LinkedIn predstavio novu uslugu

Volunteer Marketplace

LinkedIn Volunteer Marketplace

LinkedIn Volunteer Marketplace nova je usluga kojom je omogućeno jednostavnije povezivanje neprofitnoh organizacija i potencijalnih volontera.

LinkedIn, poslovna društvena mreža, jučer je predstavila svoju novu uslugu Volunteer Marketplace koja korisnicima omogućuje pregledavanje volonterskih poslova objavljenih od strane neprofitnih organizacija. Prema podacima LinkedIna više od 600 000 članova pokazalo je interes za volontiranje i rad na dobrovoljnoj bazi. Uz to, LinkedIn želi osigurati da se povezivanje između volontera i organizacija uistinu ostvari, stoga se udružio s ozbiljnijim organizacijama kao što su VolunteerMatch, BoardSource, Taproot Foundation i Catchafire. 

Na ovu se novu uslugu volonterskih poslova mogu prijaviti sve kompanije i neprofitne organizacije koje traže volontere za određene poslove kao i sami volonteri u potrazi za mjestom za rad. Prema pisanju Buga, pojedinci i tvrtke koje žele ovim putem pronaći volontere, morat će platiti postavljanje svojih objava za otvorena radna mjesta. Naime, cijene se kreću od 20 dolara za jednu objavu oglasa u trajanju od 30 dana, pa na više.
 

Komentari na članak

Vezani članci

Extreme

„Extreme phone pinching”

VIDEO: Internetom hara novi bizarni trend

Bizaran trend započeo je američki duo Twenty One Pilots, kojeg čine glazbenici Tyler Joseph i Josh Dun, koji su prvi počeli izlagati svoje pametne telefone „ekstremnim” opasnostima”.

fb lite

Nova verzija Facebookove aplikacije

"Lite" - jednostavnija Facebook Android aplikacija

"Lite" je daleko jednostavnija aplikacija za pristup Facebookovu sadržaju, a namijenjena je zemljama u razvoju, kojima je podatkovni promet skup.

Mr. Selfie

Jeste li i vi Mr. Selfie?

VIDEO: Koliko smo ovisni o tehnologiji?

Od jutra do mraka, bez podizanja pogleda s ekrana, glavni lik ovog video kroz dan se nađe u nizu apsurdnih situacija, no jedva ih primjećuje.

3D emotikoni

Istraživanje o e-smijanju

Skraćenica "LOL" sve manje popularna

Najpopularniji izraz smijanja na Facebooku je onomatopeja "haha", koja se koristi u preko polovice slučajeva.

Tipkanje u vožnji

Izazovi modernog svijeta

Što je ovisnost o Facebooku i kako je se riješiti?

Zašto ljudi imaju potrebu da prilikom rada posegnu za pametnim telefonom i pogledaju što se novog desilo na Facebooku?