Jeste li primijetili nešto čudno?

Google promjenio poznati font i logotip

Google Logo

Iako ranije promjene natpisa nisu bile suviše uočljive, ova nikome neće promaknuti!

Četiri boje i šest slova na bijeloj pozadini – prvo je što je većina mlađe generacije koristila još dok je bilo normalno na internetu provesti tek sat vremena, a u vrijeme nitko nije mogao zvati na kućni telefon. Iako su s projektom započeli sredinom 90-ih, tek od 2004. vidi se njegov potencijal.

Google je danas najkorištenija tražilica u rukama tvrtke Moutain View koja, osim što omogućava laku pretragu pojmova, ima servise poput Google Newsa, Google Karata i Google Playa, a i to su samo najpoznatiji.

Iako je Google u posljednjih par godina radio mnoge preinake na svojem logotipu, ova je najvidljivija. U utorak, 1. rujna, promjenili su svoj dosadašnji font natpisa i logotip, a za njega ističu kako pokazuje da „Googleova magija funkcionira, čak i na najmanjim ekranima“.

Koristi se drugačiji, minimalistički font, i to sukladno promjenama koje su se raširile po svim Googleovim servisima. Promijenjeni se font u utorak nalazio na poznatom Googleovom Doodleu. Osim toga, promijenio se i sam logo Googlea koji je dosad bio tek bijelo „g“ na plavoj pozadini, a sada je to „G“ u više boja.

Osim toga, kada pojedini servisi poput Voice Searcha budu funkcionirali, taj će se logo promijeniti u četiri točkice, odnosno crtice, po čemu će korisnici znati da aplikacija ili servis rade.

Točne promjene možete pogledati u videozapisu u kojem je naglašeno i da se Google polako mijenjao kako bi što bolje odgovarao korisničkim potrebama, odnosno kako bi funkcionirao baš kao i čovjek.

Komentari na članak

Vezani članci

Prekid preboli filmom!

Filmski lijek

Izliječite slomljeno srce filmom

Kada prekinete vezu, nema boljeg načina za preboljeti nego sjesti i vidjeti koje vam se opcije nude. Pronađite sebe i nove ideje gledajući filmove koje smo odabrali za liječenje slomljenog srca.

Rebranddd

Natječaj eStudenta i INA-e

Rebranddd: iskaži svoju kreativnost i osvoji nagrade

Od kandidata se traži da okupe tim od najviše troje ljudi te zajedničkim snagama osmisle zanimljivu priču koja će stajati iza novog logotipa, istraže što tržiste kaže o INA-i i njenim zaposlenicima, a onda stvar prepuste kreativnom umu svog tima.

Marš mladih za radnička prava

„Marš mladih za radnička prava“

Mladi više ne žele biti iskorištavani kao jeftina radna snaga, marširaju za bolje danas

Sudionici „Marša mladih za radnička prava“ traže od nove vlasti osiguravanje dostojanstva mladih radnika i radnica te da se mlade nezaposlene osobe na kvalitetniji način podupre mjerama poticanja zapošljavanja.

Font

Uređivanje životopisa

Sitnice koje čine vaš životopis atraktivnijim

Životopis mora sadržavati samo najbitnije informacije o vama, ne smije biti predugačak niti prekratak, a veliku ulogu u ostavljanju pozitivnog dojma kod poslodavca igra i font kojim je napisan.

Klub mladih te poziva da postaneš promjena koju želiš vidjeti u Splitu

Motivacijski govori aktivnih mladih

Klub mladih te poziva da postaneš promjena koju želiš vidjeti u Splitu

Treće izdanje motivacijskih govora aktivnih mladih pod nazivom "Budi promjena koju želiš vidit u Splitu" održava se ove srijede u Klubu mladih. Imate priliku čuti brojne volonterske, aktivističke i poduzetničke priče.