„UNICEF Tap Project"

Možete li što dulje izdržati bez upotrebe mobitela za humanitarnu svrhu?

Unicef Tap Project

UNICEF Tap Project je međunarodna kampanja kojom se za djecu siromašnih nacija osigurava siguran pristup čistoj vodi.

UNICEF Tap Project je međunarodna kampanja kojom se za djecu siromašnih nacija osigurava siguran pristup čistoj vodi. Kampanja kulminira u Svjetskom tjednu vode, od 20. do 26. ožujka, u kojem se slavi i Svjetski dan vode Ujedinjenih naroda (22. ožujka). Zabrinjavaju podaci koji govore kako gotovo 768 milijuna ljudi nema siguran pristup čistoj i pitkoj vodi, a 4 100 djece svaki dan umire od bolesti povezanih s nedostakom vode.

Upravo zbog toga, projekt je 2007. godine u New Yorku osnovala reklamna agencija Droga 5. Osim što se projektom omogućava siguran pristup pitkoj vodi, neki od programa usmjereni su i na izgradnju bunara i sustava za prikupljanje kišnica, instalaciju pumpi za vodu, edukaciju djece o osnovnoj higijeni i slično. Projektu doprinose i slavne ličnosti, kao što su Selena Gomez, Taylor Swift, Robin Williams, Dwight Howard, Rihanna i Adrian Grenier. Oni uz donaciju pitke vode sudjeluju i u promociji projekta kroz reklame i reklamne kampanje.

Ove godine možete i vi sudjelovati u ovoj humanitarnoj akciji. Naime, za svakih deset minuta bez upotrebe mobilnog uređaja, sponzori ovog projekta doniraju količine vode koje će jednom djetetu omogućiti zalihe pitke vode dostatne za jedan dan. Više možete saznati na stranici UNICEF-a.

Komentari na članak

Vezani članci

krv

Humanitarna akcija „Kapi života”

Riječki Medicinski fakultet podiže svijest građana o prevenciji kardiovaskularnih bolesti

Medicinski fakultet u Rijeci poziva sve zainteresirane na humanitarnu akciju „Kapi života” koja će se održavati na više lokacija u Rijeci od 11. do 15. prosinca.

Održan Bečki bal

Kulturno-zabavna svečanost

Prestižni humanitarni Bečki bal Lionsa vraća se u Zagreb

Balska nas čarolija i ove godine očekuje u Zagrebu, a organizira ju najveća svjetska humanitarna udruga. Dio prihoda od prodanih ulaznica namijenjen je opremanju obiteljskih kuća nastradalih u klizištu za vrijeme poplave.

Kampanja #EU&ME

Kampanja Europske komisije

#EUandME: Podsjetnik na prednosti života u Europskoj uniji – za mlade

– Prilike poput studiranja u inozemstvu, pokretanja posla uz potporu EU fondova ili uključenja u borbu protiv klimatskih promjena – samo su neka od područja u kojima mladi mogu ostvariti svoje potencijale. – istaknuo je Branko Baričević.

Nova kampanja Portanova Fashion Incubatora

Otvorenje nove modne sezone

Portanova Fashion Incubator u novoj kampanji ističe kreativnost i stvaralačku slobodu mladih

Portanova Fashion Incubator, najutjecajnije regionalno natjecanje za mlade i neafirmirane modne dizajnere, odličnom kampanjom „Garaža“ najavljuje otvorenje nove modne sezone.

Kampanja za podršku osobama sa sindromom Down

Na današnji dan

Uključite se u kampanju podrške osobama sa sindromom Down

Uključite su u kampanju koju je pokrenuo Svjetski savez mladih Hrvatska, pokažite svoju kreativnost i poduprite osobe sa sindromom Down.