Jeste li primijetili nešto čudno?

Google promjenio poznati font i logotip

Google Logo

Iako ranije promjene natpisa nisu bile suviše uočljive, ova nikome neće promaknuti!

Četiri boje i šest slova na bijeloj pozadini – prvo je što je većina mlađe generacije koristila još dok je bilo normalno na internetu provesti tek sat vremena, a u vrijeme nitko nije mogao zvati na kućni telefon. Iako su s projektom započeli sredinom 90-ih, tek od 2004. vidi se njegov potencijal.

Google je danas najkorištenija tražilica u rukama tvrtke Moutain View koja, osim što omogućava laku pretragu pojmova, ima servise poput Google Newsa, Google Karata i Google Playa, a i to su samo najpoznatiji.

Iako je Google u posljednjih par godina radio mnoge preinake na svojem logotipu, ova je najvidljivija. U utorak, 1. rujna, promjenili su svoj dosadašnji font natpisa i logotip, a za njega ističu kako pokazuje da „Googleova magija funkcionira, čak i na najmanjim ekranima“.

Koristi se drugačiji, minimalistički font, i to sukladno promjenama koje su se raširile po svim Googleovim servisima. Promijenjeni se font u utorak nalazio na poznatom Googleovom Doodleu. Osim toga, promijenio se i sam logo Googlea koji je dosad bio tek bijelo „g“ na plavoj pozadini, a sada je to „G“ u više boja.

Osim toga, kada pojedini servisi poput Voice Searcha budu funkcionirali, taj će se logo promijeniti u četiri točkice, odnosno crtice, po čemu će korisnici znati da aplikacija ili servis rade.

Točne promjene možete pogledati u videozapisu u kojem je naglašeno i da se Google polako mijenjao kako bi što bolje odgovarao korisničkim potrebama, odnosno kako bi funkcionirao baš kao i čovjek.

Komentari na članak

Vezani članci

Koliko često trebamo mijenjati lozinke?

Opasnost na svakom koraku

Koliko često trebamo mijenjati lozinke?

Lozinke štite naše račune od neželjenih gostiju. Nemojte ih zaboraviti osvježiti!

Rebranddd

Natječaj INA-e i eSTUDENT-a

Započeo natječaj Rebranddd: prijavi se i osvoji sjajne nagrade!

Radi se natječaj za prave kreativce koji trebaju osmisliti novi logotip INA-e, a prijave su počele jučer, 7. rujna.

3

Filmsko promišljanje o životu

VIDEO: Filmovi koji će promijeniti vaš pogled na svijet

Donosimo vam popis filmova koje ćete odgledati u jednom dahu, a nakon kojih ništa više neće biti isto.

Rebranddd

Natječaj eStudenta i INA-e

Rebranddd: iskaži svoju kreativnost i osvoji nagrade

Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.

Razgovor za posao

Bizarna trik-pitanja na razgovoru za posao

Jeste li dovoljno spremni i kreativni da odgovorite na ova pitanja na razgovoru za posao?

Razgovor za posao nije uvijek predvidljiv kao što mislite.