Kampanja za prava životinja

Jelena Karleuša: „Radije gola, nego u krznu“

Gola Jelena Karleuša

U industriji proizvodnje krzna u malim kavezima uzgajaju se i ubijaju brojne kune, lisice, činčile i kunopsi na što je ukazala Jelena Karleuša slikavši se za plakate PETA-ine kampanje.

Poznata srpska pjevačica Jelena Karleuša, već poznata po svojim izjavama za prava životinja i veganstvo, ostvarila je suradnju s njemačkom podružnicom međunarodne organizacije za prava životinja PETA. S njom je snimila vrlo zanimljive plakate kojima poručuje da se životinje ne smiju uzgajati i ubijati radi krzna.

Na plakatima je Jelena Karleuša prikazana uz slogan Radije gola, nego u krznu!, postavši prva zvijezda na Balkanu koja se fotografirala u toj već dugogodišnje poznatoj PETA-inoj kampanji. Komentirala je svoju podršku:

– Kao osoba iz javnog života s velikim utjecajem na mladu populaciju, posebno u ovom dijelu Europe, želim predstaviti dobar primjer i biti dobar uzor. Ova kampanja uključuje poznate osobe iz cijelog svijeta koji podižu svoj glas i ostvaruju utjecaj na ostale. Koristimo našu slavu na najbolji mogući način – protiv ubijanja nedužnih. Pokazujemo našu kožu i objašnjavamo da smo ljepši kada su naša srca i duše pune suosjećanja i ljubavi. Ne treba nam krvavo krzno da bismo izgledali i osjećali se lijepo – ubijanje ne može biti lijepo.

U industriji proizvodnje krzna u malim kavezima uzgajaju se i ubijaju brojne kune, lisice, činčile i kunopsi. Oni svoje kratke živote provedu osjećajući strah i stres, bez mogućnosti slobodnog kretanja i iskazivanja svog prirodnog ponašanja, poručuju Prijatelji životinja.

Komentari na članak

Vezani članci

Blood Sport

Obustavljen projekt

VIDEO: Igrajući videoigru gubite pravu krv

Uređaj povezan s gamepadom izvlači vašu krv ako se povrijedite igrajući igricu - krvavi sport u kojemu ne želite izgubiti.

Sugestivne poruke o referendumu

JOŠ KOJA RIJEČ O REFERENDUMU

Sugestivne poruke na zagrebačkim fakultetima

Fakulteti ne smiju dopuštati ni jedan oblik političkog aktivizma pa su plakati ubrzo uklonjeni.

Kampanja za podršku osobama sa sindromom Down

Na današnji dan

Uključite se u kampanju podrške osobama sa sindromom Down

Uključite su u kampanju koju je pokrenuo Svjetski savez mladih Hrvatska, pokažite svoju kreativnost i poduprite osobe sa sindromom Down.

Rektorat 2

Najavljeni okrugli stolovi

QUALITYWATCH približava građanima informacije o kvaliteti visokih učilišta

Okrugli stolovi dio su kampanje i projekta QUALITYWATCH: Aktivna uloga organizacija civilnog društva u praćenju i promociji kvalitete u visokom obrazovanju u Hrvatskoj, koji je financirala Europska unija u okviru programa IPA i kojim je upravljao Institut za razvoj obrazovanja.

Dove "Speak Beautiful" kampanja

Zašto mislimo da smo ružni?

Dove kampanje za podizanje samopouzdanja

Globalna direktorica Dove Self-Esteem projekta Meaghan Ramsey prošle je godine održala inspirativan govor na TED Talku.