Kampanja za prava životinja

Jelena Karleuša: „Radije gola, nego u krznu“

Gola Jelena Karleuša

U industriji proizvodnje krzna u malim kavezima uzgajaju se i ubijaju brojne kune, lisice, činčile i kunopsi na što je ukazala Jelena Karleuša slikavši se za plakate PETA-ine kampanje.

Poznata srpska pjevačica Jelena Karleuša, već poznata po svojim izjavama za prava životinja i veganstvo, ostvarila je suradnju s njemačkom podružnicom međunarodne organizacije za prava životinja PETA. S njom je snimila vrlo zanimljive plakate kojima poručuje da se životinje ne smiju uzgajati i ubijati radi krzna.

Na plakatima je Jelena Karleuša prikazana uz slogan Radije gola, nego u krznu!, postavši prva zvijezda na Balkanu koja se fotografirala u toj već dugogodišnje poznatoj PETA-inoj kampanji. Komentirala je svoju podršku:

– Kao osoba iz javnog života s velikim utjecajem na mladu populaciju, posebno u ovom dijelu Europe, želim predstaviti dobar primjer i biti dobar uzor. Ova kampanja uključuje poznate osobe iz cijelog svijeta koji podižu svoj glas i ostvaruju utjecaj na ostale. Koristimo našu slavu na najbolji mogući način – protiv ubijanja nedužnih. Pokazujemo našu kožu i objašnjavamo da smo ljepši kada su naša srca i duše pune suosjećanja i ljubavi. Ne treba nam krvavo krzno da bismo izgledali i osjećali se lijepo – ubijanje ne može biti lijepo.

U industriji proizvodnje krzna u malim kavezima uzgajaju se i ubijaju brojne kune, lisice, činčile i kunopsi. Oni svoje kratke živote provedu osjećajući strah i stres, bez mogućnosti slobodnog kretanja i iskazivanja svog prirodnog ponašanja, poručuju Prijatelji životinja.

Komentari na članak

Vezani članci

Reebokice

„Always Classic” kampanja

Club C Montana Cans, najnovije Reebok tenisice, idealan proljetni izbor!

Pozivajući na suradnju renomirane kreativce, grafitere Sany i Felipea Pantonea, koji bez ograničenja izražavaju svoju osobnost te njemačke stručnjake za boje iz tvrtke Montana Cans, Reebok kampanjom „Always Classic” predstavlja novu siluetu Club C Montana Cans.

Centar za mirovne studije

Centar za mirovne studije

Poziv studentima za suradnju na istraživanju kampanje za izbore u Europski parlament

Centar za mirovne studije i GONG pozivaju sve studente završnih godina društvenih studija na istraživanje kampanje uoči izbora zastupnika za Europski parlament. Rezultati istraživanje biti će iskorišteni za suzbijanje govora mržnje u javnom prostoru, te unapređivanje političkih procesa

Rektorat 2

Najavljeni okrugli stolovi

QUALITYWATCH približava građanima informacije o kvaliteti visokih učilišta

Okrugli stolovi dio su kampanje i projekta QUALITYWATCH: Aktivna uloga organizacija civilnog društva u praćenju i promociji kvalitete u visokom obrazovanju u Hrvatskoj, koji je financirala Europska unija u okviru programa IPA i kojim je upravljao Institut za razvoj obrazovanja.

Mozak

European Dana Alliance for the Brain (EDAB)

Počinje tjedan posvećen najvažnijem ljudskom organu

European Dana Alliance for the Brain, uz suradnju pridruženih članova i partnera, i ovu godinu organizira Tjedan mozga u Hrvatskoj.

čitanje

Nacionalna kampanja

I osječki Filozofski fakultet pridružen kampanji „I ja želim čitati”

Budući da u Hrvatskoj do sada nije došlo do sustavnog bavljenja teškoćama čitanja, nacionalnom kampanjom želi se informirati i senzibilizirati hrvatsku javnost te potaknuti na poboljšanje suradnje među relevantnim institucijama i stručnjacima. Njenoj se provedbi pridružio i Filozofski fakultet Osijek.