Društvena mreža 00-ih

Myspaceu se vraćaju korisnici, no zbog čega?

Myspace

Nostalgični korisnici vraćaju se svojim starim fotografijama, hoćete li vi biti jedan od njih?

Ako se sjećate pravljenja profila na Myspaceu, znači da ste ili već prešli dvadesetu davnih dana ili bili premlad korisnik i vlasnik vlastitog računala – ova je društvena mreža nastala 2003. godine i bila hit od 2005. do 2008., dok nije došao Facebook i ukrao sve korisnike.

Od tada, posjećenost se sve više smanjivala te je do travnja 2014. Myspace imao tek milijun jedinstvenih posjeta. No, dogodio se veliki preokret, rekao je CEO Tim Vanderhook u intervjuu s Wall Street Journalom – u posljednjim se mjesecima stari korisnici vraćaju kako bi se prisjetili starih dana i pogledali svoje stare fotografije.

Sada Myspace ima oko 50 milijuna jedinstvenih posjeta mjesečno, a između 2013. i 2014. godine porast je čak za 575%. Najzaslužniji za to je hit među društvenim mrežama poznat kao „Throwback Thursday“, kojemu je cilj pronaći što stariju fotografiju kako bi ju podijelili na danas popularnim mrežama, označili stare prijatelje i utažili svoju nostalgiju.

Od 2011. suvlasnik Myspacea je Justin Timberlake koji je 2012. objavio post u kojemu je bio link na novi, promijenjeni vizual Myspacea te je rekao kako smatra da je mreža odlična za spajanje glazbenika, odnosno umjetnika, i njihovih fanova.

CEO Vanderhook u intervjuu je rekao kako je i prije najezde nostalgičnih Myspaceu išlo prilično dobro, a najčešće su korisnici u dobi između 17 i 25 godina te su na Myspaceu upravo kao fanovi glazbenika i zabave. Osim toga, još uvijek postoji oko milijardu registriranih korisnika, iako većina nikada nije posjetila svoj profil. 

Danas se Myspaceu možete pridružiti svojim Facebook ili Twitter profilom, ili već postojećim mail računom. Još uvijek postoji i zaboravljena važna karakteristika Myspacea - glazba, pa se samo upisivanjem željenog glazbenika mogu pronaći razni novi bendovi i zvuci. 

Komentari na članak

Vezani članci

Reboot Infogamer 2015., FOTO: Studentski.hr

Rekordne brojke i sretni posjetitelji

FOTO: Ovogodišnji Reboot Infogamer ostvario sva očekivanja

Kao što je već dugo najavljivano, ovogodišnji Reboot Infogamer premašio je sve brojke posjetitelja, ponuda i nagrada, a na sreću vjernih posjetitelja, svega još ima mnogo, mnogo više.

Izumi

Pametni izumi

FOTO: 20 najpametnijih izuma 2015. godine

Stvarčice koje bi svakome dobro došle.

Swarm-Foursquare

Brža i lakša pretraga prijatelja i lokacija

Dioba Foursquarea

Swarm je namijenjena ljudima koji žele najbrži i najlakši način za povezivanje sa svojim prijateljima, a Foursquare je za istraživače koji žele znati informacije o najboljim mjestima i žele podijeliti ono što su pronašli sa svojim prijateljima.

UniPepper

Aplikacija koja olakšava studiranje

UniPepper rješava problem pronalaska kvalitetnih materijala za učenje

Radi se o kombinaciji društvene mreže i platforme za učenje s elementima gemifikacije. Studentima omogućava komunikaciju, kreiranje, dijeljenje, ocjenjivanje i korištenje sadržaja (materijala za učenje, oglasa, informacija i slično).

Facebook logo

Facebook

Kako izbrisati Facebook Search History?

Ako još uvijek ne znate kako izbrisati veliku količinu informacija koja je nastala pretraživanjem stranica ili samo jednim klikom miša, ne brinite. U samo nekoliko koraka riješit ćete se nepotrebnih informacija.