Uskoro kupovina preko Facebooka?

Facebook testira novu značajku: "kupi"

Facebook testira novu značajku: kupi

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

Ljudi iz najveće društvene mreže ovih su dana, točnije 17. srpnja počeli testirati svoju novu značajku kupi, kako bi omogućili tvrtkama da svoje proizvode izravno prodaju putem Facebook stranice i u News Feed-u korisnika.

Korištenje nove značajke biti će jednostavno, dovoljno je da korisnici izravno kliknu na oglas, odnosno na gumb kupi (buy).

Iz Facebooka poručuju kako su novu značajku radili s naglaskom na privatnosti svojih korisnika.

Naime, prema njihovim navodima:

„Podatci s kreditnih i debitnih kartica korisnika, nakon izvršenih transakcija, neće se dijeliti sa drugim oglašivačima, a korisnici sami mogu odabrati hoće li ili ne spremati podatke o plaćanju za buduće kupovine.“

Osim toga, navode kako se trenutna testiranja provode u nekoliko srednjih i malih poduzeća u SAD-u, nakon čega će podijeliti više informacija.

Čini se da je bilo samo pitanje vremena kada će se ljudi iz Facebook-a odlučiti i baciti u područje e-trgovine. Vjerojatno će ova novost strastvene ljubitelje Facebook-a oduševiti, dok će drugi na taj potez gledati kritično.

Što vi mislite? Biste li voljeli kupovati preko Facebooka?

Komentari na članak

Vezani članci

Mercedes

Ne nasjedajte na ovakve prevare

Dijelila se 4 Mercedesa - "samo" je trebalo lajkati i podijeliti objavu

Na Facebooku se pojavila nagradna igra u kojoj su se dijelila čak 4 Mercedesa. Nažalost, tu je riječ samo o još jednoj u nizu prijevara.

Facebook logo

Nije se samo „news feed” promijenio

Novi izgled Facebook stranica

Facebook uvodi promjene u izgledu Facebook stranica samo par dana nakon što je objavio promjene u izgledu „news feeda”.

Razgovor za posao

Bizarna trik-pitanja na razgovoru za posao

Jeste li dovoljno spremni i kreativni da odgovorite na ova pitanja na razgovoru za posao?

Razgovor za posao nije uvijek predvidljiv kao što mislite.

FB stranica BOŽJA RUKA

Facebook događaj koji organizira "BOŽJA RUKA"

Događaj „Recimo ne marihuani i metal glazbi“ podigao veliku virutalnu prašinu

Ovaj je Facebook event u jedan dan podigao pravu Facebook prašinu, a o njemu se priča i izvan granica virtualnog svijeta.

Beogradski profesor Branislav Boričić, naslovna

Sveučilište u Beogradu

Beogradski profesor uveseljava svojim Facebook statusima

Dr. Branislav Boričić dekan je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Beogradu i profesor kakvog bi sigurno mnogi poželjeli!