Festival u Rovinju

Globalni stručnjaci koji spajaju tehnologiju i kreativnost govorit će na Danima komunikacija

Rovinj

Posjetitelji festivala čut će primjere svjetske prakse u primjeni umjetne inteligencije u bankarskom sektoru, korištenju virtualne stvarnosti u prenošenju emocija i „storytellingu” te važnosti analize podataka i GDPR-u.

Ovogodišnji fokus festivala Dani komunikacija stavljen je na simbiozu tehnologije i kreativnosti. Upravo to potvrđuju najavljeni predavači, vrsni stručnjaci Christoffer Malmer, Steve Lok i Sol Rogers. 

Foto: Komunikacijski laboratorij

Christoffer Malmer jedan je od čelnih ljudi velikog oglašivača, vodeće skandinavske banke Skandinaviska Enskilda Banken (SEB), koji će na festivalu govoriti uz podršku Veleposlanstva Švedske. Slovi kao jedan od najvećih stručnjaka za fintech ulaganja. Pričat će o najnovijim tehnološkim postignućima banke, poput korištenja AI (artificial intelligence) platformi u praksi i za unapređenje poslovanja te će predstaviti digitalnog suradnika banke, virtualnog agenta kojeg su nazvali Amelia. Amelia je AI platforma koja probleme rješava poput čovjeka, ali uz znatno veću brzinu, ujedno komunicira s kupcima razgovornim jezikom te prati emocije.

Foto: Komunikacijski laboratorij

O tome kako koristiti GDPR za unapređenje poslovanja i koje su prave iskoristive strategije u bitci za podatke, govorit će Steve Lok. Dolazi iz magazina The Economist, poznati je vizionar i data science guru koji kreira trendove. Na Danima komunikacija govorit će o trenutnoj situaciji u industriji vezanoj uz GDPR regulativu, uz osvrt na digitalnu transformaciju i prijedloge inovativnih taktika za oglašivače koje mogu koristiti kako bi u novo doba GDPR-a unaprijedili poslovanje svoje tvrtke. Iza Stevea su 22 godine iskustva, a za svoj rad dobio je brojne nagrade za korištenje podataka u marketinškim akvizicijama, poput zlata u Cannesu, DMA Grand Prixa i recentne IPA nagrade za najpametnije korištenje date i tehnologije.

Foto: Komunikacijski laboratorij

Posjetitelji Dana komunikacija imat će priliku naučiti kako na kreativan i inovativan način pridobiti pozornost gledatelja i ispričati priču uz pomoć najnovijih tehnoloških postignuća upravo od Sola Rogersa iz tvrtke Rewind, gorljivog zagovornika VR (virtual reality), AR (augmented reality) i MR (mixed reality) tehnologija i zaljubljenika u digitalnu animaciju. Osoba je koja stoji iza globalno poznatih VR projekata kao što su BBC Home – A VR Spacewalk, promocije automobila Jaguar I-PACE te promocije filma Ghost in the Shell koji je posredstvom VR-a dao priliku gledateljima ući u psihu glavne junakinje.

Malmer, Lok i Roger stručnjaci su svjetskog glasa, a njihove ideje i iskustva pomiču granice u struci, otvaraju nove, kreativne načine komunikacije i promocije projekata. Posjetitelji Dana komunikacija imat će priliku slušati njihova iskustva, postavljati im pitanja i učiti od njih.

Komentari na članak

Vezani članci

Bruketa, Ballon, Jilek 2019

Komunikacijski festival u Rovinju

Čovjek koji je McDonald'su donio titulu najboljeg oglašivača na svijetu dolazi na Dane komunikacija

– Ove godine u Rovinju brišemo granice i povezujemo se s cijelim svijetom. Potvrdili smo dolazak globalnih lidera na festival, stoga su moja očekivanja vrlo jasna – da Hrvatska tijekom ta tri dana postane centar komunikacijske industrije. – istaknula je direktorica Dana komunikacija i programa festivala.

foto

Studenti kreativci – intervju s Mariom Đurić

Uz „crtkaranje” s dozom talenta svaki indeks postaje poseban

Maria Đurić u slobodno vrijeme ocrtava indekse, a svi studenti znaju koliko je važno imati personaliziranu najvažniju knjižicu za vrijeme studentskih dana. U njenim kreativnim rukama svaka ideja postaje stvarnost.

Projekt

„Communication Matters TC III”

Komunikacijski trening u Budimpešti za aktivne u udrugama

U Budimpešti će se od 22. do 28. travnja održati trening komunikacije i diseminacije. Prijave sudionika zaprimaju se do 18. veljače.

Mašnica

Studenti kreativci – intervju s Ivanom Vokal

„Oduvijek sam bila zaljubljenica u slatke rokovnike i bilježnice te sam svoju ljubav uspješno pretvorila u biznis''

Studentica Ivana Vokal spojila je ljubav i poduzetništvo i pokrenula brend Mašnicu. Prvo je osmislila Studentsku Mašnicu, a potom su se ideje samo nizale. Iako sve to iziskuje mnogo vremena i truda, Ivana ni za čim ne žali i kaže da svoje vrijeme iskorištava na najbolji mogući način.

Matea pearls

Studenti kreativci – Predstavljamo Mateu Glasnović

„Nema mi većeg zadovoljstva nego sresti cure koje nose moj nakit“

Matea Glasnović studentica je četvrte godine Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Njen hobi i, kako sama kaže, ljubav koja je zapisana u krvnim zrncima, izrada je nakita. S obzirom da dolazi iz zlatarske obitelji, presretna je što je nastavila bogatu obiteljsku tradiciju, a njena najveća sreća je susresti djevojke koje kombiniraju njene naušnice za dnevne, ali i večernje kombinacije.