Uskoro kupovina preko Facebooka?

Facebook testira novu značajku: "kupi"

Facebook testira novu značajku: kupi

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

Najveća društvena mreža testira novu značajku pomoću koje će korisnici izravno moći kliknuti na oglas i kupiti određeni proizvod.

Ljudi iz najveće društvene mreže ovih su dana, točnije 17. srpnja počeli testirati svoju novu značajku kupi, kako bi omogućili tvrtkama da svoje proizvode izravno prodaju putem Facebook stranice i u News Feed-u korisnika.

Korištenje nove značajke biti će jednostavno, dovoljno je da korisnici izravno kliknu na oglas, odnosno na gumb kupi (buy).

Iz Facebooka poručuju kako su novu značajku radili s naglaskom na privatnosti svojih korisnika.

Naime, prema njihovim navodima:

„Podatci s kreditnih i debitnih kartica korisnika, nakon izvršenih transakcija, neće se dijeliti sa drugim oglašivačima, a korisnici sami mogu odabrati hoće li ili ne spremati podatke o plaćanju za buduće kupovine.“

Osim toga, navode kako se trenutna testiranja provode u nekoliko srednjih i malih poduzeća u SAD-u, nakon čega će podijeliti više informacija.

Čini se da je bilo samo pitanje vremena kada će se ljudi iz Facebook-a odlučiti i baciti u područje e-trgovine. Vjerojatno će ova novost strastvene ljubitelje Facebook-a oduševiti, dok će drugi na taj potez gledati kritično.

Što vi mislite? Biste li voljeli kupovati preko Facebooka?

Komentari na članak

Vezani članci

božić

Božićni Barometar 2015.

Hrvati 5. po potrošnji u Europi i svijetu

Prema istraživanju Ferratum grupe, Hrvati su jedni od najvećih potrošača u svijetu za vrijeme božićnih blagdana. Najviše novca troše na knjige, glazbu, elektroniku, igračke i alkohol. Skloniji su šetnji po trgovačkim centrima, nego online kupnji.

Facebook/Scumbag Centar

Urnebesna Facebook stranica

FOTO: Tragikomedija "Scumbag Centra"

Na Facebooku se pojavila stranica koja na sarkastično-duhovit način progovara o problemima koje je Studentski centar priredio stanarima studentskih domova.

Facebook logo

Internet za sve

Zuckerberg za slobodan pristup internetu

Kao i broj 911, internet bi trebao biti dostupan svima i stalno.

Facebook logo

Utjecaj Facebooka na stvaranje novih termina

10 riječi koje su utjecale na engleski jezik

Upotrebom ove društvene mreže korisnici su razvili neke nove riječi, fraze i akronime koje koriste i u stvarnom životu.

DOniram

Humanitarna akcija DON!RAM

Studenti pokrenuli inicijativu za pomoć izbjeglicama

Prikupljanje donacija trajat će od 10 do 23 sata, a koncert, na kojem će nastupiti brojni studentski bendovi, klape i zborovi, počinje u 16 sati.