Privlačenje talenata UPPP

MOL Grupa osvojila nagrade Hipnozis i Communicator

Hipnozis Awards

„Uz naš program studentima stvaramo najbolje mogućnosti za početak karijere.“

MOL Grupa, vodeća međunarodna kompanija u industriji nafte i plina, dobila je prestižne nagrade za svoj međunarodni program privlačenja talenata UPPP.

Na natjecanju Hipnozis Awards, Korporativne komunikacije MOL Grupe odnijele su nagradu u kategorijama „event” i „teaser video”.

Također, komunikacijska kampanja 360 E&P za privlačenje talenata osvojila je nagradu Communicator u kategoriji „Marketing Effectiveness – Integrated Campaign”.

„Naš tim je iznimno ponosan na sjajnim povratnim informacijama na komuniciranje programa UPPP na međunarodnoj razini. Nagrade potvrđuju da smo uspješni u uključivanju studenata putem naših sveobuhvatnih komunikacijskih kampanja. Nastavit ćemo pozicionirati MOL Grupu kao kompaniju koja podržava vrhunske individualce koji žele biti dio MOL Grupe i razvijati se u okviru naše tvrtke“, rekao je Dominic Köfner, potpredsjednik korporativnih komunikacija u MOL Grupi.

„Uz naš program studentima stvaramo najbolje mogućnosti za početak karijere.“

Oba natjecanja imaju dugu tradiciju, a prepoznaju integrirane kampanje i uspješne aktivnosti odnosa s javnošću. Na natjecanju Hipnozis Awards ključni kriterij je kreativnost, dok Communicator Awards predstavlja najveće međunarodno natjecanje koje nagrađuje izvrsnost u marketingu i komunikacijama među više od 6.000 prijava godišnje.

Uz slogan „Priključi se! Ako se usudiš.“ MOL Grupa je u okviru programa UPPP tražila najbolje studente geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel proizvodnje nafte i plina. Uz aktivacije na sveučilištima, online marketing i PR aktivnosti kao što su kratki intervjui (speed dating), webinari te gostujuća predavanja na fakultetima, MOL Grupa je privukla gotovo 3.000 studenata s 27 odabranih sveučilišta iz 14 zemalja.

Korporativne komunikacije MOL Grupe su ove godine također osvojile nagradu Stevie za PR kampanju programa UPPP. Natjecanje Stevie Awards nagrađuje izvanredne projekte u organizacijama diljem svijeta.

Više informacija o UPPP-u možete pronaći na službenoj stranici.

Hipnozis je natjecanje u kreativnosti za projekte iz oglašivačke industrije pokrenuto prije 20 godina. Kao službeni partner međunarodnog natjecanja Epica Awards, Hipnozis je na M listi. Agencije dobivaju bodove za pobjedničke projekte što im pomaže u pozicioniranju na međunarodnoj razini. Ove godine predsjednik međunarodnog žirija bio je Mark Tungate, direktor natjecanja Epica Awards za sadržaj. Glavni kriteriji pri odabiru pobjednika su kreativnost ideje, originalnost i kvaliteta provedbe.

Communicator Awards je vodeći međunarodni program dodjele nagrada za najbolje ideje u marketingu i komunikacijama. Pokrenuto prije dva desetljeća, ovo natjecanje prima preko 6.000 iz tvrtki i agencija svih veličina, što ga čini jednim od najvećih natjecanja te vrste u svijetu. U svom 21. izdanju širi kategorije Mobile, Audio i New Cause Marketing pa je ovogodišnja dodjela najveća dosad.

Komentari na članak

Vezani članci

Social impact awards

Natjecanje u području društvenog poduzetništva

Završna faza studentskog natjecanja Social Impact Award

Natjecanje za studente u području društvenog poduzetništva, Social Impact Award, ušlo je u završnu fazu odabirom finalnih projekata koji se natječu za jednu od dvije nagrade.

Unisport

U organizaciji Splitskog sveučilišnog sportskog saveza

Započele prijave za Unisport natjecanja u odbojci i rukometu

Rukomet će se igrati 11. i 12. travnja, a odbojka 13. travnja. Oboje u muškoj i ženskoj kategoriji.

Mozgalo otvorenje I

eSTUDENT poziva na prijavu

Mozgalo: edukativno studentsko natjecanje u rudarenju podataka

Usavršite analitičke sposobnosti i pritom osvojite vrijedne nagrade! Natjecanje obuhvaća i edukacije studenata kroz predavanja, radionice i mentorstvo, dok su teme vezane za razumijevanje i pripremu podataka, modeliranje, korisne algoritme i alate te evaluaciju i implementaciju rješenja.

KOza glazbeni kviz

Kviz općeg znanja

Lake note i teška pitanja na Velikom glazbenom kvizu

Svaka natjecateljska ekipa može imati maksimalno četiri i minimalno dva člana, kotizacija iznosi 20 kuna po članu ekipe, a nagrade su izdašnije no ikad.

1

Finale programa „Katalog poduzetničkih ideja”

Aplikacija za ulazak u virtualni svijet financija proglašena najboljom

U četvrtak 28. travnja na Fakultetu ekonomije i turizma „Dr. Mijo Mirković u Puli” održano je finale „Kataloga poduzetničkih ideja”. Pobjedu je odnio tim Ekonomske škole iz Pule.