Privlačenje talenata UPPP

MOL Grupa osvojila nagrade Hipnozis i Communicator

Hipnozis Awards

„Uz naš program studentima stvaramo najbolje mogućnosti za početak karijere.“

MOL Grupa, vodeća međunarodna kompanija u industriji nafte i plina, dobila je prestižne nagrade za svoj međunarodni program privlačenja talenata UPPP.

Na natjecanju Hipnozis Awards, Korporativne komunikacije MOL Grupe odnijele su nagradu u kategorijama „event” i „teaser video”.

Također, komunikacijska kampanja 360 E&P za privlačenje talenata osvojila je nagradu Communicator u kategoriji „Marketing Effectiveness – Integrated Campaign”.

„Naš tim je iznimno ponosan na sjajnim povratnim informacijama na komuniciranje programa UPPP na međunarodnoj razini. Nagrade potvrđuju da smo uspješni u uključivanju studenata putem naših sveobuhvatnih komunikacijskih kampanja. Nastavit ćemo pozicionirati MOL Grupu kao kompaniju koja podržava vrhunske individualce koji žele biti dio MOL Grupe i razvijati se u okviru naše tvrtke“, rekao je Dominic Köfner, potpredsjednik korporativnih komunikacija u MOL Grupi.

„Uz naš program studentima stvaramo najbolje mogućnosti za početak karijere.“

Oba natjecanja imaju dugu tradiciju, a prepoznaju integrirane kampanje i uspješne aktivnosti odnosa s javnošću. Na natjecanju Hipnozis Awards ključni kriterij je kreativnost, dok Communicator Awards predstavlja najveće međunarodno natjecanje koje nagrađuje izvrsnost u marketingu i komunikacijama među više od 6.000 prijava godišnje.

Uz slogan „Priključi se! Ako se usudiš.“ MOL Grupa je u okviru programa UPPP tražila najbolje studente geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel proizvodnje nafte i plina. Uz aktivacije na sveučilištima, online marketing i PR aktivnosti kao što su kratki intervjui (speed dating), webinari te gostujuća predavanja na fakultetima, MOL Grupa je privukla gotovo 3.000 studenata s 27 odabranih sveučilišta iz 14 zemalja.

Korporativne komunikacije MOL Grupe su ove godine također osvojile nagradu Stevie za PR kampanju programa UPPP. Natjecanje Stevie Awards nagrađuje izvanredne projekte u organizacijama diljem svijeta.

Više informacija o UPPP-u možete pronaći na službenoj stranici.

Hipnozis je natjecanje u kreativnosti za projekte iz oglašivačke industrije pokrenuto prije 20 godina. Kao službeni partner međunarodnog natjecanja Epica Awards, Hipnozis je na M listi. Agencije dobivaju bodove za pobjedničke projekte što im pomaže u pozicioniranju na međunarodnoj razini. Ove godine predsjednik međunarodnog žirija bio je Mark Tungate, direktor natjecanja Epica Awards za sadržaj. Glavni kriteriji pri odabiru pobjednika su kreativnost ideje, originalnost i kvaliteta provedbe.

Communicator Awards je vodeći međunarodni program dodjele nagrada za najbolje ideje u marketingu i komunikacijama. Pokrenuto prije dva desetljeća, ovo natjecanje prima preko 6.000 iz tvrtki i agencija svih veličina, što ga čini jednim od najvećih natjecanja te vrste u svijetu. U svom 21. izdanju širi kategorije Mobile, Audio i New Cause Marketing pa je ovogodišnja dodjela najveća dosad.

Komentari na članak

Vezani članci

Marin Čerina i ekipa

Studenti i sportaši

Srebro studenata na Europskom prvenstvu u gađanju zračnim oružjem

Marin Čerina, student računarstva, i njegovi kolege Goroš i Maričić od veljače su ponosni vlasnici srebrne medalje s Europskog prvenstva u gađanju zračnim oružjem.

Hacking night 2015

Dio EU kampanje „Cyber Security Month“

Hacking Night 2015.: okušajte se u etičkom hakiranju

Pozivaju se svi mladi entuzijasti, zaljubljenici u računalstvo i stručnjaci za informacijsku sigurnost da se pridruže i okušaju u timskom natjecanju u etičkom hakiranju.

Social impact awards

Studentsko natjecanje Social Impact Award

Upoznajte ovogodišnji žiri koji će prosuđivati studentsko poduzetništvo

Samo 6 dana prije roka predaje prijava za Social Impact Award, imate priliku porazgovarati sa članovima žirija, čuti vrijedne povratne informacije i umrežiti se.

Zadivljena cura gleda na komp, "blowing"

Natječaj za stipendije

MOL Grupa stipendira i zapošljava talentirane studentice na „FEMMe projektu“

Naftne kompanije suočavaju se s velikim izazovima u privlačenju ženskog kadra. Iz tog je razloga MOL Grupa pokrenula „FEMMe projekt“ stipendiranja namijenjen studenticama Rudarsko-geološkog fakulteta i Fakulteta kemijskog inženjerstva i tehnologije.

Freshhh natjecanje INA

INA poziva studente

Freshhh 2014. – međunarodno natjecanje u strateškoj online igri

Prijavite se na međunarodno natjecanje u kojemu ćete rješavati probleme vezane uz rad naftne industrije i to preko online igre!