LinkedIn predstavio novu uslugu

Volunteer Marketplace

LinkedIn Volunteer Marketplace

LinkedIn Volunteer Marketplace nova je usluga kojom je omogućeno jednostavnije povezivanje neprofitnoh organizacija i potencijalnih volontera.

LinkedIn, poslovna društvena mreža, jučer je predstavila svoju novu uslugu Volunteer Marketplace koja korisnicima omogućuje pregledavanje volonterskih poslova objavljenih od strane neprofitnih organizacija. Prema podacima LinkedIna više od 600 000 članova pokazalo je interes za volontiranje i rad na dobrovoljnoj bazi. Uz to, LinkedIn želi osigurati da se povezivanje između volontera i organizacija uistinu ostvari, stoga se udružio s ozbiljnijim organizacijama kao što su VolunteerMatch, BoardSource, Taproot Foundation i Catchafire. 

Na ovu se novu uslugu volonterskih poslova mogu prijaviti sve kompanije i neprofitne organizacije koje traže volontere za određene poslove kao i sami volonteri u potrazi za mjestom za rad. Prema pisanju Buga, pojedinci i tvrtke koje žele ovim putem pronaći volontere, morat će platiti postavljanje svojih objava za otvorena radna mjesta. Naime, cijene se kreću od 20 dolara za jednu objavu oglasa u trajanju od 30 dana, pa na više.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Twitter

Sveučilišta i društvene mreže

Sveučilišta bi trebala koristiti Twitter kako bi se povezala sa studentima

Hoće li se Sveučilišta povezivati sa studentima putem društvenih mreža?

Društvene mreže

AVG Technologies u istraživanju aplikacija

Koje aplikacije najviše troše energiju baterije?

Pogledajte koje od najpopularnijih aplikacije najviše „ubijaju“ bateriju. Imate li baš svaku?

Putovanje

Putovanje, fotografija i uživanje

Ljubiteljima putovanja i Instagrama nudi se posao iz snova

Putoholičari i ljubitelji društvenih mreža konačno su došli na svoje.

Mobitel

Pet najboljih

Društvene mreže koje bi mogle postati popularne

Donosimo vam pet društvenih mreža koje bi se uskoro mogle koristiti diljem svijeta.

Messenger

Facebook kopira WhatsApp?

Facebookov Messenger više nije vezan uz Facebook

U najnovijoj nadogradnji Messengera korisnici će dobiti opciju „Not on Facebook?“ kada otvore aplikaciju, a za pristup su – umjesto uobičajenih podataka – dovoljni ime, fotografija i broj telefona.