„Mladi, radite besplatno!“

Kanadski guverner na zanimljiv način želi riješiti nezaposlenost mladih

kanadski guverner

Unatoč vidljivom napretku u odnosu na proteklih nekoliko godina, Poloz smatra da mladi i drugi nezaposleni Kanađani trebaju steći više iskustva putem neplaćenih stažiranja i volonterskog rada, a sve to dok se ne oporavi posrnulo tržište rada.

Nezaposlenost mladih u Kanadi već je godinama zaglavljena u dvoznamenkastom postotku što zabrinjava tamošnjeg guvernera Stephena Poloza. On je jučer na press konferenciji u Torontu predložio jednostavno rješenje za gorući problem – neka mladi rade besplatno.

„Isplati se imati neplaćen posao u životopisu jer je to jedna od stvari koju možete učiniti da se oduprete efektu nezaposlenosti", ustvrdio je Poloz te nadodao: „svatko u ovoj prostoriji poznaje barem jednu obitelj s odraslim djetetom koje živi u podrumu.“

Unatoč vidljivom napretku u odnosu na proteklih nekoliko godina, Poloz smatra da mladi i drugi nezaposleni Kanađani trebaju steći više iskustva putem neplaćenih stažiranja i volonterskog rada, a sve to dok se ne oporavi posrnulo tržište rada.

Ova davno ustaljena praksa na našim prostorima je izazvala burnu reakciju mladih Kanađana na društvenim mrežama. Priključila im se Claire Seaborn, predsjednica Kanadske udruge stažista.

„Ovakvi komentari pogrešno prikazuju postojeće zakone o zapošljavanju. Umanjuju vrijednosti mladih ljudi i ne pokazuju nikakvo suosjećanje za socio-ekonomska pitanja povezana s neplaćenim stažiranjima", odgovorila je Seaborn, uz obrazloženje kako mladi iz skromnih sredina nisu u poziciji da odrađuju besplatan posao.

Tijekom nedavne recesije je počeo naglo rasti broj nezaposlenih mladih u Kanadi, a danas je ostao na niskim granama. Posljednji statistički podaci otkrivaju da je nezaposlenost među mladom populacijom od 15. do 24. godine bila 13,5 posto u rujnu, gotovo dvostruko veća od sveukupne stope nezaposlenosti u toj državi.

Međutim, kada usporedimo taj podatak s 48,7 posto nezaposlenih mladih u Lijepoj našoj, dobivamo sliku kako ipak nije sve trulo u državi Kanadi.

Unatoč negativnim reakcijama javnosti i obeshrabljenosti mladih za rad, guverner Poloz ipak ne odustaje od svoje zamisli te ustrajno zastupa stajalište da se mladi trebaju trgnuti iz roditeljskih podruma, jer, kako navodi: „sigurno nisu otišli u prijevremenu mirovinu.“

Komentari na članak

Vezani članci

Build Your Future 2017.

„Build Your Future"

„Mladi u Hrvatskoj imaju potencijala za poduzetništvo, samo ga treba razvijati“

Rezultati istraživanja o poduzetništvu u Hrvatskoj provedenog među osobama od 19 do 29 godina pokazali su kako većina uviđa potrebu za poduzetništvom i posjeduje znanje u strukama budućnosti.

nagradni natječaj

Osvoji novi iPhone

Nagradni natječaj „Pametno sa svojim novcem“ za mlade – nauči upravljati novcem i osvoji iPhone 6S ili iPhone SE

Koja je razlika između debitnih i kreditnih kartica? Čemu služi žiro, a čemu tekući račun? Kako sastaviti popis prihoda i rashoda osobnog proračuna? Ako niste sigurni u odgovore, svakako biste trebali sudjelovati u nagradnom natječaju „Pametno sa svojim novcem“.

Sociološka večer

Sociološke večeri

Istražuju se stavovi mladih o građanskom odgoju

Imaginacija organizira Sociološke večeri kroz koje će tražiti empirijsku podlogu za izradu upitnika za potrebe istraživanja o stavovima mladih o građanskom odgoju.

Erasmus za mlade poduzetnike i studente - predstavljanje

I nakon završenog studija koristite prednosti Erasmusa

Prednosti programa Erasmus za mlade i poduzetnike

Riječ je o pograničnom programu razmjene koji pruža priliku mladim i obećavajućim poduzetnicima da uče od iskusnih kolega koje upravljaju manjim tvrtkama u nekoj od 37 država sudionica.

Ulična lampa na Gornjem gradu

Komentar novinarke

Dvije godine hrvatskog članstva u Europskoj uniji: Predemo li vunu ili nas jašu?

Preko granice možemo i s osobnom iskaznicom te nam susjedi više vjeruju kada im kažemo da ništa ne švercamo. Stručnjaci iz Bruxellesa javljaju da su naši parlamentarci ok, da se javljaju i da im je super tamo – kao u školi.