Uskoro kupovina preko Facebooka?

Facebook testira novu značajku: "kupi"

Facebook testira novu značajku: kupi

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

Ljudi iz najveće društvene mreže ovih su dana, točnije 17. srpnja počeli testirati svoju novu značajku kupi, kako bi omogućili tvrtkama da svoje proizvode izravno prodaju putem Facebook stranice i u News Feed-u korisnika.

Korištenje nove značajke biti će jednostavno, dovoljno je da korisnici izravno kliknu na oglas, odnosno na gumb kupi (buy).

Iz Facebooka poručuju kako su novu značajku radili s naglaskom na privatnosti svojih korisnika.

Naime, prema njihovim navodima:

„Podatci s kreditnih i debitnih kartica korisnika, nakon izvršenih transakcija, neće se dijeliti sa drugim oglašivačima, a korisnici sami mogu odabrati hoće li ili ne spremati podatke o plaćanju za buduće kupovine.“

Osim toga, navode kako se trenutna testiranja provode u nekoliko srednjih i malih poduzeća u SAD-u, nakon čega će podijeliti više informacija.

Čini se da je bilo samo pitanje vremena kada će se ljudi iz Facebook-a odlučiti i baciti u područje e-trgovine. Vjerojatno će ova novost strastvene ljubitelje Facebook-a oduševiti, dok će drugi na taj potez gledati kritično.

Što vi mislite? Biste li voljeli kupovati preko Facebooka?

Komentari na članak

Vezani članci

Beba s roditeljima u autu

Kampanja promicanja sigurnosti u prometu

Hrvatski autoklub nagrađuje sigurnu vožnju s 2000 kuna

Kao dio kampanje promicanja sigurnosti u prometu HAK je organizirao nagradni natječaj na društvenim mrežama za sve sadašnje i buduće vozače. Foto ili video sadržajem kojim se potiče korištenje sjedalica za prijevoz djece u automobilima možete osvojiti do 2000 kuna.

Extreme

„Extreme phone pinching”

VIDEO: Internetom hara novi bizarni trend

Bizaran trend započeo je američki duo Twenty One Pilots, kojeg čine glazbenici Tyler Joseph i Josh Dun, koji su prvi počeli izlagati svoje pametne telefone „ekstremnim” opasnostima”.

Facebook logo

Korisni savjeti

Rizici korištenja Facebooka

Svakodnevno dijelimo mnoštvo informacija, slika, video materijala. Dijelimo li ih samo s pravim prijateljima ili do njih može doći bilo tko?

Muzej iluzija

Kuća časti

Muzej iluzija daje velike popuste na ulaznice

Muzej iluzija slavi prvih 15 000 likeova i do 15. ožujka daje 15 % popusta na ulaznice i na sve artikle u smart shopu. Popust na ulaznice i artikle u smart shopu vrijedi od ponedjeljka do petka, i to od 9:00 do 14:00.

Druga Sveučilišna Brucošijada

Ususret drugoj Sveučilišnoj Brucošijadi

Osvoji karte za najveći studentski tulum u Zagrebu

Dijelimo 10 karata (2x5) za najočekivaniji studentski tulum u Zagrebu!