Privlačenje talenata UPPP

MOL Grupa osvojila nagrade Hipnozis i Communicator

Hipnozis Awards

„Uz naš program studentima stvaramo najbolje mogućnosti za početak karijere.“

MOL Grupa, vodeća međunarodna kompanija u industriji nafte i plina, dobila je prestižne nagrade za svoj međunarodni program privlačenja talenata UPPP.

Na natjecanju Hipnozis Awards, Korporativne komunikacije MOL Grupe odnijele su nagradu u kategorijama „event” i „teaser video”.

Također, komunikacijska kampanja 360 E&P za privlačenje talenata osvojila je nagradu Communicator u kategoriji „Marketing Effectiveness – Integrated Campaign”.

„Naš tim je iznimno ponosan na sjajnim povratnim informacijama na komuniciranje programa UPPP na međunarodnoj razini. Nagrade potvrđuju da smo uspješni u uključivanju studenata putem naših sveobuhvatnih komunikacijskih kampanja. Nastavit ćemo pozicionirati MOL Grupu kao kompaniju koja podržava vrhunske individualce koji žele biti dio MOL Grupe i razvijati se u okviru naše tvrtke“, rekao je Dominic Köfner, potpredsjednik korporativnih komunikacija u MOL Grupi.

„Uz naš program studentima stvaramo najbolje mogućnosti za početak karijere.“

Oba natjecanja imaju dugu tradiciju, a prepoznaju integrirane kampanje i uspješne aktivnosti odnosa s javnošću. Na natjecanju Hipnozis Awards ključni kriterij je kreativnost, dok Communicator Awards predstavlja najveće međunarodno natjecanje koje nagrađuje izvrsnost u marketingu i komunikacijama među više od 6.000 prijava godišnje.

Uz slogan „Priključi se! Ako se usudiš.“ MOL Grupa je u okviru programa UPPP tražila najbolje studente geološkog i naftnog inženjerstva za svoj odjel proizvodnje nafte i plina. Uz aktivacije na sveučilištima, online marketing i PR aktivnosti kao što su kratki intervjui (speed dating), webinari te gostujuća predavanja na fakultetima, MOL Grupa je privukla gotovo 3.000 studenata s 27 odabranih sveučilišta iz 14 zemalja.

Korporativne komunikacije MOL Grupe su ove godine također osvojile nagradu Stevie za PR kampanju programa UPPP. Natjecanje Stevie Awards nagrađuje izvanredne projekte u organizacijama diljem svijeta.

Više informacija o UPPP-u možete pronaći na službenoj stranici.

Hipnozis je natjecanje u kreativnosti za projekte iz oglašivačke industrije pokrenuto prije 20 godina Kao službeni partner međunarodnog natjecanja Epica Awards, Hipnozis je na M listi. Agencije dobivaju bodove za pobjedničke projekte što im pomaže u pozicioniranju na međunarodnoj razini. Ove godine predsjednik međunarodnog žirija bio je Mark Tungate, direktor natjecanja Epica Awards za sadržaj. Glavni kriteriji pri odabiru pobjednika su kreativnost ideje, originalnost i kvaliteta provedbe.

Communicator Awards je vodeći međunarodni program dodjele nagrada za najbolje ideje u marketingu i komunikacijama. Pokrenuto prije dva desetljeća, ovo natjecanje prima preko 6.000 iz tvrtki i agencija svih veličina, što ga čini jednim od najvećih natjecanja te vrste u svijetu. U svom 21. izdanju širi kategorije Mobile, Audio i New Cause Marketing pa je ovogodišnja dodjela najveća dosad.

Komentari na članak

Vezani članci

FotoMaČak u Čakovcu

Uspješno odrađen prvi FotoMaČak

Četrdesetak zaljubljenika u fotografiju istraživalo ljepote Čakovca

Projekt je zainteresirao brojne sudionike koji su kroz cjelodnevno druženje imali priliku upoznati Čakovec, napraviti odlične fotografije kroz 18 tema i razmijeniti iskustva s drugim profesionalnim i amaterskim fotografima iz cijele Hrvatske.

Dani komunikacija 2016 dobitnici

Dani komunikacije

Natjecanja IdejaX i Mixx nagrađuju kreativce, prijaviti se možete već danas

S razvojem tržišta i pojavom novih trendova u industriji HURA i IAB unaprijedili su pravilnike natjecanja.

Noćni hakl

Najveći turnir u uličnoj košarci

Noćni hakl u centru metropole

Prijave na turnir su potpuno otvorene, što znači da nema kotizacija, a nagradni fond vrlo je bogat. Prvaci će biti nagrađeni sa 7000 kuna, drugoplasirani s 5000 kuna, a trećeplasirani s 3000 kuna.

ITC 2015

Start-up udruga

Otvorene prijave za 2. izdanje natjecanja Istrian Tourism Competition

Sudjelovanje u aktivnostima projekta besplatno je za sve sudionike, a nagradni fond iznosi 15 000 kn.

Project Management Championship

Ove godine u Hrvatskoj

Otvorene prijave za međunarodno natjecanje menadžerskih timova

Project Management Championship odlična je prilika za studente da se upoznaju s rješavanjem „real life case study“ zadataka, da iskoriste teorijsko znanje iz područja projektnog menadžmenta u praksi te se predstave svjetskim stručnjacima u području projektnog menadžmenta.