeseci i koje je uključivalo 250 milijuna korisnika, pokazalo je kako Google+ i LinkedIn zadrže pažnju korisnika duže nego Twitter i Facebook.

cpen

Ovaj novi gadget san je svakog studenta

C-Pen: digitalni marker

C-Pen je digitalni marker koji će vam olakšati posao na način koji ste oduvijek zamišljali - uređajem prijeđete preko teksta koji će se zatim pojaviti na računalu.

Social networks icons

Od chat rooma do novinarskih izvora

Svakodnevnica društvenih mreža

Društvene mreže primarno služe za održavanje postojećih i stvaranje novih socijalnih veza i kontakata.