Privlačenje talenata UPPP

MOL Grupa osvojila nagrade Hipnozis i Communicator

Hipnozis Awards

„Uz naš program studentima stvaramo najbolje mogućnosti za početak karijere.“

MOL Grupa, vodeća međunarodna kompanija u industriji nafte i plina, dobila je prestižne nagrade za svoj međunarodni program privlačenja talenata UPPP.

Na natjecanju Hipnozis Awards, Korporativne komunikacije MOL Grupe odnijele su nagradu u kategorijama „event” i „teaser video”.

Također, komunikacijska kampanja 360 E&P za privlačenje talenata osvojila je nagradu Communicator u kategoriji „Marketing Effectiveness – Integrated Campaign”.

„Naš tim je iznimno ponosan na sjajnim povratnim informacijama na komuniciranje programa UPPP na međunarodnoj razini. Nagrade potvrđuju da smo uspješni u uključivanju studenata putem naših sveobuhvatnih komunikacijskih kampanja. Nastavit ćemo pozicionirati MOL Grupu kao kompaniju koja podržava vrhunske individualce koji žele biti dio MOL Grupe i razvijati se u okviru naše tvrtke“, rekao je Dominic Köfner, potpredsjednik korporativnih komunikacija u MOL Grupi.

„Uz naš program studentima stvaramo najbolje mogućnosti za početak karijere.“

Oba natjecanja imaju dugu tradiciju, a prepoznaju integrirane kampanje i uspješne aktivnosti odnosa s javnošću. Na natjecanju Hipnozis Awards ključni kriterij je kreativnost, dok Communicator Awards predstavlja najveće međunarodno natjecanje koje nagrađuje izvrsnost u marketingu i komunikacijama među više od 6.000 prijava godišnje.

Uz slogan „Priključi se! Ako se usudiš.“ MOL Grupa je u okviru programa UPPP tražila najbolje studente geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel proizvodnje nafte i plina. Uz aktivacije na sveučilištima, online marketing i PR aktivnosti kao što su kratki intervjui (speed dating), webinari te gostujuća predavanja na fakultetima, MOL Grupa je privukla gotovo 3.000 studenata s 27 odabranih sveučilišta iz 14 zemalja.

Korporativne komunikacije MOL Grupe su ove godine također osvojile nagradu Stevie za PR kampanju programa UPPP. Natjecanje Stevie Awards nagrađuje izvanredne projekte u organizacijama diljem svijeta.

Više informacija o UPPP-u možete pronaći na službenoj stranici.

Hipnozis je natjecanje u kreativnosti za projekte iz oglašivačke industrije pokrenuto prije 20 godina. Kao službeni partner međunarodnog natjecanja Epica Awards, Hipnozis je na M listi. Agencije dobivaju bodove za pobjedničke projekte što im pomaže u pozicioniranju na međunarodnoj razini. Ove godine predsjednik međunarodnog žirija bio je Mark Tungate, direktor natjecanja Epica Awards za sadržaj. Glavni kriteriji pri odabiru pobjednika su kreativnost ideje, originalnost i kvaliteta provedbe.

Communicator Awards je vodeći međunarodni program dodjele nagrada za najbolje ideje u marketingu i komunikacijama. Pokrenuto prije dva desetljeća, ovo natjecanje prima preko 6.000 iz tvrtki i agencija svih veličina, što ga čini jednim od najvećih natjecanja te vrste u svijetu. U svom 21. izdanju širi kategorije Mobile, Audio i New Cause Marketing pa je ovogodišnja dodjela najveća dosad.

Komentari na članak

Vezani članci

Baltazar

Zagrebački velesajam domaćin kvalifikacija

Veleučilište Baltazar novi sudionik UniSport Futsal lige

Na zagrebačkom velesajmu, u dvorani Futsal centra Fusio, 8. i 9. prosinca održano je posljednje kolo kvalifikacija za UniSport Futsal Ligu.

Zadivljena cura gleda na komp, "blowing"

Natječaj za stipendije

MOL Grupa stipendira i zapošljava talentirane studentice na „FEMMe projektu“

Naftne kompanije suočavaju se s velikim izazovima u privlačenju ženskog kadra. Iz tog je razloga MOL Grupa pokrenula „FEMMe projekt“ stipendiranja namijenjen studenticama Rudarsko-geološkog fakulteta i Fakulteta kemijskog inženjerstva i tehnologije.

Proglašeni pobjednički timovi Junior Freshhh natjecanja

"Neka znanost bude s tobom!"

FOTO: Proglašeni pobjednički timovi Junior Freshhh natjecanja

U petak 22. siječnja održalo se finale Junior Freshhha, jednog od hvale vrijednih natjecanja Ine, kojima nagrađuje talentirane i vrijedne učenike. Unatoč jakoj konkurenciji, gimazijalke iz Varaždina odnijele su zasluženu pobjedu.

Projekt Realizator nagrade

Riječko sveučilišno case study natjecanje

Nagrađeni pobjednici projekta Realizator 2016

Najbolji timovi nagrađeni su novčanim nagradama u iznosu od 2 000 kn za prvo, 1 000 kuna za drugo te 500 kuna za treće mjesto za svaki poslovni slučaj.

Stolni tenis ilustracija

Natjecanja Sveučilišta u Splitu

Zadnji dan prijava za natjecanja u vaterpolu i stolnom tenisu

Splitski sveučilišni športski savez i Sveučilišna športska udruga organiziraju oba natjecanja, a održat će se krajem ožujka.