Novost na društvenoj mreži

Facebook ukida opciju ''Other''

Fejs

Sve što ćete morati znati da pošaljete poruku nekome je ime, a poruke će se direktno prikazati nakon što ih pošaljete.

Kako bi svima olakšali snalaženje u porukama, Facebook je odlučio ukinuti opciju "Other". Ova opcija dostupna je bila samo na webu, a najčešće bi bila ispunjena neprimjerenim porukama, spamovima i porukama od ljudi s kojima nismo prijatelji.

Kako Fortune piše, korisnici će imati mogućnost slati poruku kome god požele. Sve što ćete morati znati da pošaljete poruku nekome je ime, a poruke će se direktno prikazati nakon što ih pošaljete. Kako ne bi bili opterećeni nepotrebnim porukama, primatelji će imati mogućnost da poruku prihvate ili ignoriraju. Facebook kaže kako žele da poruka dođe do osobe samo ako ona to želi.

Ukidanjem ove opcije lakše i brže ćete dolaziti u kontakt s osobama kojima niste prijatelji.

 

Komentari na članak

Vezani članci

Nokia Lumia 2520

Pogledajte novu Nokiju Lumiju 2520

Nokia predstavila svoj prvi tablet - Nokiju Lumiju 2520

Napokon je došao i taj dan kada je Nokia predstavila svoj prvi tablet. Na jučerašnjoj konferenciji u Abi Dhabiju, između ostalih noviteta predstavljen je i Nokijin RT Windows tablet. 

Naslovna

Lagana kućna izrada

Napravite sami: mini projektor za mobitele

Odsada je filmove na zidu sobe moguće gledati i bez projektora.

Lynda

21 dan da steknete novu vještinu

LinkedIn i Lynda.com nude besplatne tečajeve svojim korisnicima!

Elektroničke su poruke korisnici trebali dobiti prije par dana pa, ako još niste, brzo prihvatite ovu dragocjenu LinkedIn ponudu i steknite novu vještinu!

Yoolod logo

Poticaj hrvatskim inovacijama

Hrvatski startup Yoolod ušao u program Tech Wildcatters-a

Yoolod, internetski servis koji omogućuje korisniku da uz pomoć druge osobe - avatara - iskusi svijet, ideja je dvojice hrvatskih osnivača. Ove godine dobili su priliku sudjelovati u organizaciji koja pomaže startup programima.

Internet

Rezultati istraživanja

Oglašivači troše sve više na internet oglašavanje

Prvi put u povijesti reklamne industrije dogodilo se to da oglašivači troše mnogo više novca na internet oglašavanje nego na televizijsko što je do sada bio slučaj.